Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Primus
1 2 3 4 5 6 7
Coatl
07.07.2004 14:20:04 (muokattu 07.07.2004 14:20:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei mulla oikeastaan ole mitään järkevää sanottavaa mutta on vähän tylsähköä näin kahvitauolla töissä, joten; Mitäpä mieltä Primuksesta? Viime talvena pitkän aikomisen jälkeen hommasin ensimmäiseksi Brown albumin ja sen jälkeen tasaiseen tahtiin haalinut lisempää bändin julkaisuja, viimeisimpänä Animals Should Not Try To Act Like People -DVD:n, joka on AIVAN LOISTAVA! Ainoa miinuspuoli on uudet viisi biisiä jotka kuulostaa aika löysältä, ainakin näin yhden kerran jälkeen. Paras Primus-vääntö on mielestäni Frizzle Fry. Les Claypool ei ole Jumala, pikemminkin mutantti!
 
Kettuski
07.07.2004 14:28:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tuota Primusta on jonkin verran tullut kuunneltua, tälläkin hetkellä isoveljeltä lainassa Sailing The Seas Of Cheese, joka on todella hyvä albumi. Bändin parhaimpia biisejä ovat mm. My Name Is Mud, Winona´s Big Brown Beaver (tjsp), Tommy The Cat ja Jerry Was A Race Car Driver.
Les Claypool, OMG! :)
 
"Make love not war, sounds so absurd to me..." = Extreme - Rest In Peace
FlatOutFucked
07.07.2004 19:06:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Brown Albumin omistan. Ei ole taas tullut kuunneltua sitä pitkään aikaan, mutta ok levy kyseessä, vaikka ei ehkä iskenytkään niin paljon.
 
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
jigsore
07.07.2004 19:42:58
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Primus on laatua. Alkuun vierastin laulajan hassua ääntä ja basson pääosassa oloa, mutta nyt maistuu hyvälle! Enpä tiedä muuta rokkibändiä, jossa basso olisi näin esillä. Kertokaa te!
Eilen kuuntelin mainiota Antipopia, jossa on sangen mielenkiintoisia vieraita, mm. James Heltfield, Tom Waits & Jim Martin. Muihin levyihin verrattuna, mitä olen kirjastosta lainaillut, Antipop melko synkkää ja rankempaa.
Netistä imuttelin Too Many Puppies -livepätkän, jossa on aivan helvetin kova meno. Rumpali pistelee todella jämäkän (jäykän) näköisesti menemään ja asenteella, mutta silti onnistuu groovaamaan mahtavasti. Video oli ihan pro-laatua, onkohan otettu joltain viralliselta julkaisulta? Haluais nähdä lisää.
Muita mieleenpainuvia hetkiä on Rhinoplasty -coverEP:ltä löytyvä Tommy The Catin liveveto, jälleen äärimmäisen kova meno päällä. Voittaa studioversion kepeästi.
Että semmosta. Mikä on mielestänne parasta Primusta? Pitäis hankkia ihan omaksikin jotain..
 
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8
miscage
07.07.2004 20:11:31 (muokattu 07.07.2004 20:14:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä bändi....sopii just ns. "hilpeään olotilaan" joka esiintyy aamutunneilla kun pyörii yksin himassa vailla tekemistä.
 
Omistan Pork Sodan ja Antipopin. Antipop on jäänyt jonkin verran vähemmälle kuuntelulle, mutta ainakin Pork Soda on perhanan hyvä!!!!
 
Live esiintyminen on viihdyttävää katseltavaa, oon nähny vanhalta VHS:ltä Woodstock liven....olisikohan ollut 1994? Jumaliste että nauroin kun Les veti sitä sen "jalkakuviota"....heh. Oli vielä muistaakseni joku nahkakoppis päässä.
 
PS. Rumpali on viimeinen mohikaani.
 
EDIT: Lisäys
 
"A choice is made of free will, just like the choice to kill."
lxi
07.07.2004 20:49:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antipop on laimea ja Brown Album epätasainen. Kuninkuustaistossa Pork Soda häviää niukasti Sailing the Seas of Cheeselle. Muut levyt eivät ole tuttuja.
 
Mainostilaa vuokrattavana.
zorro
07.07.2004 21:07:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minä tykkään brown albumista eniten
 
OSTETAAN: Digitech WH1, lace sensor Red
Reddie
07.07.2004 21:18:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Primus on riemastuttanut meikäläisen elämää useasti.. Itse omistan tän Animals Should Not Try To Act Like Peoplen ja kyllä se vaan on niin kova tupla.. Mä kyl lämpeen niihin uusiinkin biiseihin. Ne on taidetta.
 
Primuksen biiseistä löytää aina jotain uutta. Edelleenkään en kyllästy Sailing The Seven Seas Of Cheeseen. aina jaksa riemastuttaa.
 
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Lähikauppias
07.07.2004 22:28:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Brown Albumin omistan, ja se on ihan vinkeä.
Firon
08.07.2004 11:11:13 (muokattu 08.07.2004 11:12:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antipop on laimea ja Brown Album epätasainen. Kuninkuustaistossa Pork Soda häviää niukasti Sailing the Seas of Cheeselle. Muut levyt eivät ole tuttuja.
 
Antipop laimea? Mun mielestä se on Primuksen paras levy Seas of Cheesen ja Frizle Fryn jälkeen. Ainoat turhat biisit ovat juuri ne joissa Waits ja Hethfield vierailevat.
 
Brown albumin soundit ovat aika kauheat, pari hyvää rallia sisältää kuitenkin, Tales from the Punchbowl ja Pork Soda olivat 50/50 hyvää ja huonoa.
Suck on this on ihan kiva live pläjäys bändin alkuvaiheilta.
 
