Aihe: Manouche talla, mistä tai keneltä?
1
Zeeboo
17.02.2023 21:36:21
Ei löydy kotimaisista kaupoista, eikä T:stä. Mikäpä neuvoksi?
White men can't Monk
basisti1971
18.02.2023 06:45:45 (muokattu 18.02.2023 06:46:09)
Moi.

Oli pakko googlettaa että varmasti puhutaan samasta asiasta, kyllähän noita maailmalta löytyy varsin näppärästi.
AliBaba, Evilbay, jne.
Ellei halua itse tehdä joko blankosta tai muokata "tavallisesta".
Eikä toisaalta teettää jollain kotimaisella soitinsepällä.

Tämänhetkisestä geopoliittisesta tilanteesta johtuen tämänkaltaisten vähemmän merkityksellisten kikareiden saatavuus on heikkoa jos/kun varastot hupenevat.
Ja hupenevathan ne kun ollaan vuosikymmeniä tuudittauduttu siihen että lisää saadaan viikon-kahden toimitusajalla joten varastot on pidetty pieninä.
Tuosta(kin) syystä monet instrunmenttien osia välittävät tahot myyvät tällä hetkellä kaikessa vastaavanlaisessa kikareessa ei-oota.

T:Samuli
Zeeboo
19.02.2023 13:43:53
basisti1971:

- - kyllähän noita maailmalta löytyy varsin näppärästi.
AliBaba, Evilbay, jne.
Ellei halua itse tehdä joko blankosta tai muokata "tavallisesta".
Eikä toisaalta teettää jollain kotimaisella soitinsepällä - -

Joo, toki löytyy. Itse en ole Alibabalta koskaan tavaraa tilannut, eli voin vain arvuutella millaisen lisän, tai kertoimen huolintakulut ja tullaus tekevät tallan muutaman euron hintaan. Ja laatukin tietysti mietityttää. Ajatus siitä, että muutaman viikon odotuksen jälkeen saisi jonkun kelvottoma balsatikun ei houkuttele.

AJL myy kyllä tarvikkeita, mutta ei talloja. Kätevä tekisi itse, mutta kun itseltäni puuttuu taitoa ja tarpeita. Täytyy jäljittää soitinseppä, joka tekisi.
White men can't Monk
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)