Aihe: Hei! Ostin taas kitarakamaa.
1 2 3 4 5376 377 378 379 380419 420 421 422 423
Durty
03.02.2023 23:52:10
Nyt tuli Heritage H-157. Hieno peli.
JuSu
06.02.2023 18:42:43
Harley Bentonin uusissa G-Plus -kaapeissa on aika kovat speksit noin paperilla. Hauska kun on tarjolla myös muita elementtejä kuin iänikuisia V30:iä.

Tilasin uteliaisuudesta tyhjän 2x12":n, saapi nähdä, miten on roiskittu kasaan....

https://www.thomann.de/fi/harley_benton_g212plus_unloaded.htm
Olen luopunut kirjoitusteni allekirjoittamisesta. -JuSu-
pappasfin
07.02.2023 21:35:54
JuSu: Harley Bentonin uusissa G-Plus -kaapeissa on aika kovat speksit noin paperilla. Hauska kun on tarjolla myös muita elementtejä kuin iänikuisia V30:iä.

Tilasin uteliaisuudesta tyhjän 2x12":n, saapi nähdä, miten on roiskittu kasaan....

On noi ainakin kehuja saanut, toivottavasti nytkin hyvä hankinta ;D
PappaSFin
Guitarfreak
07.02.2023 21:48:31
Vaihdossa tuli Mesa Royal Atlantic.. lopulta aika paljon samaa juttua tarjoilee kuin Electra-Dyne nii on ehkä liikaa päällekkäisyyttä joten kait son sit torille laitettava :P
Käärinliinoissa ei ole taskuja ja kaurapuurollakin elää ihan hyvin. :D - Steelduck
Antti1
08.02.2023 17:23:42
Kuka sen Luken ostin mun nenän edestä? Saakeli... :D
JuSu
08.02.2023 17:26:44
pappasfin: On noi ainakin kehuja saanut, toivottavasti nytkin hyvä hankinta ;D

Saas nähdä. Tämän nyt pitäisi olla upgrade noihin perusmalleihin verrattuna.
Ziggy Bubba
10.02.2023 23:00:16

JuSu:Hauska kun on tarjolla myös muita elementtejä kuin iänikuisia V30:iä.

V30 on standardi, en näe vikaa. Taajuusmittauksissa toi on tasaisin kaikista.
BigPapa
11.02.2023 14:06:16 (muokattu 11.02.2023 14:07:59)

Tuollanen tuli juuri tuossa ostettua. Fender Champ 12 80-/90-lukujen taitteesta.

https://maihinnousu.net/dyn/gallery/f/5142.jpg

https://maihinnousu.net/dyn/gallery/f/5144.jpg

Tuttuuden tunne tuli, niin kuosin, kuin soundinkin suhteen, oli tuollainen The Twin aikoinaan keikka ja studio vehjeksenä 90-luvun alkuvuosina.

https://maihinnousu.net/dyn/gallery/f/5143.jpg
JuSu
11.02.2023 21:26:22 (muokattu 11.02.2023 21:26:53)
Ziggy Bubba: V30 on standardi, en näe vikaa. Taajuusmittauksissa toi on tasaisin kaikista.

Ei niissä mitään vikaa olekaan, jos tykkää. Joku vaan voipi tykätä jostain muusta enemmän, kiva kun on vaihtoehtoja.

Ja miten tuo tasaisin taajuusvaste nyt liittyy mihinkään, käytännössä? Oli käyrä millainen hyvänsä, niin soundisopassa on niin monta maustetta, että ainakaan minä en osaa mistään mittauksista arvioida, miltä joku töttörö kuulostaa.
Perza
12.02.2023 18:57:52
Fender Pro Junior IV se tuli hommattua... saa nähä jääkö. Pedaalialustaksi suunnittelin...
McNulty
12.02.2023 19:23:46
Mesa tuli taloon.
Tässä on poikkeuksellisen hyvä puhdas kanava. Toimii "pedal platformina".
moving in stereo
Perza
12.02.2023 19:54:51
McNulty: Mesa tuli taloon.
Tässä on poikkeuksellisen hyvä puhdas kanava. Toimii "pedal platformina".

Mikä Boogie?
JuSu
13.02.2023 11:35:26 (muokattu 13.02.2023 17:41:43)
Perza: Mikä Boogie?

Ihan hyvä, entä itellä?

Sori. =)

Ostin kitarakamaakin, Nux Atlantic Delay/Reverb. Mainio vehje, mulla on tämmöinen nyt molemmissa laudoissa.
McNulty
15.02.2023 15:17:47
Perza: Mikä Boogie?

