Eikse oo Beckerin soolo? Eiks nofleri vieraillu vasta gaucholla? E: Time out of mind? E2: joo sese on. Kertsi on ihan käsittämättömän hieno, ja koko se hehkutetaan herskan rännittämistä -teksti ehkä kyynisyydessäänkin erityisen orkesterin raameissa kyynisintä kyytä. Ei se gauchon nimibiisin tekstiä voita, mutta liki tulee. Näinhän se onkin, mulla on joku ST- kirja mistä kuvittelin lukeneeni että olisi Josie.. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Hamsteri Kukkonen 07.04.2023 15:57:35 | |
---|
Fagenin jonkinlainen elämäkerta on näköjään julkaistu hiljan, menny itellä täysin tutkan alta. En oo jaksanu selvittää, mutta tuskinpa ukko itte on sen tekemisessä mukana ollu. On se varmaan hyvä kuitenkin, niin oli Reelin ja Steely Dan FAQkin. "You have KELA. Don't worry." -Kiko Loureiro // "Kyllä on typerää polttaa tupakkaa näillä kaljan hinnoilla." -Vaihtovirta // goo.gl/v9KRXz |
A.O.K. 22.06.2023 17:06:43 | |
---|
Jumantsuikka kun on kova veto tää Show Biz Kids minkä vetivät Midnight Special-tv-ohjelmassa 1973. Muistutus siitä että SD oli myös rockbändi. Toi biisi on mun SD-biisien listalla häntäpäässä mutta livevetona toimii. Soittivat muitakin biisejä tuossa ohjelmassa, toivotaan että nekin julkaistaan. Ja onhan tuolla kanavalla muutakin hienoa 70-luvun meininkiä. https://youtu.be/E2JWtuBLelwWell by seventy-six we'll be A.O.K. |
KTR2 22.06.2023 18:53:41 | |
---|
A.O.K.: Jumantsuikka kun on kova veto tää Show Biz Kids minkä vetivät Midnight Special-tv-ohjelmassa 1973. Muistutus siitä että SD oli myös rockbändi. Toi biisi on mun SD-biisien listalla häntäpäässä mutta livevetona toimii. Soittivat muitakin biisejä tuossa ohjelmassa, toivotaan että nekin julkaistaan. Ja onhan tuolla kanavalla muutakin hienoa 70-luvun meininkiä. https://youtu.be/E2JWtuBLelw Oho! On kovaa settiä. Toi on yks suosikki SD-biisejä, mut jotenki aina aattelin et se on erityisen studiobiisi, kun jollain nauhaluupillahan se taisi olla väännetty tuo tausta. Alkukantaista samplausta. Mutta tämähän on vallan mainio. Countdown muutenkin yksi omista SD suosikkilevyistä, vaikka kaikki ne on hyviä. nam |
A.O.K. 23.06.2023 14:26:43 | |
---|
KTR2: Oho! On kovaa settiä. Toi on yks suosikki SD-biisejä, mut jotenki aina aattelin et se on erityisen studiobiisi, kun jollain nauhaluupillahan se taisi olla väännetty tuo tausta. Alkukantaista samplausta. Mutta tämähän on vallan mainio. Countdown muutenkin yksi omista SD suosikkilevyistä, vaikka kaikki ne on hyviä. Ohjaaja ehkä hieman liikaa keskittyy noihin taustalaulajattariin :D Skunk vetää kyllä hienot slidet ja noi 5 laulajan köörit on kyllä just eikä melkein. Hämmentävää on että miten hifiltä toi kuulostaa muihin tuolla Midnight Special-kanavalla oleviin, jopa 70-luvun lopussa äänitettyihin verrattuna. Kai niillä oli sit oma miksaaja miksaamassa, muilla bändeillä kun on ihan tumput soundit. Countdown taitaa olla ainoa SD:n oikea bändilevy, vaikka on siinäkin vierailijoita. Kaikki muut on sit enemmän studiokettujen soittamia. Well by seventy-six we'll be A.O.K. |
lukethesis 26.06.2023 15:28:54 | |
---|
Panzer Syrjä: Fagenin jonkinlainen elämäkerta on näköjään julkaistu hiljan, menny itellä täysin tutkan alta. En oo jaksanu selvittää, mutta tuskinpa ukko itte on sen tekemisessä mukana ollu. On se varmaan hyvä kuitenkin, niin oli Reelin ja Steely Dan FAQkin. En tiedä, onko tuttu, mutta ukko kirjoitti myös itse tavallaan epävirallisen omaelämäkerran Eminent Hipsters (2014). Kyllähän siinä jotain muistellaankin, mutta lähinnä siitä jäi päällimmäisenä mieleen vanhan grumpy old duden marmatukset kiertue-elämästä yms. Toki siihen tuttuun kuivaan Fagen-tyyliin kirjoitettu, eli viihdyttävä. |
Hamsteri Kukkonen 26.06.2023 16:09:52 | |
---|
lukethesis: En tiedä, onko tuttu, mutta ukko kirjoitti myös itse tavallaan epävirallisen omaelämäkerran Eminent Hipsters (2014). Kyllähän siinä jotain muistellaankin, mutta lähinnä siitä jäi päällimmäisenä mieleen vanhan grumpy old duden marmatukset kiertue-elämästä yms. Toki siihen tuttuun kuivaan Fagen-tyyliin kirjoitettu, eli viihdyttävä. Juu oon tuon lukenu muutaman kerran, oikeen hyvä opus. "You have KELA. Don't worry." -Kiko Loureiro // "Kyllä on typerää polttaa tupakkaa näillä kaljan hinnoilla." -Vaihtovirta // goo.gl/v9KRXz |
A.O.K. 28.06.2023 21:08:08 | |
---|
Ja lisää arkistojen löydöksiä. Roger Nicholsin tytär löysi isänsä tavaroistaan lähes valmiin miksauksen Second Arrangement-biisistä joka oli se minkä epäonninen studioassistentti vahingossa pyyhki pois nauhalta sen jälkeen kun sen äänittämiseen oli käytetty jo kymmenien tuhansien dollareiden arvosta studioaikaa Gaucho-sessioissa. Onhan tuosta ollut bootleg netissä jo parikyt vuotta mutta ei noin hyvällä äänilaadulla. Kiinnostava juttu lukea muutenkin. https://expandingdan.substack.com/p … ement-steely-dan-roger-nichols-tapeWell by seventy-six we'll be A.O.K. |
Sammo 11.04.2025 12:08:46 | |
---|
Suru-uutinen tältä viikolta, eli Drew Zingg RIP ( https://www.facebook.com/drewzingg ). Kevyesti mun suosikki Steely Danin/Donald Fagenin keikkakitaristeista ja olisin toivonut hänelle pidempää uraa keikkakokoonpanossa. This is on a whole other level. Its level one. |