Aihe: "Perinteinen" hääkeikka
1 2 3
baron
10.07.2004 08:52:58

Heh, enemmän ihmetyttäisi jos kukaan muusikkojuhlaväestä ei haluaisi päästä hetkeksi puikkoihin.

Sattumoisin olin itse vastaavanlaisissa bileissä ;> ja hauskinta oli vingutella juhlakansan riveistä sukeutuneen ryhmän kanssa muutamia standardeja. Itseni poislukien net muut olivat nimittäin muusikkoja.

Mä oon huomannut saman. Muusikoiden kanssa on joteskin kivampi soittaa kuin muiden.
Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy "mulla on korvat sulla ei"
Sandy
10.07.2004 13:59:36
Tuossa alkukesästä oli kivat muusikkohäät, joissa tottakai lavalla oli jopa jonoa eri soittimiin... Siinä varmaan paikalle tilatulla bändillä oli ihmettelemistä. Heillä oli soittovastuu, vierailla ei ollut soittokieltoa.

Toivottavasti se paikalle tilattu bändi oli etukäteen tietoinen että "vierailla ei ole soittokieltoa". Tuollaisia tilanteitahan tulee usein, että joku haluaa tulla vetää kesken iltaa bändin kamoilla, siis jollain soittimella. Se on sitten eri juttu, että kuinka moni soittaja mielellään lainaa sydänverellä hankittua ja vaalittua soitintaan jollekin känniselle "muusikolle"..
Oi kunpa tietäisitkin, miten valtateitä pitkin, täällä juhlitaan ja täällä lauletaan. (M. Haavisto)
Voxauttaja
10.07.2004 17:08:26 (muokattu 10.07.2004 17:10:48)
Toivottavasti se paikalle tilattu bändi oli etukäteen tietoinen että "vierailla ei ole soittokieltoa". Tuollaisia tilanteitahan tulee usein, että joku haluaa tulla vetää kesken iltaa bändin kamoilla, siis jollain soittimella. Se on sitten eri juttu, että kuinka moni soittaja mielellään lainaa sydänverellä hankittua ja vaalittua soitintaan jollekin känniselle "muusikolle"..

Nimenomaan, siitä pitäisi mielestäni erikseen sopia, jos tulee jotakin soitinten lainausta tai lauluesityksiä.
Soitinten vahingoittumisen pelkokin on pieni asia sen rinnalla, että siitä biisistä ei tule yhtään mitään. No sehän tietysti menee sen "vierailevan tähden" piikkiin yleensä. Jostakin syystä nämä "vierailevat tähdet" yleensä eivät ole mitään keikkailevia muusikoita, vaan jotakin kotisoittelijoita ja suihkulaulajia, joilla ei ole mitään kokemusta bändissä soittamisesta/laulamisesta.
Minä en tosin muusikkohäissä ole soittanut, että asia voi olla toisinkin.
Yksissä häissä kyllä bestman hyppäsi bassoon, kun olimme jo aloittelemassa roudaamista. Soitettiin sitten smoke on the water ja paranoid, ja kyllähän bestmani soittaa osasi. Meteli oli varmaan ihan kiva, kun mulla ei ollut minkään maailman säröpedaalia, niin hoidin särön veivaamalla Voxista nupit täysille :-)
Fuzzy Boner
10.07.2004 17:18:45
Mä hyppään aina lauteille kun mahd
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
Notefix
10.07.2004 18:56:32

Mä hyppään aina lauteille kun mahd

Niin mäki...eh...
My name is Baron, Notefix Baron "
Ossi
10.07.2004 18:57:07

Toivottavasti se paikalle tilattu bändi oli etukäteen tietoinen että "vierailla ei ole soittokieltoa". Tuollaisia tilanteitahan tulee usein, että joku haluaa tulla vetää kesken iltaa bändin kamoilla, siis jollain soittimella.

Omalla kohdallani juhlaväen koostumus ja tilaisuuden luonne oli tiedossa etukäteen, joten pidin tavallaan itsestäänselvyytenä, vaikka asiasta ei ollut puhetta, että jossain vaiheessa tullaan kysymään, että saako mun kamoja lainata.

Ainoa juttu mikä hieman kismitti, että vieraiden "välistävetojen" jälkeen sai aina kytkeä kamat uudestaan ja hakea hukattua volumebalanssia kun vieraileva tähti oli järjestellyt värkit aivan uuteen uskoon. No, se on kuitenkin pientä.
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
Ossi
10.07.2004 18:58:06

Niin mäki...eh...

Joo, joo. Jos raudoissa viedään ;>
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
Fuzzy Boner
10.07.2004 19:05:03
Joo, joo. Jos raudoissa viedään ;>

heh... Mut viedään lavalta pois raudoissa
My name is Baron, Fuzzy Baron! SlowBlind, This is 4 U!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)