Aihe: Superstrato 500-1000€ ?
1 2
Lego
23.03.2023 21:50:07
Mites Japanin jacksonit? Ajattelin oman dxmg:n soloistin myydä pois, siinä olis heti käyttistä kerrakseen kun on mick thomson sigu-aktiivit, tremol-no, laukku jne mukana. Pikis vilkkumaan?
BulletFace
24.03.2023 21:25:12
Täältä erinomainen hevi keppi kovaan ajoon ;)

https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1814530
Get the best and fuck the rest.
dajackal
24.03.2023 21:38:13
BulletFace: Täältä erinomainen hevi keppi kovaan ajoon ;)

https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=1814530

Kitarahan on hieno, mutta topicissa etsittiin superstratoa. Tuosta ei sellaista taida saada edes sirkkelillä.
zedder
25.03.2023 00:08:44 (muokattu 25.03.2023 14:09:20)
Jaaha, täällä jotkut alkoivat jo mainostella jopa täysin otsikkoon sopimattomia myyntiartikkeleitaan..

Mitä tuohon Kahleriin tulee, niin itse en ainakaan sellaiseen sekaantuisi. Ihan vain siitä syystä, että ymmärrys sen fysiologiaan lienee rajattua tämänkin foorumin käyttäjäpiirissä, ja toiseksi sen takia että varaosien saatavuus lienee niin ikään aika lailla haasteellisempaa kuin minkään Floyd Rose -johdannaisen ollessa kysessä.

Kahler lienee OK silloin tällöin rämpyteltävässä katselu- ja museointikitarassa, mutta käyttääkö niitä tänäpänä joku ihan oikeasti päivittäisessä leipätyössään?

EDIT: Koska minulla ei ole omakohtaista kokemusta ko. tallasta, niin siihen en ota kantaa että onko se hyvä vai huono. Voihan olla että sille vain kävi jostakin syystä "betamaxit".
Have you ever been in a Turkish prison ? - Captain Oveur
fox
25.03.2023 02:04:41

zedder:
Mitä tuohon Kahleriin tulee, niin itse en ainakaan sellaiseen sekaantuisi. Ihan vain siitä syystä, että ymmärrys sen fysiologiaan lienee rajattua tämänkin foorumin käyttäjäpiirissä,

Noh, mielipiteitä on monia. Mun mielestä noi Kahlerit on kyllä aivan hyviä.. ;)
Jos tutustuisit niihin niin vois olla yllätys..Toki Kahlerin yhteys johonkin nimeltämainitsemattomaan brändiin aiheuttaa ns "näppylöitä" Myös toki on myönnettävä että huikea vihapuhe netissä saattaa vaikuttaa, jolloin herkästi ohjautuvat soittajat saattavat mieluummin uskoa kaiken maailman netti-ränttäykset ja sen pohjalta luovat mielikuvan tyyliin "näkemättä/kokeilematta paskaa" niinkuin monessa muussakin jutussa saattaa moista ilmetä.

ja toiseksi sen takia että varaosien saatavuus lienee niin ikään aika lailla haasteellisempaa kuin minkään Floyd Rose -johdannaisen ollessa kysessä.

Kahler lienee OK silloin tällöin rämpyteltävässä katselu- ja museointikitarassa, mutta käyttääkö niitä tänäpänä joku ihan oikeasti päivittäisessä leipätyössään?

Kaipa niitä joku ihan kovakin nimi käyttää. Tuolta voi vähän katsella (toki kun se mielipide ja näkemys on jo ns. lukittu, niin turhaahan se olisi toki)
https://kahlerusa.com/
Tuossa on sitten vaikka mitä juttua..
https://www.thegearpage.net/board/i … tremolos-why-all-the-hatred.566710/

Onhan Kahlerilla saavutuksena "The most hated tremolo". Varaosia noihin uusiin (ja vintagempiin) saa, vaikka itse olen joutunut ihan jenkkilästä jotain hommaamaan, eipä noissa kovin osatarpeita ole vuosien mittaan ilmennyt, ei omissa eikä satunnaisissa remontoitavissa kepeissäkään. Toomanniltakin jotain osia saattaa löytyä, ainakin täysiä paketteja näkyy olevan listalla. Wammiworldistakin jotain osia löytyy. Basson tremolot on myös hyviä. Noissa Kahlereissa ei myöskään tule "veitsikulumaa" kun niitä ei ole. Asennus,jos meinaa johonkin jälkiasentaa, on myös floikkaa helpompi, kun ei tarvitse sen kitaran rungon läpi jyrsästä, eikä myöskään sitä jousiavannetta takapuolelle duunailla. Ja jos haluaa sen tallan lukita, niin eipä tarvii sinne blokkiin tunkea 9 voltin patteria tai puupalikoita..
Huonoja puolia tietty löytyy, esimerkiks jenkkiläisyys joillekin, hinta toki on aina se kysymys. Kahler 2300 Flat Mount näkyy T-kaupassa olevan varsi tyyristä, 700 euron luokkaa. Ja pakkohan niissä on vielä muitakin olla... :)
Itsehän kannatan kovasti Kahlerin Flyeriä, pari skebaa moisella on. Vallan toimivia (painoakin lisäävät, ja siis myös sus-tainia koskapa eivät ole joulutinasta puristeltuja) ;)
Yhdessä kepissä on Kahlerin X-Trem, jota ei missään nimessä saa sekoittaa Les Trem -tallaan, vaikka onkin tarkoitettu paiskattavaksi stop-bar + T.O.M. yhdistelmään myös. Tuo Kahler X-Trem nimittäin vaatii sinne tallan alle pikkirikkisen montun jyrsittäväksi, että jousisysteemi mahtuu olemaan. Ei toki sitä läpi asti tarvitse jyrsästä kuitenkaan..
https://muusikoiden.net/dyn/users/177537.jpg
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
L.H
25.03.2023 16:08:05
zedder:

Jerry Cantrell ja Kerry King? Vai onko King jo kokonaan eläköitynyt?
JuSu
25.03.2023 20:07:56
p130: Munkin torilla pitkään roikkunut Kramer ois ehdotus, jos se järkeistää hintaa, tosin menee pahasti alle budjetin... .

Ei viittis takaisin ostaa. Se on mun vanha. =)
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta. -JuSu-
p130
25.03.2023 23:31:09

JuSu: Ei viittis takaisin ostaa. Se on mun vanha. =)

Kuinka paska se on? Järkevämmällä hinnalla kiinnostaisi ehkä.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
JuSu
26.03.2023 17:56:34
p130: Kuinka paska se on? Järkevämmällä hinnalla kiinnostaisi ehkä.

Ei oo paska, siinä on tosi hyvä kaula ja toi Kramerin runkomuoto on tosi miellyttävä soittaa. Kävi se mulla parilla keikallakin, ja ihan hyvin suoriutui.
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta. -JuSu-
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)