aivokuolio 23.06.2004 17:32:21 | |
---|
Roots oli todellahyvä, ehkä jopa paras. soitttivat jopa pätkän mighty 44 biisistä:) salt'n'pepaa vai ihan oikeasti mighty 44:ta? |
1960-1980 23.06.2004 20:33:11 | |
---|
Bowie vetäisi myös Pixiesin Cactuksen. |
Oz 24.06.2004 14:38:23 | |
---|
salt'n'pepaa vai ihan oikeasti mighty 44:ta? en oo kuullu niin paljoa salt ´n´pepaa että osaisin sanoa onko niiden biisi, mut se oli se syna riffi siitä push it biisistä. eli en tiedä kenen toi biisi alunperin on, mut pisti vaan korvaan. Tag det lungt |
Jabbe 24.06.2004 18:58:05 | |
---|
en oo kuullu niin paljoa salt ´n´pepaa että osaisin sanoa onko niiden biisi, mut se oli se syna riffi siitä push it biisistä. eli en tiedä kenen toi biisi alunperin on, mut pisti vaan korvaan. Soittihan noi jopa Für Eliseä mikäli oikein muistan. :) Kaikenlainen turha dogmaattisuus on fundamentaalisesti perseestä. Mut kuitenkin ne hyvät biisit on niitä parhaita. |
juhajuha 28.06.2004 00:17:33 | |
---|
Onko kellään kuvia provinssin keikoilta? Erityisesti kiinnostais nähdä kuvia The Hives:n ja Air:n keikoilta... Mikä on kun ei ahrista? |
musa 01.07.2004 09:54:27 | |
---|
Hemmetti, kun oli upeita kaikki NYT-teltassa näkemäni keikat. Tai teltta ja teltta, eiköhän sitä pitäisi kutsua paremminkin jäähalliksi sen valtavan kokonsa vuoksi. Jostain kuulin, että telttaan mahtuisi jopa 10 000 ihmistä. Mm. Airin ja ja Sissos Sistersien keikoilla oli niin uskomaton tunnelma, että välillä oli vaan pakko katsella ympärilleen ja ihailla valtavaa ihmismerta, jonka upeat valot valaisivat. Teltassa oli mun mielestä ylivoimaisesti parhaat keikat niin tunnelman kuin äänentoistonkin puolesta. Varsinkin AIRin soundit olivat upeat (mm. ne kannusoundit olivat jotain aivan käsittämätöntä). |
Tupuna 06.07.2004 16:30:38 | |
---|
Hemmetti, kun oli upeita kaikki NYT-teltassa näkemäni keikat. Tai teltta ja teltta, eiköhän sitä pitäisi kutsua paremminkin jäähalliksi sen valtavan kokonsa vuoksi. Jostain kuulin, että telttaan mahtuisi jopa 10 000 ihmistä. Mm. Airin ja ja Sissos Sistersien keikoilla oli niin uskomaton tunnelma, että välillä oli vaan pakko katsella ympärilleen ja ihailla valtavaa ihmismerta, jonka upeat valot valaisivat. Teltassa oli mun mielestä ylivoimaisesti parhaat keikat niin tunnelman kuin äänentoistonkin puolesta. Varsinkin AIRin soundit olivat upeat (mm. ne kannusoundit olivat jotain aivan käsittämätöntä). Juu, kyllä NYT-teltta ruletti. NYT-teltan ansiosta Provinssi nousee Suomen parhaaksi festivaaliksi... aivan ykkönen! Sinne sai mielettömän klubitunnelman screenien, äänentoiston ja valojen/pimeyden johdosta. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
PS: Älkää ihmetelkö jos en kirjoittele kesän aikana. Olen muualla, säännöllisen netin ulottumattomissa. Syksyllä taasen! 8) |
jONi_Cacmac 06.07.2004 17:12:36 (muokattu 08.07.2004 02:12:12) | |
---|
Vähän myöhässä taasen, mutta juuri tällä hetkellä kuuntelemani Egotrippi ajoi minut kirjoittamaan. Eli mielestäni Bowien keikan (se under pressure oli LOISTAVA) kanssa festareiden paras vetäisy oli Egotrippi. Loistavaa, vaikka ajoittui huonosti lauantai-aamuun. Toinen yllättäjä oli sunnuntai-aamun vesimyrskyssä kiskaissut Pauli Hanhiniemi. Uusia biisejä, jotka toimivat kamalasta olosta huolimatta todella hyvin! Ja oli se Airkin kova vaikken niistä erityisemmin pidäkkään. Yhdyn nyt-teltan hyvyyteen, mutta tehosekoitin oli kyllä parempi kuin löysä! Jopa vanhan kunnon "ulkona" soittivat, ja se lämmitti vanhan diggarin mieltä. :) Kävi muuten sen bowien esiintymisen kanssa uskomattoman hyvä mäihä, mies on perunut kaikki loput keikkansa tältä euroopan-kiertueeltaan. "Kylmän kaataminen rikkoo kuuman astian"
-T.Liimatta |
musa 09.07.2004 17:36:00 | |
---|
Vähän myöhässä taasen, mutta juuri tällä hetkellä kuuntelemani Egotrippi ajoi minut kirjoittamaan. Eli mielestäni Bowien keikan (se under pressure oli LOISTAVA) kanssa festareiden paras vetäisy oli Egotrippi. Loistavaa, vaikka ajoittui huonosti lauantai-aamuun. Jep, todellakin oli huono soittoaika Egotripillä :-) Mulla oli kyllä kännykän herätyskello herättämässä hyvissä ajoin ennen keikkaa, ja heräsinkin siihen, mutta en yksinkertaisesti pystynyt nousemaan. Edellisen illan hauskanpito oli venähtänyt reippaasti aamun puolelle, ja vielä varsin kosteissa merkeissä, joten ei ollut toivoakaan nousta ylös. Harmittaa niin perhanasti, että missasin yhden lempiorkesterini keikan. |
Juma, nyt muistu! Bowie veti myös Reality-levyn "Pablo Picasso" -biisin. "I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie |
Vimpo 12.07.2004 16:33:57 | |
---|
Juu, kyllä NYT-teltta ruletti. NYT-teltan ansiosta Provinssi nousee Suomen parhaaksi festivaaliksi... aivan ykkönen! Sinne sai mielettömän klubitunnelman screenien, äänentoiston ja valojen/pimeyden johdosta. Sama teltta käytössä käsittääkseni myös Ilosaarirockissa, jeejeejee! |
Marzi 16.07.2004 19:33:04 | |
---|
Kuolleet Intiaanit oli parasta mitä minä eksyin katsomaan. Duunihommat verotti bändien katselua aika raskaasti. Kantsii tsekata kys. orkesteri muuten. Mainiota meininkiä. Vai pitäskö sanoa,että hullua meininkiä. Tehareista sen verran, että näin herrat klubikeikalla joku aika sitten ja lähdin jossain kuudennen biisin kohdalla pois. Meinas nukahtaa. Poissa oli edellisen näkemäni klubikeikan mahdoton draivi ja hieno energia. Tekemisen meininki. Mikä lie nuoria miehiä niin väsyttää...? Pitäs siellä livekehissä olla jotain nähtävääkin. Ei jaksa innostua enää. Pitää varoo ettei itse väsähdä noin pahasti. Pidän ääntä, olen. |