Aikanaan parjattu ja aliarvostettu F-sarjalainen.
Hitto miten hyvä laite, kun ajattelee että näitä saa 500-600€ pintaan.

Kiinnostuin laitteesta kun huomasin sen olevan täydellinen "pedalboard platform" vahvistimen loistavan clean-kanavan ansiosta. Tän uskaltaa laittaa kehuttujen "Fenderin cleanien" kanssa vierekkäin.
moving in stereo
JuSu
15.02.2023 20:01:33 (muokattu 15.02.2023 20:03:14)
JuSu: Harley Bentonin uusissa G-Plus -kaapeissa on aika kovat speksit noin paperilla. Hauska kun on tarjolla myös muita elementtejä kuin iänikuisia V30:iä.

Tämän oli postipate toimittanut kotiovelle, kun töistä tulin. Ei purrut lakko.

Latasin sisään normi Greenback -pariskunnan, ihan niitä kiinalaisia. Kaiuttimia kiinni askarrellessa tuli tutkiskeltua myös, miten kaappi on kasattu ja miltä työ näyttää.

Ei moitteen sijaa. Hakkaa työn laadussa mennen tullen esim. jokaisen Marshallin, joiden sisukaluja olen tiiraillut, ehkä poislukien handwired 2061CX:n. Mulla oli hetken aikaa kotimaista käsityötä oleva Chief Custom -kaappi, ja sille HB jää laadullisesti kyllä, mutta ei mitenkään isolla marginaalilla, eikä pintapuolisella tarkastelulla oikeastaan lainkaan.

Pari huomiota kuitenkin. Kaiuttimien kiinnitysmutterit ovat M4 -kokoisia. Esim. Marshalleissa ja oikeastaan kaikissa, mitä mulla on aiemmin ollut, koko on ollut M5. Pikkujuttu, mutta jos rautakaupat ovat jo kiinni, niin vituttaahan se, jos ei lootassa olekaan sopivia ruuveja.

HB:n logo on liimattu tiukasti kiinni. Varovaisella nytkyttelyllä ei osoittanut mikäänlaista irtoamishalukkuutta, minkä voi miinukseksi kirjata.

Miltä se kuulostaa? Kotivolumeilla hienolta. Ei kuminoita tai korostumia missään, mutta tulikoe onkin edessä treeniksellä, kun hanikkaa pääsee avaamaan. Sointi on läsnä ja erotteleva.

Nyt jo uskallan mainostaa, että loota on laatuisa. Nämä ovat ihan eri pallokentällä kuin ne HB:n perusmallit.
Krice
16.02.2023 07:33:55

JuSu: HB:n logo on liimattu tiukasti kiinni. Varovaisella nytkyttelyllä ei osoittanut mikäänlaista irtoamishalukkuutta, minkä voi miinukseksi kirjata.

Miksi haluat irroittaa logon jos kuitenkin ostit HB:n kaapin? Missä maailmankaikkeudessa helposti irtoava logo on miinus?
JuSu
16.02.2023 08:05:48
Krice: Miksi haluat irroittaa logon jos kuitenkin ostit HB:n kaapin?

Koska olen turhamainen ja logo on ruma. Korvaan sen bändin logolla, joka on kyllä ihan yhtä ruma, mutta sillä on itselle suurempi merkitys.

Jotkut muuten tilaavat autonsakin ilman logoja ja mallimerkintöjä.

Missä maailmankaikkeudessa helposti irtoava logo on miinus?

Länsi-Pakilassa Pohjois-Helsingissä ainakin. Meillä täällä myös tunnetaan sellaiset käsitteet kuin 'vitsi' ja 'sarkasmi', jotka valitettavasti kirjoitetusta tekstistä eivät aina kovin hyvin välity.
Krice
16.02.2023 17:15:26

Maxon 808 OD:n. Toimii ihan hyvin Micro Darkin boostaajana hevimetalliin, kuten arvata saattoikin, tosin Micro Darkin ongelmana on edelleenkin hieman rajoittunut EQ eli tuntuu siltä kuin tone mid scooppaisi ja jos haluaa kirkkaamman soundin ja samalla puskee aika reilusti alapäätä mukaan. 808 on MIJ, joka oli mukava yllätys. Tässäkin oli sisällä paristo, tuosta tyylistä olisi kyllä hyvä päästä eroon kun suurin osa ei varmaan tee paristolla mitään.
samiko
16.02.2023 21:57:42
JuSu: Koska olen turhamainen ja logo on ruma.

Totuus on kuitenkin että poistat sen siksi, ettei muut nää että sulla on Harley Benton.

Sä häpeät sitä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)