Aihe: Aromakilta
1 2 3 4 511 12 13 14 1547 48 49 50 51
The 1
19.12.2022 17:28:11
Minä olen auttanut aina vaikka itse sitä en ole saanut mistä se sitten johtuu joku geeni sisällä varmasti on.
leprechaun
19.12.2022 20:39:13

The 1: Minä olen auttanut aina vaikka itse sitä en ole saanut mistä se sitten johtuu joku geeni sisällä varmasti on.

Olen pyrkinyt auttamaan mitä ihmeellisimmissä asoissa kavereita ja olen saanut apua mitä ihmeellisimmissä asioissa kavereilta. Se on ollut jonkinlainen bonus normaalielämän lisäksi. Erityisesti musiikkihommissa on koettu ihan käsittämättömiä juttuja. On pystytty tekemään kaikkia älyttömyyksiä ja saatu niistä makeat naurut.
The 1
21.12.2022 18:20:48
Kiitos ja hyvää joulua kaikille . The 1
rintapek
22.12.2022 11:21:16

Hyvää Joulua kaikille.

Ittellä Joulu menee töissä joten Gubbelandiassa ei tartte kummempia Joulujärjestelyjä tehdä.

Ton joululahjani, eli uuden kiipparini säilytyspaikka meinas aiheuttaa harmaita hiuksia, koska ei o järkeä kätkeä sitä komeroon, koska tahdon sen olevan käsillä yhtä helposti kuin haitarin tai skittojen. Tota ei kuitenkaan voi ripustaa seinälle ja on liian leveä ja syvä mun kirjahyllyni hyllyille. Eikä se voi jatkuvasti möllöttää sohvan ja telkkarin välissäkään.

Joten just nyt täs testailen millainen komentokeskuksen sohva on istua ja möllötellä jos siinä olis kolme senttiä korkeammat jalat. Eli laitoin kirjat nykyisten jalkojen alle.
Täs ny muutaman päivän ahkeran testaamisen tuloksena olen alkanut päätyä siihen, että pieni istumakorkeuden nosto tekee sohvan mukavuudelle plussaa, joten Joulun jälkeen hankintalistalla on kolme senttiä korkeammat jalat.
Sit kiipparilla on mukavat oltavat sohvan alla milloin ei o käytössä.

Mut tää on huolella testattava ensin. Gubbelandian oleellisimpia osia on mukava sohva. Mä en sen mukavuudesta ala tinkimään saadakseni kiipparille säilytystilan.
Mut just nyt tuntuu siltä, et sohvan istumakorkeutta kannattais parilla sentillä nostaa vaikka kiipparia ei oliskaan.
Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä. Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita.
Sertzo-setä
23.12.2022 13:34:10
Hyvää joulua ja tulevaa Uutta Vuotta 2023 kaikille soittajaveljille ja siskoille! :)
The 1
24.12.2022 19:46:00 (muokattu 24.12.2022 20:17:01)
Minulle jäi muisto kun olimme joulun Kuoreveden Hallin Jannessa. Asuntona oli kellarin pannuhuoneet. Siinä kuunneltiin radion joulun tervehdyksiä ja katseltiin ulos ikkunasta mutta niin jäi vain sekin mieleen ja muistelen vieläkin.
Niin muuten se kellari missä asuttiin kato kun ne Bis venäläiset lentokoneet nousi ylös juuri siinä missä me asuttiin PS vanhaa sanontaa meille "Meitä ei kiinnosta yhtään missä soittajat asuvat".Tietysti lentokentän pitäisi tehdä sinne missä on melua ja painokoitea vähemmän. Kukaan soittaja ei tykkää siitä jos aamulla alkaa painokoneet painaa sanomalehteä ei siinä soittaja paljon nukuttua saa vaikka muutama pullo viinaa meneekin. Vähän voi katsoa mihin niitä lenttokenttiä ja painotaloja rakennetaan.
The 1
27.12.2022 23:21:43 (muokattu 27.12.2022 23:27:02)
Parenpaa vuotta kaikille jotka ovat soittaneet minun kanssani aina ei ole elämä ruusuilla tanssimista mutta voikaa hyvin t.The 1
rintapek
28.12.2022 09:02:51

tarmo: Eipä ole vuosiin tullut vierailtua näillä palstoilla. Hetken aikaa seurasin fb-versiota, mutta sehän meni nopeasti tunkkaiseksi muutaman hölön hyvesignaloinniksi ja ulkomusiikillisista diipadaapoista jankkaamiseksi. Suljin ryhmän osaltani, eikä ole ikävä.

