Aihe: Omat kamat bändin käytössä 1 2 | |
---|---|
![]() 14.12.2022 00:13:23 | |
musamies: Lojumisvaara on olemassa. Joskus jotain juhlatilaa laitetaan vaikka edellisenä päivänä. Kamat voi joutua lojumaan myös perävaunussa ja sille ei joka paikassa ole kovinkaan hyvää ja turvallista paikkaa. Siinähän sitten laitetaan, mutta en minä oo ainakaan ikinä mennyt viemään kamojani mihinkään edellisenä päivänä. Lähtiessä treenikseltä tahi muusta varastosta kyytiin ja palatessa takaisin, eikä tartte lojuttaa perävaunussa tai missään muuallakaan. Jos käy niin, että harrastemuusikko innostuu itsekin nauttimaan juhlan antimia, on oma haasteensa miten kamat saadaan pois koska ajoneuvo jolla ne on tuotu, on todennäköisesti myös oma. Jos tää on ongelma, niin siinä tapauksessa kannattaa ehkä vaan unohtaa koko homma ja jäädä sohvalle piereskelemään. Ei sillä, ettenkö olisi itekin lukuisia kertoja tarjoilusta nauttinut ja joskus jopa vähän reilummallakin kädellä, mutta en mä nyt jumalauta sitä sillon tee jos pitää ite ajaa himaan :D Once is a mistake, twice is a jazz | |
![]() 14.12.2022 07:00:39 | |
Vessajono: Siinähän sitten laitetaan, mutta en minä oo ainakaan ikinä mennyt viemään kamojani mihinkään edellisenä päivänä. Lähtiessä treenikseltä tahi muusta varastosta kyytiin ja palatessa takaisin, eikä tartte lojuttaa perävaunussa tai missään muuallakaan. Jos tää on ongelma, niin siinä tapauksessa kannattaa ehkä vaan unohtaa koko homma ja jäädä sohvalle piereskelemään. Ei sillä, ettenkö olisi itekin lukuisia kertoja tarjoilusta nauttinut ja joskus jopa vähän reilummallakin kädellä, mutta en mä nyt jumalauta sitä sillon tee jos pitää ite ajaa himaan :D Käytetyn ajan suhde esiintymiseen on välillä ihan eri riippuen siitä kuinka paljon roudaa. Paljon roudatessa meinaa focus menkä muualle ja hermokin voi olla hiukan kireällä ratkoessa epäkohtia. Itseä jonkin verta ärsyttää kun ei näy maadoitettua pistorasiaa missään. Ärsyttää, ettei peräkärrylle löydy laillista pysäköintiä edes rahalla. Melko hupaisaa oli Lahdessa ravintola Kommodoriin kapeaa siltaa pitkin meno, joka kyllä onnistui. Jos olis ollut vääränkokoinen auto tai kärry, ei olisi mahtunut. Niitä ärsyttäviä puolia on usein verrattuna niihin syihin.miksi äänentoistoa on myös kiinnostava tehdä. | |
![]() 19.01.2023 17:29:15 (muokattu 19.01.2023 17:32:50) | |
Rallattelija: Vocalisti omistaa pienen 2500€ maksavan äänentoiston mutta haluaa sen käyttämisestä extraa. Miksi muut eivät saa extraa oman kaluston käytöstä? Siinä vaiheessa kun esiinnytään isommalla venuella kuin kaverin olohuone niin ne muut ottavat nuo laulukamat yhtä lailla käyttöön. Vai onko joku skenaario, jossa laulajalla on oma PA ja muulla bändillä oma? Toisin sanoen, eiköhän ne "laulukamat" tai millä ikinä termillä niitä kutsuu, ole esiintyvän bändin yhteiskäytössä. Silloin niitä on aika vaikea verrata esim. kitarastyrkkariin tai rumpuihin. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)