Aihe: Addictive Drumms-rumpusämpleohjelmasta
1
faq1
09.03.2023 21:16:53
Mulla on Addictive Drumms- ohjelma käytössä. Miksihän siinä on aika monien rumukittien käyttö estetty siten, että bassorumpu ei ole mukana?
Onkohan ajatuksena se, että ostettaisiin kalliimpia versioita, jossa olisi myös kaikki rumpusetit käytettävissä?
Henri Henri Olavi
09.03.2023 21:17:47 (muokattu 09.03.2023 21:18:30)
faq1: Mulla on Addictive Drumms- ohjelma käytössä. Miksihän siinä on aika monien rumukittien käyttö estetty siten, että bassorumpu ei ole mukana?
Onkohan ajatuksena se, että ostettaisiin kalliimpia versioita, jossa olisi myös kaikki rumpusetit käytettävissä?

Mitä packeja sulla on siis siihen? Ja onko se 2-versio? Vai ilmainen?
kuchisabishii
Hargon
28.03.2023 11:15:43
AD:ssä on pikkuisen ärsyttävää se, että jos rummut laittaa DAW:issa omille kanavilleen, niin sama rumpusetti kuulostaa pikkuisen erilaiselta kuin, jos kaikki on vain yhdellä kanavalla.

Lieneekö tähän jotain kikkaa kenelläkään?
Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia.
Henri Henri Olavi
28.03.2023 11:19:28 (muokattu 28.03.2023 11:23:20)
Hargon: AD:ssä on pikkuisen ärsyttävää se, että jos rummut laittaa DAW:issa omille kanavilleen, niin sama rumpusetti kuulostaa pikkuisen erilaiselta kuin, jos kaikki on vain yhdellä kanavalla.

Lieneekö tähän jotain kikkaa kenelläkään?

Ajaa niitä samaan huonekaiku-auxiin? Efektit pois AD:n puolelta?
kuchisabishii
Arkka
28.03.2023 12:15:01 (muokattu 28.03.2023 12:15:27)

faq1: Mulla on Addictive Drumms- ohjelma käytössä. Miksihän siinä on aika monien rumukittien käyttö estetty siten, että bassorumpu ei ole mukana?

Jos AD:ssa menet "Kit" -välilehdelle, niin näkyykö siinä, että basari olis mukana ja kuuluuko ääni kun klikkaat kuvaa? Tai näkyykö lataussymboli tms?

Mulla on todella hämärä muistikuva, että joskus joku kitti ei olisi latautunut loppuun asti, eli jäi osa sampleista latautumatta ja kit-välilehdellä pyöri vaan latauskuvakkeet loputtomiin. En muista yhtään, miten homman korjasin. Saattaa olla, että se oli vaan liian raskas projekti silloiselle koneelleni. Ootko kokeillut kokonaan tuoreella projektilla, jossa ei ole muuta kuin AD?

Sit siitä saa myös mäppäyksen näkyviin kun painaa "?" -> "Map Window". Sekin kannattaa tsekata. Mulla tosin taitaa olla ykkösversio, eli nää saattaa olla vähän eri tavalla toteutettu, mutta molempia kokeilleena ne on muistaakseni hyvin samanlaiset.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)