V e e t i 06.04.2022 15:35:54 | |
---|
Moro! Minun dekaalini tulivat, kyllä kannatti odottaa, eli komeita ovat. t. Vexi |
Jucciz 08.04.2022 01:52:53 | |
---|
Itte toimisin tämän ketjun lukeneena niin päin, että tilaisin ja odottaisin, että tuote saapuu ja vasta sitten maksaisin. Tuntuisi tympeältä pistää rahoja kiinni johonkin hankkeeseen, josta vasta kuukausien tai vuosien päästä kuuluisi jotakin. |
oikonen 10.12.2022 04:17:39 | |
---|
Nyt on meno muuttunut kun olen elämäntapani korjannut. Olen syvästi pahoillani aiheuttamistani harmeista. Olen palannut ruotuun ja nöyrästi palvelemaan asiakkaitani/tilaajiani/muusikkoystäviäni. DONT PANIC.... |
oikonen 10.12.2022 04:35:05 | |
---|
Toimituspolitiikkani on muuttunut. Teen ensin dekaalit jonka jälkeen hyväksyttyään tilaaja suorittaa maksun. DONT PANIC.... |
Tuntuisi tympeältä pistää rahoja kiinni johonkin hankkeeseen, josta vasta kuukausien tai vuosien päästä kuuluisi jotakin. Kerran tilasin yhdestä nettikaupasta verkkovirtalähteen. Tulihan se perille. Liki vuoden päästä. Jotain kymmenen kuukautta sitä sai odotella. Noh, mikäs kiire tässä valmiissa maalimassa. Kyllähän siinä luki että ''toimitus viivästynyt''. Tilasin silti, koska en uskonut että se voisi olla viivästynyt niin paljon. Eikä se mitään. Hassua vaan, kun viimein sen virtalähteen sain, niin mulla ei siinä vaiheessa enää ollutkaan sitä vekotinta johon sitä virtalähdettä olisin tarvinnut. No joo, ei kyllä liittynyt oikeastaan tähän ketjuun... |
lifer 05.12.2024 19:12:57 | |
---|
Haluan tänne todeta, että hyvin on palvelu pelannut ja tuotteet kyllä hyviä. Aattelin että tästä tiedosta on hyötyä, kun muusikoiden netti kaiken kuitenkin muistaa. Joku voisi pitää rajallisena ihmisenä, mutta itse pidän enemmän termeistä "omistautunut" tai "entusiasti". |