Aihe: Red Hot Chili Peppers
1 2 3 4 540 41 42 43 44
jassi
23.10.2022 15:50:57
Just näin. Se on oikeasti hyvä levy. Ihan eri maata kun nämä pari viimeisintä. Getawaykin on ihan eri sarjassa näiden kahden pökäleen kanssa.
19691970
23.10.2022 16:32:06
Kiinnostava artikkeli Blackbyrd Mcknightista, jossa mies mm. muistelee rhcp-aikaansa
https://www.guitarworld.com/feature … t-chili-peppers-funk-guitar-playing
HaloOfFlies
01.11.2022 13:38:32

Uusi levy meni edellisen tavoin listaykköseksi ja Chili Peppersistä tuli ensimmäinen rock-yhtye 17 vuoteen, joka on saman vuoden aikana julkaissut kaksi listakärkeen yltänyttä levyä. Edellinen oli System Of A Down vuonna 2005.

https://loudwire.com/red-hot-chili- … ums-same-year/?influencer=hindsight
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Piepe
03.11.2022 21:24:35 (muokattu 03.11.2022 21:32:22)
Ei oo vieläkään jaksanu kuunnella uutta läpi :| Puuttuu Black Summerin kaltainen vetonaula. Tai mistä hitosta edes tiiän ku en oo jaksanu kuunnella kokonaan lol. Tippa my tongue on ärsyttävä JA liian pitkä. Ja ärsyttävä. Ehkä ens keväänä sit. Ei tää tässä Suomen marraskuun pimeydessä oikein toimi.
HaloOfFlies
25.11.2022 11:25:02

Uusi levy on parempi kuin Unlimited Love. Mutta ei tätä kyllä hyvällä syylläkään voi miksikään loistavaksi levyksi sanoa.
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Tomtom
25.11.2022 13:37:46
Minä niin kovasti toivoin että olisivat saaneet aikaiseksi vielä yhden oikein kunnon napakan funk- henkisen levyn mutta ei sitä vissiin maailmassa saa ihan kaikkea vaikka kuinka toivoisi.
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
Mortte
25.11.2022 16:09:09
Olen vanha fani, nähnyt kolme kertaa, eka keikka oli se klassinen Provinssin keikka, minä pösilö tosin lähdin kahden ekan biisin jälkeen katsomaan samaan aikaan soittavaa Noitalinna Huraa!ta, kun en ollut Chilejä ollenkaan kuullut ennen keikkaa. Onneksi sentään kävin ne 2 katsomassa. Fanitus loppui By the Way-älpyyn, en ymmärtänyt ollenkaan, miksi niitä tylsiä biisejä oli pitänyt tehdä niin monta Stadium Arcadiumille. Eikä sen jälkeiset ole yhtään kolisseet, en oo uusimpia ees viittiny kuunnella. Aikas vasta kuuntelin pitkästä aikaa kaks ekaa ja vois tässä viikonloppuna kyllä Upliftin pistää soimaan.
Kefiiri
26.11.2022 15:03:23
Piepe: Tippa my tongue on ärsyttävä JA liian pitkä. Ja ärsyttävä.

Kyllä, ja liian pitkä.
En ole musiikin asiantuntija.
McLeach
27.11.2022 20:54:33
Mortte: Olen vanha fani, nähnyt kolme kertaa, eka keikka oli se klassinen Provinssin keikka, minä pösilö tosin lähdin kahden ekan biisin jälkeen katsomaan samaan aikaan soittavaa Noitalinna Huraa!ta, kun en ollut Chilejä ollenkaan kuullut ennen keikkaa. Onneksi sentään kävin ne 2 katsomassa. Fanitus loppui By the Way-älpyyn, en ymmärtänyt ollenkaan, miksi niitä tylsiä biisejä oli pitänyt tehdä niin monta Stadium Arcadiumille. Eikä sen jälkeiset ole yhtään kolisseet, en oo uusimpia ees viittiny kuunnella. Aikas vasta kuuntelin pitkästä aikaa kaks ekaa ja vois tässä viikonloppuna kyllä Upliftin pistää soimaan.

