lord 23.06.2004 14:43:51 | |
---|
no teinpä semmosen tempun että kävin hommaamassa nyt nuo kaks ensimmäistä levyä ja kolmaskin lähtee ku vaa rahhaa tullee seuraavan kerran... erittäin mainiota musiikkia.. karaoke on perseestä |
daSmack 24.06.2004 10:35:38 | |
---|
no teinpä semmosen tempun että kävin hommaamassa nyt nuo kaks ensimmäistä levyä ja kolmaskin lähtee ku vaa rahhaa tullee seuraavan kerran... erittäin mainiota musiikkia.. Joo, siis kyllä Nortti toimii vallan mainiosti. Kannattaa tsekata se kolmaskin, se on kaikista vaikein päästä sisälle mutta kun pääsee niin kaikista paras, todella moniulotteinen. Niin ja helvetin hyvää kitarointia. mitä ootte muuten mieltä noista kitaristeista? |
basistivol666 24.06.2004 11:31:48 | |
---|
Uudella levyllähän noi soolot on mennyt vähän saman toisteluksi ja sellaseks vaikeeks(huonompia mun mielestä selkeesti kuin mirror of madnesilla tai dream of endless warilla). Melodiat ja riffit tappaa edelleeen!! Kyllä Ranta ja Linroos hommansa osaavat. Elintärkeät nesteet valuvat hukkaan |
daSmack 24.06.2004 13:51:55 | |
---|
Siis mun mielestä tällä uudella lätyllä just on vitun hyviä sooloja. Paljon taidokkaampaa soittoa ja erittäin makeita juttuja on pojat kehitelleet. Mutta makunsa kullakin. |
dictatorsh*t 24.06.2004 15:13:32 | |
---|
Mutta makunsa kullakin. ...sano Musti kun muniaan nuoli. |
StoRBa 29.06.2004 14:31:25 | |
---|
Siis mun mielestä tällä uudella lätyllä just on vitun hyviä sooloja. Paljon taidokkaampaa soittoa ja erittäin makeita juttuja on pojat kehitelleet. Olen aivan samaa mieltä! DoEW:ssä oli enemmänkin semmosta skaalojen edestakas sahausta. Uudella lätyllä sooloissa on välillä jopa jotain ideaa... Varsinkin Rannan soolot (esim. Going nowhere'ssa) potkii hemmetin lujaa persuksille. I want YOU to join the swedish army! |
meiju 05.07.2004 10:38:00 | |
---|
Suosittelisin kuuntelemaan Mirror Of Madnessin Midnight Walkerin, ihan pirun hyvä!! Ja Piina Jatkuu... |
basistivol666 05.07.2004 13:08:06 | |
---|
Suosittelisin kuuntelemaan Mirror Of Madnessin Midnight Walkerin, ihan pirun hyvä!! Suosittelen kuuntelemaAN dEATH UNLIMITEDILTA BIISIN NOTHING... KOVIN IKINÄ! Ei helvetti! Tiedättekö jätkät mikä on kaikkein pahin? No italianpata... tai broileripyörykät... tai jos ne olis molemmat yhdessä... ei saatana siinähän ei supistaja sulkeutuis ollenkaa pitkään aikaan, kun sitä tulis ja tulis vaan yhtä kyytiä ja piiitk |
Deathrace King 05.07.2004 18:21:06 | |
---|
Veti Norther muuten kovan keikan lauantaina Koria-Rollissa. Jätkät kehittyneet pirusti lavaesiintymisessä, ei ollu sellaista seisoskelua kuten joskus aiemmin, vaan ukot moshailivat kunnolla ja silminnähden nauttivat soitosta. Meikä oli aitiopaikalla kattomas, backstagella, lavan kulmalla ;) Thrash and mosh 'till death! |
daSmack 06.07.2004 11:42:11 | |
---|
Joo, siel oli kyl tosiaan hyvä meno. Hyvä keikka.. |
Osta kaksi ensimmäistä levyä, ne ovat loistavia tuotoksia. "Dreams Of Endless War" ja "Mirror Of Madness" ovat kyllä Northerin ykköslevyjä. Itse en oikein välitä tästä "Death Unlimited"-levystä, sen musiikki ei enää ole oikein tyylistäni. Jos haluat jotain mikä potkii kunnolla persuksille, osta nuo kaksi suosittelemaani levyä. Mitä helvettiä tapahtui hyville tavoille? |