Sertzo S 29.06.2004 18:25:03 (muokattu 29.06.2004 18:25:29) | |
---|
"...hyvää iltaa hyvää iltaa, yleisö näyttää taas jälleen kerran olevan naisvoittoista, mikä on ihan mukava asia. Miehille voimme kertoa, ettemme suinkaan ole tulleet tänne varastamaan tyttöystäviänne ja vaimojanne. Ehkä korkeintaan lainaamme joitakin vähäksi aikaa..." Ei näitä saa ääneen -ja muutoikaan sanoa!!! |
Kumiankka 29.06.2004 18:38:23 (muokattu 29.06.2004 19:04:39) | |
---|
Ei näitä saa ääneen -ja muutoikaan sanoa!!! Joo, tämmöiset kuulostaa hyvältä korkeintaan jos esiintyjänä on joku elähtänyt luokkaa Mick Jagger nuorempana Ja menee täydestä vain eturivin munahaukoille |
Tankoprinssi 30.06.2004 12:08:32 (muokattu 30.06.2004 12:08:53) | |
---|
"...hyvää iltaa hyvää iltaa, yleisö näyttää taas jälleen kerran olevan naisvoittoista, mikä on ihan mukava asia. Miehille voimme kertoa, ettemme suinkaan ole tulleet tänne varastamaan tyttöystäviänne ja vaimojanne. Ehkä korkeintaan lainaamme joitakin vähäksi aikaa..." No eihän se venekään soutamalla kulu. Dingo palasi juhannuksena "lavoille" ja niin kaikui Raumalla: "Tuo saunatakkinen tyttö, sama tyttö on nähnyt pefletin" Kandeeko enään olla hyvä, kun voi olla kaikkein paras |
vanhami 30.06.2004 12:53:37 | |
---|
anttilan keväthuumaus viimeinen säkeistö. Anttila on vanha, mutta hän tanssii vain. Vaihdetaan anttilan tilalle, vaikka päivänsankarin, basistin, rumpalin nimi Mika |
Voxauttaja 30.06.2004 14:19:08 (muokattu 30.06.2004 14:23:03) | |
---|
Varsinkin tällä fontilla persiö ( i ) on aika hyvä. Voi myös kokeilla ( | ). Haussa on vielä esim. mulkkio. Miten niin off topic? Tähän on pakko vielä lisätä, että milläs merkeillä se Goatse-persiö tehtiinkään? Sekin on nimittäin jo kehitetty. Joku tällainen se kai oli... /={}= Tässä muuten Tony Halme-persiö (Θ). (kielletty ajosuunta-merkki) |
pekkajau 01.07.2004 18:09:47 | |
---|
Ehkä ei niin kulunut mutta oli kuulema ollut hyvin tilanteeseen sopiva "letkautus"! Oli nimittäin yhden bändin pitänyt ottaa kerran basisti ihan umpimetsästä tuuraamaan ja kaveri oli ollut tosi "turaaja" eli oikeita ääniä ei tahtonut löytyä millään mutta jeppe vain painoi menemään ihan pokkana lämpimästä kohdasta ns. "pro-meiningillä" ja kovasti. Siinä oli muut mulkoilleet bassovirtuoosia monttu auki! No ei siinä mitään, kun keikka oli ollut ohi ja oli roudattu kamat autoon oli kaveri tuumannut muille samalla kätellen:"Kiitti pojat säestyksestä!" Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
isojussi 02.07.2004 01:04:32 | |
---|
..."Kiitti pojat säestyksestä!" Täähän on parinteinen tuubistien loppukaneetti keikan jälkeen. Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin! |
clave 06.07.2004 17:08:16 | |
---|
Tää vois kuulua myös osastoon "soittajan kova kohtalo", mutta laitan sen nyt kuitenkin tänne. Tarina on tosi. Basistillamme oli ikävä tapa peruutella aivan haitsun tuntumaan päästämään ilmoille tosi haiseva "leija" eli pahanhajuinen tuhnupieru. Sitten hän muina miehinä palaili pitkän piuhansa turvin eturiviin myhäilemään. Kyllä vitutti. Tätä tapahtui aina silloin tällöin ja mietin vastaiskua. Kerran leijamies taas iski kesken musiikkiesityksen. Samat myhäilykuviot. Olin kuitenkin jättänyt yhden crässipellin vaille ruuvia. Niinpä tempaisin sen vikkelästi käsiini ja aloitin paskanhajun leyhyttelyn kohti alkulähdettään. Tanssijengi hiffas heti mistä oli kyse ja samoin basisti. Hänellä ei kuitenkaan huumorintaju riittänyt enää tuohon vastaiskuun, muulla bändillä ja jengillä kylläkin. Leijoja ei enää sen koommin lavalla mun suuntaan lennellyt. "Päivääkään en vaihtaisi pois...paitsi ehkä pari päivää" |
clave 06.07.2004 18:00:59 | |
---|
Tarina kertoo, että tällainenkin letkautus on joltain soittajalta joskus päässyt. Tapahtumapaikkana oli 80-luvun vanha ruotsinlaiva. Laiva oli juuri irronnut laiturista ja smokkiin sonnustautunut trio notkui tupakkisalongin ovella odotellen asiakkaita jotta pääsis soittamaan. Siihen ovelle oli sitten - hieman arastellen - ilmestynyt vaivihkaa joku perhe, isä, äiti ja lapsia. Perheen äiti, joka oli varmaankin melkoisen ensikertalainen risteilijänä, luuli smokkihemmoja hovimestareiksi/ tarjoilijoiksi. Aikansa arasteltuaan hän rohkaistui ja kysyi eräältä soittajalta että "anteeksi, olsikohan teillä täällä mitään pientä suolaista purtavaa?". Tähän soittaja oli vastannut, että "pure munaa". "Päivääkään en vaihtaisi pois...paitsi ehkä pari päivää" |
Finnomenon 06.07.2004 18:58:07 | |
---|
Tämä aihe on varmasti jo joskus käsitelty On on, mutta välillä pitää näitäkin muistella: Ilta skansissa: -"Ilta Transitissa" -Laskekaapa muuten montako etunimeä ko. biisistä löytyy... -Bändikaverini huikkasi aina ko biisissä, että "Älä unohda Taistoa!" Tulipunaruusut: -"Jätkän tyttö, syömmein syttö, sorvin päällä vaan, syksyn tullen kai jo sulle mopo ostetaan..." -"Huhtikuussa, illan suussa jätkä tekee näin" (ja edestakaista seksiin viittaavaa lantioliikettä) -"Sitten kääntää lauantaina housut nurinpäin" -"...Mulle sukset , sulle uudet kusiluistimet" I Will Survive -kulkee nimellä "Surviainen" -"At first I was afraid, I was pedofiled" Spiikkejä: -"Seuraavaksi kappale nimeltä 'Se jokin sinulla on' (tauko) ja kohta se on myös minulla" -"Kiitoksia, hyvää yöllä, lisääntykää ja täyttäkää maa" -Taukomusiikki eli "välilevyt" -Ennen kappaletta "Hyvännäköinen", seuraava spiikki: "No niin, nyt kaikki kauniit naiset! Nostakaa käsi ylös." Eihän kukaan tajua siinä vaiheessa nostaa kättään, ja todetaan vain, että "aina sama juttu, meidän keikoilla ei ole koskaan hyvännäköisiä naisia". Ja sitten sanotaan, että kappale omistetaan niille naisille, jotka tajusivat nostaa kätensä ylös... Onhan noita, pistän lisää johonkin väliin, kun tulee mieleen... |
Finnomenon 06.07.2004 19:19:45 | |
---|
"Ei maha mitään" biisissähän on muistaakseni ekan säkeistön toisessaa A-osassa oikein jossa lauletaan Säkkijärven polkasta ja sopiva tyhjä väli sen perään. Mä tuuppaan aina Säkkijärvee siihen väliin. Toinen hyvä, itsensä Tero Vaaran ja Mamban kehittämä, kun sotketaan "Lauantai-ilta" biisiä ja "Meille vai Teille" sekaisin. Ensin pätkä ensimmäistä "alkuillasta sanoin sen..." (ja vaihto toiseen) "...Meille vai teille?..." (vaihto takaisin) "...kultasein" Ja Lauantai-illan välisoitto: "Di-di-di-...." |
pekkajau 06.07.2004 21:42:58 | |
---|
Sydän lyö bum bum bum: Yks ja Kaks ja Kol ja Nel, lensin perseelein... Mä olen Pekka ja mulla on paperitkin siitä! |
mack the knife 07.07.2004 01:04:00 | |
---|
Puolan poikien trio soitti rokkia lapusta, en muista mikä hounddog oli kysymyksessä. Sanat oli kirjoitettu viivaston yläpuolelle. Kappale lähestyi loppuaan ja fermaatin jälkeen luki isolla Fine. Laulajapoika veti hienosti vibran kanssa C-duurin päälle: Fa-a-a-i-i-i-i-i-n! Maj7:stä saa turpaan, 11:sta ja 13:sta tapetaan... (K.Tapio) |
Zonebs 07.07.2004 16:37:50 | |
---|
seuraavaksi nasevat kurtut esittää kappaleen kuiskaus,mollissa www.bassnw.com/bass%20fun%20links.htm |
Trebla 07.07.2004 21:40:22 | |
---|
seuraavaksi nasevat kurtut esittää kappaleen kuiskaus,mollissa Kas kunnei Pispalan Humppaveikot. (No, enpäs tiedä mikä on huspala =) Why should I be frightened of dying?
There's no reason for it, you've gotta go sometime. |
Eddy 07.07.2004 21:44:16 | |
---|
seuraavaksi nasevat kurtut esittää kappaleen kuiskaus,mollissa Levyn hävittäjien pehmeä unis... Koskettelen soittimia... |
klunssila 07.07.2004 22:46:37 | |
---|
Levyn hävittäjien pehmeä unis... No kuunnelkaas tää: Trio Vuoksenkaislat soittaa kappaleen "vieno huttu", siinä teille sanankäännöksiä. http://personal.inet.fi/musiikki/klunssila/Vieno_huttu.wma Biisi on muuten nauhoitettu joskus 90-luvulla yhdellä kuppasella mikillä ulkoterassin aurinkovarjoon teipattuna ja siitä on ajettu kasettimankalle. Kuunnelkaa turakaisten mahtavaa taustamölinää! Ja sori, siinä biisin alussa on joku naksu. Eikä tää oo mitään kusetusta vaan oikeelta livekeikalta. |
klunssila 08.07.2004 08:48:47 | |
---|
Tää on varmaan jo vanha juttu ja tullut 100 kertaa tälläkin palstalla, mutta laitetaan nyt kuitenkin... Jos joku yleisöstä tulee toivomaan "lokkia" tai "rokkia", niin orkesteri voi pikkuisen kujeilla tilanteen mukaan: eli sovitaan, että bändissä on R-vikainen kitaristi, joka laulajalle muka sanoo" että soitetaan lokkia". Siitä sitten laulaja joko vetää Lokki-valssin tai Rokkia. Tietysti sen, jota ei olla toivottu.... |
Repesin! Oli tuo kyllä hyvä veto ja JEE! välihuuto ja kaikki. Viitsitkö laittaa vielä sanat, kun jäi osa vähän epäselväksi. |
clave 08.07.2004 16:21:57 | |
---|
Soittajalla ei ole lahaa muttei huoliakaan "Valmiiksi mitattu piuha on liian lyhyt" |