Aihe: Honey Aaltonen r.i.p.
1
sormunen
15.11.2022 20:18:45
Rootsbluesmies, rockn rollin evankelista, levydiggari, teräväkynäinen kirjoittaja ja monien arvostettujen bändien rumpali Honey Aaltonen on poistunut keskuudestamme. Tämän päivän paperihesarissa nekrologi. Taivaallinen levydivari sai hyvän sisäänostajan, myyjän ja asiakkaaan.
sub zero
15.11.2022 22:44:09
Tää tyyppi jäi kyllä kieltämättä mieleen Fennica recordsista. Aaltonen vinkkasi mulle aikanaan Blind Willie Johnsonin, josta en tiennyt vielä mitään ja antoi "hyvän miehen lisää" omia levyjään myyvälle asiakkaalle jos tarjosi tarpeeks legendaarista kamaa (Yazoon country blues CD:itä tms.).
minä tykkään käydä koulua, minä tykkään laulaa
Pinewood
16.11.2022 17:34:37 (muokattu 16.11.2022 17:43:43)
Kun löysin ja ostin nuorena miehenä Fennicasta hartaasti etsimäni Robert Nighthawkin Live on Maxwell Street - 1964 LP:n, Honey totesi tiskillä, että "tässä onkin sellainen levy, josta Klaus Järvinen ei tajua mitään."

Taidanpa laittaa tänään tuon vinyylin soimaan. Rootsin monitoimimies on poissa. Rauhaisaa lepoa!

https://youtube.com/playlist?list=O … y_nH6V8pqce4aDIFaEEU5A5wnBLIJReTKfM
skankkunen
19.11.2022 18:26:55
Aikoinaan teininä Lönkan liikkeessä valikoitui ostoskoriin kolme vinyyliä, Thelonius Monkia, Tom Waitsia ja Black Sabbathin eka. Kiikutin plattat tiskille jossa Honey virnuili:" Joo, nää kaks ekaa mä snaijaan mut mitä hittoo tää kolmas tääl duunaa? Hää Hää! Ihan skitsoo!".
hhhhhmmmmmm...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)