Aihe: Uusi Danzig..
1
O(+
07.07.2004 12:14:38
Piakkoin tulee uutta danzigia, pääsee kuulemaan millaista pihinää herra on äänensä kanssa saanut aikaan..

Tässä pari kuvaa taannoisesta glennin ja jonkun lämppäribändin laulajan tönimisestä
http://azpunk.com/video/nsk.gif
"..Unknown..Despair..A Lost.."
Aksu89
07.07.2004 12:32:33
Odotetaan innolla...
No comments. Riisi
Tympee Huttunen
07.07.2004 17:59:17
Mulla meni tuo edellinenkin täysin ohi. Videobiisin näin/kuulin, mutta ei se juuri säväyttänyt. Voiskohan tällä kertaa Danzigin ääni olla kunnossa ja biisit hyviä?
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta."
trih
07.07.2004 18:28:04
Glenn sai turpaan NSK:n Dannylta. Hupaisaa.
"I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward
O(+
07.07.2004 19:05:29
toivotaan että se l***ip***e saa vielä pahemmin selkään.
siis lämppärit, mitä oikeuksia niillä on mihinkään.
aivokuolio
07.07.2004 22:29:39
toivotaan että se l***ip***e saa vielä pahemmin selkään.
siis lämppärit, mitä oikeuksia niillä on mihinkään.

Onkai sillä oikeus pistää takas, Danzighan se ensin kävi kimppuun.
O(+
07.07.2004 22:48:00
no kai niin. mut mulla ainakin alkaa keittämään ton videon kattelun jälkeen.
Henko
08.07.2004 11:26:11

Glenuhan manaa demonit tommosten äijien perään...
Mun ilmakitarassa ei oo säröt päällä.
Nobeastsofierce
08.07.2004 23:41:40
Glenuhan manaa demonit tommosten äijien perään...

Hehe juu, ja olihan se aika niinku jotku siinä huusikin "cheapshot", ei siinä kauheena ois kerenny mitään tehä
I think I'm wonderful - Dave Vanian
leather rebel
09.07.2004 11:04:07
Hehe juu, ja olihan se aika niinku jotku siinä huusikin "cheapshot", ei siinä kauheena ois kerenny mitään tehä

Glenn kävi eka kurkkuun kiinni, toinen äijä rimpuili irti ja anto iskun päähän. Kyllä siinä vaiheessa kun itse hyökkää, kannattaisi jo olla valmiina.
Niin että missä vaiheessa siinä oli joku nilkki veto?
"If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless
jackcrow
09.07.2004 14:52:50
Toivon todella kovaa levyä DANZIGilta. 777 on kokonaisuudessa aika puuduttava levy.
Suti
24.08.2004 17:01:46
Glenn selvästi työnsi Danyn pois, koska hän alkoi aukomaan. Se ei ollut mitenkään tahallista Gleniltä.

Toivottavasti on jälleen tulossa loistavia biisejä Danzigilta.
Ja tekisivät viellä keikan suomeen.
You are of your father the devil, and the lusts of your father ye will do St.John 8:44
Henko
25.08.2004 13:54:14

Toi levyhän vuoti sitten nettiin... Kävin kaverin luona kuuntelemassa. Ajoittain toimii, mut ei se mielestäni kovin hyvä oo. Tommy Victorin kitarointi kuulostaa välillä aika samalta kuin Dimebag Darrellin. Ei sovi nykivä riffittely ja vinguttelu kauheella säröllä Danzigiin. Semmoset rennot biisit kyllä toimii, mutta kun yhdessäkin rankemmassa biisissä koitetaan karjua kuin vanhoina hyvinä aikoina, niin lauluääni ei toimi ollenkaan. Jotenkin se on vaan tukkoinen ja epäselvä. Valitettavaa. 777 oli kyllä ihan jees.
If it's too loud, you're too old.
Tympee Huttunen
25.08.2004 14:04:32
Itse kuulin myös negatiivisia arvioita uudesta levystä...Ei kuulemma vain laulaminen taaskaan onnistu Glenniltä ja biisit eivät jää mieleen. Tiedä sitten. Odotukset ovat minulla aika alhaalla levyn suhteen.
Henko
25.08.2004 14:23:21 (muokattu 25.08.2004 14:26:07)

Eihän niistä arvioista kannata liikaa välittää kuitenkaan.
Edit: Jotku on kyllä tykänny kovastikin tosta. Tosin jotku tosifanit on niin fanaattisia että ne "tykkää" vaikka mitä tuubaa tulis fanituksen kohteelta.
jackcrow
25.08.2004 17:15:55
"hellmask" biisi on ihan helvetin hyvä biisi & "1000 devils reign" on upea biisi.

levyn soundi on erittäin hevi.
okei, glennin huuto on aika tukkonen, mutta mutta...
Tympee Huttunen
25.08.2004 19:21:48
Eihän niistä arvioista kannata liikaa välittää kuitenkaan.

Joo, siis ei missään nimessä mistään lehtiarvioita, vaan kaverien mielipiteitä:)

Täytyy tuo silti tietenkin itse kuulla, ennen kuin mitään päätän.
Suti
25.08.2004 22:46:57 (muokattu 25.08.2004 22:47:34)
joo, vaikka Glenin laulu ei ole enää sitä mitä se oli silloin alussa niin silti ostan Danzigin Circle Of Snakes- Levyn.

On se Danzig siltikin loistava vaikka laulu onkin mennyt , mutta ei kuitenkaan kokonaan. Toivottavasti ne sais edes viellä kerran tehtyä jonkinlaisen kiertueen Eurooppaan.

Itse kuulin kans Circle Of Snakes- levyltä lauluja, itse tykkäsin.
You are of your father the devil, and the lusts of your father ye will do St.John 8:44
Henko
26.08.2004 11:33:55

"hellmask" biisi on ihan helvetin hyvä biisi & "1000 devils reign" on upea biisi.

levyn soundi on erittäin hevi.
okei, glennin huuto on aika tukkonen, mutta mutta...

Muistaakseni juuri Hellmaskin kertosäkeessä koitettiin karjua kurkunpohjalta, eikä lähtenyt ollenkaan niin kuin olisi pitänyt. 1000 devils reign oli kyllä hyvä. Ja Skull Forest. Ja oisko se ollu Netherbound mikä oli hyvä kans.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)