Aihe: kitaraspeksit
1 2 3
Hynkel
19.03.2023 10:26:38
73nd3r: Moni kitarasankareista on kuitenkin aika hyvin bendannut vanhoilla (erittäin mahdollisesti heille alunperin uusilla) Strato-/Telecastereilla joissa tuo pyöreä otelauta on (ainakin alunperin uutena) ollut.
Mutta tämä ketju on makuasiaketju, joten kunnioitan mielipidettä.

Jep. Kyllä se mahdollista on jos säädöt on kohdillaan ja kielet tarpeeksi korkealla. Itse ajattelen niin, että koska vaihtoehtojakin on, skippaan noi 7.25 radiukset suosiolla. Teetin oman custom straton 12-radiuksella, ja on just hyvä :D Varmasti jakaa mielipiteitä sekin...
Onhan tuota leipää tullu mussutettua.
WanhaWetäjä
19.03.2023 13:21:33 (muokattu 19.03.2023 13:22:06)

https://www.youtube.com/watch?v=balxI3N3Tbs

Tässä on hauskaa tarinointia kitaroista ja niiden spekseistakin, huomaa heti miten erilainen ja vapaampi suhtautuminen asioihin on kun soittaminen on ammatti eli ei ole väliä mikä mensuuri, radius saati onko hyvät puut tai onko kitara G, F tai joku muu.

No joo, ite hutunsoittajana vuosia toimineena soittimet ovat olleet lähinnä työkaluja, pääasia että ne toimii ja että niillä voi sen 4 x 45 min vetää jossain humppahelvetissa, kapakassa tai laivoilla, sama raha ja ketään ei kiinnosta, tavan topi ei erota kitaraa bassosta ja hyvä kitaristi on jos osaa matkia Esa Pulliaista yks yhteen eikä soita särösoundeilla ikinä.
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
msalama
19.03.2023 13:52:20 (muokattu 19.03.2023 13:54:18)

radius 7.25 on dealbreaker

Onnistuu vennaukset ihan hienosti hyvin laitetuilla jumbonauhoilla vaikka oliskin kaareva radius, tai ainakaan mulla ei tuu mitään kiinnihirttoja tms. ton -75 Customin kanssa. Mutta nää on toki perskohtasia juttuja joihin ei oo oikeita tai vääriä vastauksia, joten kukin tyylillään.
Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://maxnomeno.bandcamp.com/
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)