sirdickyj 30.12.2022 11:42:01 | |
---|
jassi: No eivät ota sitä enää mukaan kun ei Martinin mielestä osaa laulaa riittävän hyvin. Ei se tosin tuo mun heittämä Sorumkaan mikään kaksinen laulumies ole. Missäs hän näin sanoi? En siis epäile asiaa. |
Uncle Demon 30.12.2022 12:26:45 | |
---|
Deen Castronovo? |
HaloOfFlies 30.12.2022 15:23:23 (muokattu 30.12.2022 15:24:52) | |
---|
jassi: No eivät ota sitä enää mukaan kun ei Martinin mielestä osaa laulaa riittävän hyvin. Ei se tosin tuo mun heittämä Sorumkaan mikään kaksinen laulumies ole. Ja lisäksi soittaa Ace Frehleyn bändissä nykyisin, kuten Eric Martin tuossa haastattelussakin totesi. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Uncle Demon: Deen Castronovo? Sopis noihin määreisiin. Vaan onko kovin raskaskätinen rumpali? |
jassi 30.12.2022 23:31:06 | |
---|
Mites se Castronovo ehtis tuohon muilta toimiltaan? Eikö sillä oo sen seitsemän projektia tulilla jo tälläkin hetkellä? Tai ainakin Journeyssa taitaa paiskia. Olis kyllä aika ärsyttävää jos kahdessa tollasessa nimibändissä rumpalois yks ja sama jannu. Sivuproggikset on ihan eri juttu. |
Jucciz 30.12.2022 23:40:22 | |
---|
Regalis Apertura: Liikenisikö Mike Portnoylla aikaa Mr. Bigillekin kun kerran soittelee Sheehanin kanssa The Winery Dogsissa? Tää on mun suosikkipätkä kaikista näkemistäni Portnoy-pätkistä: https://youtu.be/JZamTrI1680?t=5221 Sinä olet ihan saatanan perseestä ja typerä paskaperse. -Sir Jöpötin |
sirdickyj 31.12.2022 09:23:51 | |
---|
jassi: Mites se Castronovo ehtis tuohon muilta toimiltaan? Eikö sillä oo sen seitsemän projektia tulilla jo tälläkin hetkellä? Tai ainakin Journeyssa taitaa paiskia. Olis kyllä aika ärsyttävää jos kahdessa tollasessa nimibändissä rumpalois yks ja sama jannu. Sivuproggikset on ihan eri juttu. Eiköhän Mr Big ole sivuproggis....rundi ja veks. Onhan Sheehanillakin Sons of Apollo, Winery Dogs jne Kalenterista tilaa ja sillä ehtii. |
Epämuusikko 31.12.2022 11:59:17 (muokattu 31.12.2022 12:02:07) | |
---|
Regalis Apertura: Liikenisikö Mike Portnoylla aikaa Mr. Bigillekin kun kerran soittelee Sheehanin kanssa The Winery Dogsissa? Toivottavasti ei. Jos esim. Paul Geary vielä soittaisi (epäilen ettei enää päivätöikseen paisko) niin sen henkinen jätkä riittäisi mulle. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
sirdickyj 31.12.2022 12:42:56 | |
---|
Epämuusikko: Toivottavasti ei. Jos esim. Paul Geary vielä soittaisi (epäilen ettei enää päivätöikseen paisko) niin sen henkinen jätkä riittäisi mulle. Tais jossain kohtaa olma siitynyt Extremen manageriportaaseen. Se oli sillon ku Mangini meni sen tilalle, ainakin. Marco Minnemann soittaa Gilbertin kanssa. Ehkä hän? Tolkuton hahmo. |
Epämuusikko 01.01.2023 16:12:27 | |
---|
sirdickyj: Marco Minnemann soittaa Gilbertin kanssa. Ehkä hän? Tolkuton hahmo. hieno mies, mutta joku simppelimminkin musiikillista maapalloa tallaaja riittäisi. tyyliin se jätkä joka soittaa Live at Darryl's House -pätkillä. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
sirdickyj 01.01.2023 23:18:17 | |
---|
Epämuusikko: hieno mies, mutta joku simppelimminkin musiikillista maapalloa tallaaja riittäisi. tyyliin se jätkä joka soittaa Live at Darryl's House -pätkillä. En muista kuka siinä on, mutta se bändi on aivan hemmetin hieno. Kenny Loggins-jakso on kova. Kun ne ottaa Footloosen haltuun. Mun on vaikea kuvitella Pat Torpedon tilalle ketään, oli niin hieno rumpali. Yks tuttu rumpali, ihan arvostettu valtakunnallisestikin, sanoi että on "tusinarumpali". Kaikkea muuta. Ei tajunnut. |
Tomtom 02.01.2023 10:08:14 | |
---|
Epämuusikko: hieno mies, mutta joku simppelimminkin musiikillista maapalloa tallaaja riittäisi. tyyliin se jätkä joka soittaa Live at Darryl's House -pätkillä. Mr Big ei ole mulle kaikista rakkain yhtye, mutta nuo Darrylin livet on aika hienoja, olen näistä nautiskellut aina kun on ollut luppoaikaa ja luurit päässä. Leppoisan taitavaa musisointia ja tosiaan aikamoisia pelimanneja lauteilla. "Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson |
Argonnessen 23.01.2023 00:31:18 | |
---|
En muista koskaan kuunnelleeni tätä amerikkalaista bändiä. Tiedän kyllä että siinä soittaa mm. Billy Sheehan. Sen sijaan brittiläisen lähes saman nimisen, Mr Big, yhtyeen yksi lp mulla on, Photographic Smile. |
HaloOfFlies 06.03.2023 21:03:26 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
jassi 06.03.2023 23:40:14 (muokattu 06.03.2023 23:40:30) | |
---|
Pirun kovan rumpalin kyl nappasivat kelkkaansa! Ja mainiolta veikolta vaikuttaa ku käväsin äsken katteleen sen youtube- kanavaa. Innoissaan ku pikkupoika edelleen soittohommista =) |
Regalis Apertura 07.03.2023 15:12:48 | |
---|
HaloOfFlies: Mr. Big julkisti jäähyväiskiertueen, joka alkaa heinäkuussa Japanista. Eurooppaan kiertue saapuu ensi vuonna. Rumpuja kiertueella soittaa mm. Tears For Fearsissa soittanut Nick D'Virgilio. https://ultimateclassicrock.com/mr-big-farewell-tour/ Ehkä olisi ollut hyvä mainita myös Spock's Beard jossa rumpujen ohella myös lauloikin... |
Coran 13.03.2023 18:31:24 | |
---|
|
Regalis Apertura 23.05.2024 09:36:03 | |
---|
|
Epämuusikko 23.05.2024 11:07:03 | |
---|
HaloOfFlies: Mr. Big julkisti jäähyväiskiertueen, joka alkaa heinäkuussa Japanista. Eurooppaan kiertue saapuu ensi vuonna. Rumpuja kiertueella soittaa mm. Tears For Fearsissa soittanut Nick D'Virgilio. https://ultimateclassicrock.com/mr-big-farewell-tour/ hänhän on moiseen varmasti oiva valinta. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
sirdickyj 24.05.2024 11:38:30 | |
---|
Epämuusikko: hänhän on moiseen varmasti oiva valinta. Youtubesta löytyy paljon matskua, m.m.herran itsensä påivittämää vlogia rundilta. En oo varma kuin aktiivisesti hän tuota on päivittänyt, mutta. |