Aihe: Zoom Q2N-4K
1 2
Atso666
10.11.2022 22:03:55
zedder: Onko otsikon videokamerantapaisesta kokemuksia tämän foorumin jäsenillä?

Eli kyseessä tämä laite:

https://www.thomann.de/fi/zoom_q2n_4k.htm

Tuolta T-kaupan sivuilta löytyy toki jonkinlaisia arvosteluita. Patterien kulunki on ilmeisesti aika huikeaa, eli on käytettävä USB-virransyöttöä, eikä optista zoomia ole.

Erittäin amatöörimäiseen käyttöön tuota kaavailen, enkä ihan hirveästi haluaisi panostaa AV-alan opiskeluun.

Tähän asti olen tallentanut rämpytyksiäni huoneen nurkassa ständin päällä majailevalla Sonyn halpis -FullHD-videokameralla ja sen kiinteällä mikrofonilla. Varmaankin tuo Zoom olisi aikamoinen parannus ainakin äänen osalta?

Vanha ketju, mutta katotaan kepillä jäätä.
Ostin kyseisen tuotteen bändin reenien kuvaamiseen, ja ihan tyytyväinen olen kameraan. Kuitenkin, vehje syö paristot n30 minuutin aikana, sillä ei oikein pitkälle poljeta. Onkohan tipsejä mahdolliseen human-stupidity-erroriin, vai onko vehkeessä vikaa.

Miten muut virroittaa tuon aparaatin pidempiin kuvauksiin?

Atte
Einherjar
11.11.2022 00:42:38 (muokattu 11.11.2022 00:45:31)
Tämä nyt tulee muistin välityksellä, kun laitetta ei itsellä ole, mutta siinä oli joku roikka-mahdollisuus. Joko siellä pohjassa oli muuntajalle rööri tai sitten siihen tultiin ihan usb-piuhalla ja laturilla sisään.

edit: ....niin ja litium-pattereilla menee pidemmälle, kun alkalilla.
"Sanovat että osaisin miksata, mutta kyllä se viina mahtaa olla minun juttu" -Tuntematon miksaaja
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)