Aihe: mokkanahkatakki/housut?
1
McNulty
01.07.2004 10:13:51
Eli.. olen googlettanut mahdollisimman monta Suomalaista nahkuria ja keltään ei ole löytynyt vielä ruskeaa mokkanahkaista hapsutakkia miehille (paitti leather heavenin mallit, joita pitäisi tilailla erikseen..) eikä mokkanahkahousuja. Tuollaisia kun ei enää näe edes kirppiksillä, uffista puhumattakaan. Eli jos joku tietää mistä ko. apache/inkkari-setin voisi mahdollisesti saada, niin olisin kiitollinen tiedoista =)
T-Bone
Jani The Rock
01.07.2004 11:19:57 (muokattu 01.07.2004 11:20:59)

Helvetin vaikea on löytää, se on varma se. Mutta käypä piruuttasi tsekkaamassa www.jarimaki.fi ja sieltä western-tuotteet. Ei sielläkään taida tosin tollasta mokkatakkia olla, mutta onpa helvetin tyylikäs ns. codi -takki, jossa on kummasti inkkarimeininkiä. Kaikesta muusta hienosta roinasta puhumattakaan. Tollanen codi-takki tulee löytämään lähiaikoina varmasti tiensä mun vaatekaappiini. Sitten on tietysti Old West Store, mutta niiden nettisivuilla ei ole läheskään kaikkea sitä tavaraa mitä liikkeestä löytyy. Noista housuista en uskalla lähteä edes arvailemaan mistä voisi etsiä. Teettäminen on tietysti yksi vaihtoehto, mutta tulee aika hintavaksi.

Oi niitä aikoja, kun Dekadenz oli vielä voimissaan! Sieltä löytyi jos jonkinlaista hapsutakkia. Löysin tossa jokin aika sitten säkällä kirpparilta justiin sellaisen vaaleanruskean, mokkasen cowboy biker -hapsurotsin joita siellä aikanaan myytiin. Eli kyllä niitä kirppareitakin kannattaa kierrellä edelleen, eihän sitä koskaan tiedä.
Don`t mess with the countryboys
McNulty
01.07.2004 12:34:57
hitto... tuo JariMäki Oy on kyllä aikas rokks. Ja todellakin tuo Codi-takki on juuri sellainen mitä olen etsinytkin. Eikä ollut edes pahan hintainen (195€). Onneksi olen elokuussa menossa pohjanmaalle, voi siis samalla poiketa hakemaan takin =)

Joo ja housut ovat kyllä mysteeri... ajattelin että kävelisin tuohon Wetterhoffin artisaani-puolelle ja kysyisin ihan pokkana mitä maksaa jos joku opiskelija tekee esim. päättötyönä tai jonain muuna työnäytteenään. Voi olla ettei tarvitse maksaa muuta kuin materiaalit hyvällä säkällä.

Eikös Deka ole nykyään Garageland? Sen sivuja olenkin katsellut mutta on turhan rockabilly, ei oikein psychedelic-rock ala 60's aj 70's menoa =)
T-Bone
Jani The Rock
01.07.2004 13:21:18

Eikös Deka ole nykyään Garageland? Sen sivuja olenkin katsellut mutta on turhan rockabilly, ei oikein psychedelic-rock ala 60's aj 70's menoa =)

Joo, on se. Jopa puhelinnumero on sama kuin Dekalle aikoinaan. Vaan eipä tosiaan sitä tän tyylisuunnan kamaa enää löydy, riistohintaisia keila- sun muita retropaitoja ja muuta ryönää kyllä.

Tuo housujen teettäminen tolleen on kyllä varteenotettava vaihtoehto. Luulisi että löytyisi joku, joka tekisi ne mielellään.
Don`t mess with the countryboys
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)