Kassu 07.07.2004 16:58:29 | |
---|
Kannattaa tsekata meksikolaiset Fenderit. Ne on suunnilleen yhtä hyviä soittimia kuin amerikkalaisetkin, varsinkin sellaiselle soittajalle joka ei hae mitään tiettyä pro-juttua. Maksavat siinä 600? uutena Suomessa, T-kaupassa ehkä hieman vähemmän. Kuten todettiinkin jo, fat strat olisi soundimaailmansa monipuolisuutensa takia hyvä valinta. Mulla on meksikolainen, suomessa hintalapussa siinä 850 - 1000 euroa, thomannilla ei edes 700. Hyvä vehe. |
samueld 07.07.2004 17:13:39 | |
---|
- Fender Classic Series 70's Stratocaster (Iso lapa, 21 nauhainen otelauta, synchro-talla, 3x1 mikit... tätä mallia mietin myös itselleni pitkään kun Hendrix-tyylistä musiikkia tulee soiteltua) - Fender Standard Stratocaster (Mielestäni muuten saman tyylinen kitara kuin tuo Classic, paitsi että ulkonäöllisesti Standardissa on pienempi lapa.)
Vähän tuossa stankussa on eri hardwarea. Puulaatu on myös paikoin ollut poppelia, kun classiceissa se on leppää. Sitten mikit on hieman toista mallia. Minä olen muuten myös niitä kenen mielestä SRV-strato on aivan syntisen siisti. Siihen kun vaihtaa pleksin, niin johan lähtee. I'd sell my sister to whorehouse rather than play a Korean guitar. |
Shaft 07.07.2004 18:13:25 | |
---|
Minä olen muuten myös niitä kenen mielestä SRV-strato on aivan syntisen siisti. Siihen kun vaihtaa pleksin, niin johan lähtee. Sitten pitää vielä asentaa luusatula, vaihtaa kielet .013-.058 settiin ja virittää puolisävelaskelta alas.. |
Sammakko 07.07.2004 19:29:44 | |
---|
Mä tykkään mun japsista ihan hulluna. Hyvä laatuinen kitara leppäisellä rungolla. |
SRV tietty. Vielä tässä vaiheessa ei kai passaa onnitella... Mä muuten tilasin japanilaisen Fender Jaguarin juuri sieltä www.guitar24.de - paikasta, ja homma pelasi hienosti. Hain skitan eilen postista ja kyllä olen tyytyväinen ostokseeni. Ramalamadingdong. |
McNulty 08.07.2004 15:25:13 | |
---|
hmm, oiskohan se sit ollu 250e =)) Eniveis, sen muistan että olivat kuitenkin paaaaljon halvempia kuin normi-musakaupassa. Itseasiassa sillä reissulla kun kävin siellä kyselemässä, niin primary pointtina oli kysellä custom straton hintaa, nuo mikit olivat vain sivuseikkana tuossa. Pahoittelen hajamielisyyttäni... ks. Dharman faija Larry... meitsiä vois verrata häneen =) T-Bone |