Aihe: Roots-skaba 738 äänestys
1
tjj2000
13.11.2022 14:40:32
BigPapa: energisen kaikuisaa 2 p
Vesa423: Vesa; SRV incarnation 3 p
Haeroe: selkeän rennokasta
sirdickyj: JJ Cale vibraatioita; vaikka ei saisi mainita muita artisteja
WanhaWetäjä: ihan on näköistänsä
Tuomo_: tästäkin artistin tunnistaa 1 p
All I hear is Hellhounds...
Vesa423
13.11.2022 14:50:14
2p BigPapa:
tjj2000: Erikoinen efektisoundi, joka tekee alkupuolen vähän häilyväksi. Loppupuolen napakammin soitotetut jutut pääsee paremmin esiin soundin alta.
Haeroe: Omaperäisiä kuvioita, ilmeisimpien perinnejuttujen ulkopuolelta. Toimivaa soittoa.
1p sirdickyj: Toimiva soundi ja hyvin rytmiteltyjä juttuja.
1p WanhaWetäjä: Hienosti kulkee omia polkuja. Tarttuvia melodiajuttuja WW parhaita vetoja vähemmän, ehkäpä aikataulusta johtuen.
2p Tuomo: Toimivia blueskuvioita koko matkalle. Taustaan istuva soundi ja meininki.

Linkki Tuomon vetoon: https://maihinnousu.net/s/32317
sirdickyj
13.11.2022 18:58:03
BP; tutuksi käynyttä stailia, oletan että varsin perinnehenkistä, sopivan rujo soundi ja ote, sen kuuloinen mitä BP varmasti halunnutkin. En oivalla noiden juoksutusten suuruutta, mutta se onkin suurempaa kuin oma ymmäärrykseni. Hyvän kuuloinen +++

TJJ; Tämäkin kuuulostaa mukavalta, ei oikein mikään häiritse, ja aina uudella kierrolla tulee joku uus John mukaan, oikein jees.+++

Vesku; aika eri ajatus kuin itsellä tuli mieleen, ja sehän on vaan hyvä, pääosin oikein toimivaa soittoa...tapahtuukon kierroilla lisää....kyllä, kolmannessa ollaan, ja homma kasvaa...entäs.....jes, kyllä vaan 2p

Haeroe; jostain syystä tämä on tosi miellyttävän kuuloinen, soundi just eikä melkein, ehdottomasti 2p

WW; piste on annettava aina taitavuudesta ja siitä että ei ole stipluja eikä mitään n.s. väärää, eihän tällä Järvenpään Bluesnatsien pikkujouluissa pärjäis, mutta ei onneks tarvikaan. 1p

Tuomo; taitaa olla blueshommaa peruksimmillaan, ja hyvä niin, homma sujuu, samoja latuja hihdelleen homman läpi, mutta hyvä on boogie, sopivan rujoakin, tästä puutttuu se Minua_Miellyttävä pehmeys, ja taustan mukana soljuminen, vähän samanoloinen meno kuin BP:llä, kuitenkin minun korvaan sujuvasti, tälle 1p, joka voisi yhtä hyvin olla BPn piste näillä spekseillä, mutta menköön näin 1p

Tuomo 1p
WW 1p
Vesku 2p
Haeroe 2p

Inhottavaa näitä sikäli arvostella, että kaikki selvisi kuitenkin kuivin jaloin maaliin, itse kuulin tämän taustan sellaisena herkistelynä ja haisteluna, toiset jotenkin muutoin.

Kaikki oikein jees, tausta vähän niinkuin soittaa itse itseään ja väleihin ampuminen on mutkatonta.
WanhaWetäjä
13.11.2022 19:54:14

Bigpapa -

tjj2000 - En osaa sanoa tremolon hyödystä saati haitasta kun se on noin mietona taustalla, mitä tulee itse sooloon niin tuo kirkaammalla soundilla soitettu osuus toimi paremmin, kokonaisuudessa timessa vähän skarpattavaa, harmoniat sitä oletettua perusosastoa josta voidaan olla montaa mieltä eli jos tykkkää ja jaksaa aina vaan niin ok, itse näkisin tämän(kin) taustan antavan mahdollisuuksia muuhunkin.

Vesa423 - Yhtäläisyysmerkein ylläolevaan harmonioiden osalta, kimakka stratosoundi istuu taustaan hyvin ja tuleehan sieltä ne Vesan tavaramerkit eli korkeat bendit tälläkin kertaa. Nuo tuplaäänillä soiteut jutut olivat parasta antia mutta ihan kelpo kokonaisuus muutenkin.

Haeroe - Duurin kautta mukavan sujuvaa pyörittelyä, hiukka ponneton soundi vaikka onkin sinänsä ihan hyvä vai onko soitto vähän varovaista/hentoa, jotain potkua puuttuu tai pitäs ehkä vaan kuunnella lujempaa.

sirdickyj - Luomusoundilla etenevää peruspoljentoa, liekö sormillakin soittamista välillä, alkukantaisen sopivaa hötkyilemätöntä menoa tähän taustaan kuitenkin.

Tuomo_ - "Särkijä" päällä vanhan liiton malliin, hevipuolelta pöllittyä plektrakikkaakin siellä täällä, melko alkuperäisen oloista bluesia tämäkin.

Vesa423 2p
Haeroe 1p
sirdickyj 1p
Tuomo_ 1p
BigPapa 1p
Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla!
BigPapa
13.11.2022 20:45:42

1p tjj2000
1p Vesa423
1p Haeroe
3p Tuomo

sirdickyj
WanhaWetäjä
Tuomo_
13.11.2022 21:08:10
Nyt myähästyy pahasti, kun tultiin vasta Las Palmasiin.

Jos vielä hyväksytään, niin vain pisteet

BigPapa 3
Vesa 1
tjj2000 1
WW 1
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa.
Jarkre
13.11.2022 21:42:57
Roots-skaban 738 tulokset

Onnittelut Vesalle voitosta!

Vesa423 9p
BigPapa 8p
Tuomo 8p
WanhaWetäjä 3p
sirdickyj 2p
tjj2000 2p

Haeroe ei äänestänyt
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)