Animals should... ep oli selvä pettymys, odotukset olivat kovat kun Herb palasi takaisin rumpujen ääreen. Ehkä seuraava täyspitkä palkitsee paremmin. Miscellanous debris ep:tä muistan joskus kuulleeni kuulleeni, mutta se ei ilmeisesti säväyttänyt kun ei jäänyt mieleen sen kummemmin.
 
Lesin projektibändeistä kannattaa tsekata ainakin Sausagen levy, sisältää muutaman helmen. Musiikki ei ole kovin kaukana vanhasta Primuksen tuotannosta.
 
herb
08.07.2004 14:34:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Netistä imuttelin Too Many Puppies -livepätkän, jossa on aivan helvetin kova meno. Rumpali pistelee todella jämäkän (jäykän) näköisesti menemään ja asenteella, mutta silti onnistuu groovaamaan mahtavasti. Video oli ihan pro-laatua, onkohan otettu joltain viralliselta julkaisulta? Haluais nähdä lisää.
 
Varmaankin viittaat pätkään, joka löytyy Primuksen Videoplasty-VHS:ltä. Tuo "Petaluma's Phoenix Theaterissa" vedetty keikka löytyy netistä ihan kokonaisuudessaan, jos hieman kaivelee. Soulseekista itse imuttelin, jolla löytää myös mm. Woodstock '94- ja Loreley-festareiden keikat. Primus sucks, alright.
 
zorro
08.07.2004 23:35:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Brown albumin soundit ovat aika kauheat
 
nehän on just siistit. .varsinki ne rumpusaundit, just sellasta tom waitsia
 
OSTETAAN: Digitech WH1, lace sensor Red
juuso a
09.07.2004 01:18:31
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Live esiintyminen on viihdyttävää katseltavaa, oon nähny vanhalta VHS:ltä Woodstock liven....olisikohan ollut 1994? Jumaliste että nauroin kun Les veti sitä sen "jalkakuviota"....heh. Oli vielä muistaakseni joku nahkakoppis päässä.
 
kyllähän se woodstock 94 oli. itse katsoin sen livenä kun se oli ennen metallicaa (soittivat muuten pätkän master of puppetsia) ja ihmettelin että mitä helevetin huttua tämäkin. enpäs ollut koko bändistä koskaan mitään kuullutkaan.
 
Elämä on kivaa, jippii!!!
saturnzreturn
10.07.2004 17:10:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niin siis mitä? onko larry lalondella joku oma bändi vai onko minulle syötetty pajunköyttä?
 
my wallet's fat and so is my head
jannu
10.07.2004 19:09:14 (muokattu 10.07.2004 19:11:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niin siis mitä? onko larry lalondella joku oma bändi vai onko minulle syötetty pajunköyttä?
 
LaLonde on muinon kepittänyt ainakin thrash-poppoissa Blind Illusion ja Possessed.
 
EDIT: Niin joo... Kaikki Primuksen lätyt ovat hyviä. Parhaat Seas of Cheese, Frizzle Fry sekä Brown Album.
 
saturnzreturn
11.07.2004 15:48:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

LaLonde on muinon kepittänyt ainakin thrash-poppoissa Blind Illusion ja Possessed.
 
juu, tämän tiesin, mutta sen verran mua puijattiin että tällä hetkellä ois joku tiukka poppoo pystyssä..
 
my wallet's fat and so is my head
Kanjonit
12.07.2004 15:17:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Loisto bändi, aivan jotain muuta.
 
Leshän soitteli siellä Woodstockissa Hendrixin jalan jäljissä USA:n kansallislaulua, bassolla tietenkin.
 
Better to be hated for who you are, than loved for who you're not.
juuso a
12.07.2004 15:54:01
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Leshän soitteli siellä Woodstockissa Hendrixin jalan jäljissä USA:n kansallislaulua, bassolla tietenkin.
 
niin muuten soittikin.. oli päässyt jo unohtumaan kun on se nauhakin hävinnyt jonnekin..
 
Elämä on kivaa, jippii!!!
Mako
31.07.2004 16:54:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Primuksen levyistä Tales form the Punchbowl on minulle se nostalgia-levy, johon tulee aina palattua, ja joka pysynee ykkössijalla tajuntaan iskostuneiden biisiensä ja äänimaailmansa vuoksi. Sisältää myös suosikkirallini yhtyeeltä. Antipop ei ole kokonaan vielä avautunut, mutta mukava oli kuulla eittämättä maailman häröin bändi soittamassa "perusrockia" (vrt. Electric uncle Sam).
 
Frizzle Frylta olen löytänyt mieluisimmat riffittelyt, jamittelut sekä rumpujutut.. Juuri ostin muuten tuon edellä mainitun DVD/Uudet biisit-ep-setin "Animals.." eli lisää jaarittelua seuraa kun siihen tutustun paremmin..nyt ei ehdi enempää..
 
"I couldn't hold you knowing we were unhappy somehow, should have told you but I never knew 'til now"
Tatu
31.07.2004 23:50:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä on hyvä ja uniikki bändi. Kaikki levyt löytyy, mut mun suosikki on Frizzle Fry..
 
Muuten, ostin tossa viikko sitten yhtyeen esikoisen Suck On This -LP:n. Tietääkö kukaan onko se juttu totta että vinyyliversiota oltais painettu vaan 500 kpl? Sitten tein hyvät kaupat (8€).
 
Kyllä kannattaa tutustua kyseiseen yhtyeeseen.
 
There's a bullet in the matress
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «