Welho-77 31.10.2022 13:48:19 (muokattu 31.10.2022 14:05:15) | |
---|
Muuta jakso tätä ilmestynyt. Ekan olen katsonut ja ihan hyvältä kyllä vaikuttaa. Aikuiset _Miehet_. Lainaus Areenan kuvauksesta: Tubettavat konemiehet on neljän vuodenajan läpi kulkeva dokumentaarinen realitysarja Pohjois-Savossa asuvista miehistä, jotka videoivat arkeaan korpien keskeltä. Isänsä ja kahden kissan kanssa asuva Metsa Man haaveilee elämästä tubettavana yrittäjänä. Lapsuuskaveri Kone Manin kanssa viritellään bändiä kesän keikkaa varten ja yritetään ikuisuusprojektina estää notkollaan olevaa latoa romahtamasta. Yhteinen ystävä, Konemies Artsi taas luo kasasta kierrätysrautaa mitä tahansa, joka lähtee käyntiin vain avaimesta kääntämällä. Mitäs jengi on mieltä? Savon murre on kyllä voimakas. Mahtaakohan olla erään ex-jäsenen kaereita kun tuolla päin ovat. e. linkki https://areena.yle.fi/1-62101433Long live the King of Mercy. |
Moi. Ei pysty. Joskus aikoinaan kun ekan traktorikuokkani (DB950+Ahma) hankin, törmäsin noihin metsamanin videoihin. Kaipa tuontyyppiselle päättömälle laitteidenrikkomisurpoilulle paikkansa on kun on valtakunnankanavallekin itsensä saanut, mutta itse en näe tilannetta jossa moisia katselisin. Toki voi olla että muiden konemiesten tuotokset ovat sisällöltään katsottav(amp)ia, mutta kontekstista johtuen epäilen vahvasti. T:Samuli |
Henri Henri Olavi 01.11.2022 08:10:16 | |
---|
Katsoin ekaa jaksoa. Ei vituttanut, mutta ei muutakaan. Puhuivat hassusti, mutta se viihdytti vain hetken. Ei mitään vikaa ja hyvin duunattu sarja, mutta tuskin katson enempää. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Welho-77 01.11.2022 09:47:58 | |
---|
Henri Henri Olavi: Katsoin ekaa jaksoa. Ei vituttanut, mutta ei muutakaan. Puhuivat hassusti, mutta se viihdytti vain hetken. Ei mitään vikaa ja hyvin duunattu sarja, mutta tuskin katson enempää. Mua ottaa negatiivisesti korvaan tollanen ylikorostettu savon murre. Ei mulla yleensä niin tee jos ihmiset puhuu erilailla mut toi jotenkin. Long live the King of Mercy. |
Prophet 01.11.2022 19:34:04 (muokattu 01.11.2022 23:29:33) | |
---|
|
Henri Henri Olavi 01.11.2022 19:36:39 | |
---|
Welho-77: Mua ottaa negatiivisesti korvaan tollanen ylikorostettu savon murre. Ei mulla yleensä niin tee jos ihmiset puhuu erilailla mut toi jotenkin. No onhan tuo toki sellaista alleviivaavaa, mutta eii se ehtinyt ottaa aivoon yhden jakson aikana. Tuollainen bamlaus on kuitenkin aika egsoottista tällaiselle etelän vetelälle, joten se useimmiten ilahduttaa. Tulee olo kuin kuuntelisi tai juttelisi jonkun ulkomaalaisen koomikon kanssa. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Welho-77 02.11.2022 08:05:38 | |
---|
Yllättävän äkkiä kyllä totuin tuohon murteeseen. On vähän vakavempi sarja kuin oletin etukäteen. En osannut odottaa, että aikuiset savolaiset metsässä asuvat miehet tunteistaan yms. tuolleen puhuisivat julkisesti, joka tietty on hyväkin juttu. Tuo eräs ollut työuupumuksen takia sairauslomalla jo toista vuotta ja ilmeisesti kun häntä seuraa tubessa muut samanikäiset miehet niin ovat itsekin havahtuneet oireisiinsa. Monestihan tuollaiset miehet ovat just niitä, että lääkäriin ei mennä, vaikka mikä olisi. Long live the King of Mercy. |
Henri Henri Olavi 02.11.2022 11:59:36 | |
---|
Welho-77: On vähän vakavempi sarja kuin oletin etukäteen. En osannut odottaa, että aikuiset savolaiset metsässä asuvat miehet tunteistaan Ai siinä on tällaista. Sittenhän sitä voisi yrittää katsoa pari jaksoa enemmänkin. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Bullitt 02.11.2022 14:57:57 | |
---|
Satuin näkemään jonkun, olisikohan ollut eka jakso tästä. Olihan tuossa äijien maaseututuraamisessa ja kanssakäymisessä toisaalta omalla tavallaan jopa lämminhenkinen tunnelma ja sai pohtimaan että millaista olisi asua ihan kunnon böndellä, mutta toisaalta taas jopa alakuloinen ja masentava pohjavire, joka sai pohtimaan että ei tuollaiseen jumalan hylkäämään, vanhuuteen ja elintasosairauksiin kuolevaan loukkoon ikinä. Nuo ukkojen asuinpuitteet ja kaikki korostivat tätä. Pidän aamukukista, sillä niissä näkyy pisaran mysi. |
Mordax 09.11.2022 08:07:49 | |
---|
Minä tykkäsin tästä sarjasta, ja ahmin sen parissa päivässä läpi. Paikoin käsitellään hyvin herkkiä ja isoja aiheita, mutta suurelta osin tunnelma on keveä ja hauska. Tietyllä tavalla näihin kavereihin pystyy samaistumaan hyvin, ja toisaalta taas ei yhtään. Kun ei kerran Karpoa enää näytetä telkkarissa, niin tässä on ihan hyvä korvike. |
Prophet 20.11.2022 20:33:27 | |
---|
Yksi jakso tätä riitti. Räminäryhmä "soitti" konenäyttelyssä. |