Rehellisiä tanssikeikkoja ei tule enää tehtyä (eipä epärehellisiäkään sen puoleen), mutta kiva huomata, että tietyt tyypit jaksaa painaa ja tämäkin palsta on ainakin nippa nappa hengissä.

Tuskinpa juuri kentillä tavataan, mutta hauskaa joulua kaikille!

Mukava kuulla Tarmostakin jotain.
Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä. Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita.
rintapek
28.12.2022 09:21:49

Duunista löytyi poistetusta sohvasta/tuolista talteen kerätyt jalat, jotka oli sattumalta just oikean korkuiset ja väriset. Eipä tarttenut tilailla joten sain tavallaan yhden joululahjan lisää.

Perjantaina duuniin lähtiessä oli suojasää ja aamulla itäterassilta kuului TUMPS kun lunta tippui räystäältä. Paljon. Tein lumityöt.
Sit kuului TUMPS ja ennen töihin lähtöä kuului TUMPS. Tein toiset lumityöt.
Just lähtiessä kuului TUMPS, TUMPS, TUMPS enkä ehtinyt lumitöihin enää.
Sit viikonloppuna oli ollut -15
Duunista tullessa olikin sit itäterassin oven edessä kuus metriä pitkä jäävuori jonka kans lumilapiolla ei tee mitään ja pistolapiollakin vain vähän.
Ihamhirveet lumityöt eilen, mut mitäpä sitä ei tekis pitääkseen Gubbelandian tupakointisalongin ympärivuotisessa käytössä.
The 1
29.12.2022 22:26:05 (muokattu 29.12.2022 22:46:25)
Minä olin soittohommien jälkeen kouluttautumisessa 52 vk kurssilla kiinteistön huoltomiksei. teoriaa luokassa istumista ja pajalla työskentelyä.Jokainen oppilas joutui työharjoitteluun tekemään sitä tulevaa työtä. Minä jouduin L&T ,lle juuri silloin kun oli kovat lumisateet ja käteen annettiin "pipsa kola". Lapioitavaa riitti se ei loppunut ja se lumi painoi kun se oli märkää ja pipsa sen mukana .Ajattelin silloin että tätäkin mieluiten kun tehdä keikkaa huonoilla keleillä pimeessä mulkkujen soittajien kanssa. Niin "loin" itselleni uuden ammatin josta jäinkin sitten eläkkeelle.
Muuten vielä kun keikkoja oli huonosti niin isävainaa patisteli töihin ja sanoi mene vaikka lunta luomaan jo vuonna 1976 hyvin ennusti asiat jo silloin niin lunta tulee ja paska ei lopu koskaan.
Kefiiri
29.12.2022 22:35:43
The 1: Niin loin itselleni työpaikan josta jäin eläkkeelle.

Luovaa työtä voi tehdä monella tavalla.
En ole musiikin asiantuntija.
The 1
29.12.2022 23:00:56
Varmasti voikin mutta saako siitä palkka millä elää.
The 1
29.12.2022 23:07:16
Tuskin taiteilijat elävät ja luovat jotain ilman korvausta.
The 1
29.12.2022 23:10:08 (muokattu 29.12.2022 23:55:29)
Paljon onnea vaan Tampereen Muusikoille 101 vuotisesta.
The 1
29.12.2022 23:23:15
Minä olen vähän ku Hoskonen eduskunnassa ääntä kuuluu mutta torvi on tukossa.
The 1
29.12.2022 23:44:36 (muokattu 29.12.2022 23:57:13)
Koittakaa nyt käyttäytyä paremmin kun toi kokoomuksen sakki.
The 1
30.12.2022 00:01:02
Minä tässä.
Prophet
30.12.2022 11:32:23
rintapek
30.12.2022 12:00:45

Prophet: Älkää pojat itteenne teloko!

https://m.riemurasia.net/kuva/Uudenvuoden-paukkuja/182678

Oi niitä aikoja.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)