Ite tutustuin/tykästyin Californicationin aikaan vuosituhannen vaihteessa. Alkuun maistui myös tosi paljon alkupään levyt ja funkkitouhut, koska olin itsekin tosi nuori ja siihen menoon pystyi samaistumaan. Sittemmin ne ovat jääneet ja tämä uudempi ja tylsempi materiaali iskee huomattavasti kovempaa. Ei vaan pysty näin aikuisena enää kovin tosissaan fiilistelemään sitä teinisekoilua. Pätee tietty muihinkin bändeihin.
Mortte
28.11.2022 10:24:46 (muokattu 28.11.2022 10:25:35)
McLeach: Ite tutustuin/tykästyin Californicationin aikaan vuosituhannen vaihteessa. Alkuun maistui myös tosi paljon alkupään levyt ja funkkitouhut, koska olin itsekin tosi nuori ja siihen menoon pystyi samaistumaan. Sittemmin ne ovat jääneet ja tämä uudempi ja tylsempi materiaali iskee huomattavasti kovempaa. Ei vaan pysty näin aikuisena enää kovin tosissaan fiilistelemään sitä teinisekoilua. Pätee tietty muihinkin bändeihin.

En oo tainnu koskaan kasvaa aikuiseksi (ihan aikuisten oikeesti), kun Uplift kuulosti viikonloppuna edelleen vaan niin hyvältä... vaan sen verran oon seestyny, että nykyään maistuu esim. Pink Floydin viimeisimmät, jotka ei 90-luvun alussa uponneet. Oikeastaan ainut nuoruusajan bändi, joka ei enää uppoa on Faith No More. En oikein edes ymmärrä, miksi ei.
HaloOfFlies
19.01.2024 10:16:33

Anthony Kiedisin elämänkertakirjan pohjalta ollaan tekemässä elokuvaa.

https://loudwire.com/red-hot-chili- … y-kiedis-scar-tissue-memoir-biopic/
McLeach
20.01.2024 14:28:44
HaloOfFlies: Anthony Kiedisin elämänkertakirjan pohjalta ollaan tekemässä elokuvaa.

https://loudwire.com/red-hot-chili- … y-kiedis-scar-tissue-memoir-biopic/

Toivottavasti ei ole sarjassa Napoleon ja Teit meistä kauniin. Eli pikakelataan elämän ja uran kaikki vaiheet läpi syventymättä mihinkään. Kirja on loistava, mutta aikamoinen kokonaisuus tunkea kahteen ja puoleen tuntiin.
McLeach
05.11.2024 13:39:31 (muokattu 05.11.2024 13:39:58)
Frusciantelta ilmestynyt kauan odotettu signature strato. Toki rajoitettuna 100kpl masterbuilt custom shoppina rapeaan 20k€ hintaan. No ehkä sieltä tulee se vähän huokeampi meksikon malli ensi vuoden puolella.
KaRa
06.11.2024 14:32:19
McLeach: Frusciantelta ilmestynyt kauan odotettu signature strato. Toki rajoitettuna 100kpl masterbuilt custom shoppina rapeaan 20k€ hintaan. No ehkä sieltä tulee se vähän huokeampi meksikon malli ensi vuoden puolella.

Mitenkä se menee näissä että saako Frusciante millaiset hillot tästä?
McLeach
07.11.2024 13:13:37
KaRa: Mitenkä se menee näissä että saako Frusciante millaiset hillot tästä?

Varmasti saa aika tuntuvan korvauksen, niin monta vuosikymmentä on pihdannut nimikkokeppiä. Voisi kuvitella, että nimenomaan noin kalliissa ja harvinaisessa mallissa maksaa juurikin Johnin osuus.
Dzekoo
27.06.2025 22:06:42
Tästä bändistä en oo oikeen ikinä innostunu,vaikka esim.Under Bridge ym soi Music Televisionilla..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 540 41 42 43 44
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)