Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lynyrd Skynyrd
1 2 3 4 514 15 16 17 18
WahWah
14.12.2003 19:49:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mietin että minkä näistä levyistä tilaisin netistä.fi:stä:
 
Legend
 
Masters Collect..
 
Pronounced Leh-Nerd Skin-Nerd
 
Retrospective
 
Second Helping
 
En omista yhtään levyä vielä , mutta olen kuulut tätä jossakin ja kuulosti aika hyvältä.
Onko tuo Masters Collect.. jonkinlainen kokoelma ja mitä kappaleita sillä on , kun en löytänyt tietoa mistään.
 
oulukyllosa
16.12.2003 12:18:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lynyrd Skynyrd - tuo kokoelmalevyjen luvattu bändi!! Ongelma tämän bändin kohdalla on juuri tuo helvetinmoinen kokoelmalevyjen määrä.Jos vastaan kysymykseesi suoraan eli mikä NOISTA levyistä mitä luettelit niin vastaan: pronounced Lèh-nèrd Skèh-nèrd ja Second Helping.Ne ovat kaksi eniten myydyintä Skynyrd levyä ja alkuperäisiä studiolevyjä ja vielä oikeassa järjestyksessä eli "Pronounced..." oli eka ja "Second.." oli toinen.Second Helping levy edustaa minulle sitä mitä Skynyrdissä eniten rakastan;uskomattoman hienoa ja tyylikästä kolmen kitaran soittoa.Tällä levyllä minun mielestä paras Skynyrd-kokoonpano oli soundillisesti parhaimmillaan eli Ed King+helisevä ja kirkas Strato,Allen Collinsin tulinen Firebird ja Gary Rossingtonin tumma Les Paul.
 
---"play some skynyrd,man!"---
Jailbird
01.07.2004 21:26:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eikös "street survivor" ollut kuitenkin se eniten myyty Lynyrd levy?
muistaakseni sen 3-cd box:n mukana olleessa kirjasessa näin luki??
 
KooAa
01.07.2004 21:59:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pronounced Leh-Nerd Skin-Nerd
Second Helping
 
Mulla on noi enkä taida enempää tarvitakkaan. Ihan helvetin kovia levyjä.
 
Ei kunnon rokkarit prodea tee mut mää oonki kaappihumppaaja ...
Jani The Rock
01.07.2004 22:48:59
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pronounced Leh-Nerd Skin-Nerd
Second Helping

 
Näin. Kokoelmista Old time greats on ehdottomasti parhaita.
 
Don`t mess with the countryboys
Mechanizm
01.07.2004 23:17:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos vastaan kysymykseesi suoraan eli mikä NOISTA levyistä mitä luettelit niin vastaan: pronounced Lèh-nèrd Skèh-nèrd ja Second Helping
 
Samaa mieltä. Tosin kyllä mulle toimi noista 90-luvun levyistäkin -91 ja Last Rebel. Ja Southern By the Grace of God on hyvä live. Onko kukaan nähnyt tätä viimeisintä 2003 vuoden DVDtä?
 
-=Keep on Rotting in the Free World=-
Mage
02.07.2004 08:26:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viimeaikoina on kuuntelussa ollut hieman rauhallisempi, sanoisin jopa seesteisen kuuloinen Gimme back my bullets miltä löytyy yksi hienoimpia Skynyrd viisuja: All I can do is write about it. Mutta koska kysyjä etsinee rockaavampaa skynyrdia suositten Second Helpingiä ensimmäiseksi skynyrdiksi kyllä ne muut tulee sieltä hankittua perässä.
 
I don't like it but I guess things happen that way.
bluesman86
03.07.2004 00:12:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Samaa mieltä. Tosin kyllä mulle toimi noista 90-luvun levyistäkin -91 ja Last Rebel. Ja Southern By the Grace of God on hyvä live. Onko kukaan nähnyt tätä viimeisintä 2003 vuoden DVDtä?
 
omistan kyseisen dvd:n kuin myös lyve from steel town:inkin ja kummakki on nii vitun hyvii mutta paras lynyrdi leffa on free bird the movie. ja kaikki levyt ostan jossain vaiheessa jahka raha tilanne antaa myöden. kyllä se on paras pändi mitä maa päällään kantaa, vieläkin vaikka oikeet tyypit on kuollu allu, geinssi ja ronnie ja pylen tökkivyys puuttuu rummuista. ootteko muuten tiänny että medloce on ollu joskun rumpalinakin skynyrdissä?
 
Ihmiset (kaikki on kusipäitä kunnes toisin todistetaan). -Frank Zappa-
Samuel P.
03.07.2004 02:21:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ootteko muuten tiänny että medloce on ollu joskun rumpalinakin skynyrdissä?
 
On kyllä ihan uusi tieto, jos noin on. Olihan tuo joskus aikanaan Lynnareissa, mutta mä olen aina ajatellut, että kitarassa. Vai tapahtuiko vaihto lennossa?
 
Mutta mutta, topikkiin. Jos Lynnareita aloittelelisin, niin ostaisin jomkin kokoelman, jossa olisi kaikki vanhat hitit, esim. "their greatest hits". Tietysti kaikki Lynnarien levyt ovat hyviä, pois lukien The Last Rebel, joka ei henk. koht. niin kolahda.
 
oulukyllosa
04.07.2004 12:51:52
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On kyllä ihan uusi tieto, jos noin on. Olihan tuo joskus aikanaan Lynnareissa, mutta mä olen aina ajatellut, että kitarassa. Vai tapahtuiko vaihto lennossa?

 
Niin...Medlockehan on tänä päivänäkin Sky:n kitaristina.Rumplina oli vissiin levyllä "First...and Last" ja vaikutti aikanaan samoissa piireissä kun aloitteva,pikkubaareja kiertäny Skynyrd.Mutta myös Randall Hall (soitti tribute tourilla halvaantuneen Allen Collinsin tilalla) soitti jo aikanaan Skynyrdissä jossain kauppakeskuksen tms. pihalla soitetulla keikalla joskus muinoin ennen kuuluisuutta.Free Bird-The Moviella näkyy muuten muutaman sekunnin videopätkä siitä.Ja Eikös tää nykyinen kitaristi Hughie Thomassonkin kuulunu samaan kaveripiiriin silloin 60-70-luvun taitteessa.Että jotenkin ne on kaikki kuulunu enemmän tai vähemmän Skyyn joskus....
 
- Elämä on ihmisen parasta aikaa -
bluesman86
05.07.2004 22:07:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin...Medlockehan on tänä päivänäkin Sky:n kitaristina.Rumplina oli vissiin levyllä "First...and Last" ja vaikutti aikanaan samoissa piireissä kun aloitteva,pikkubaareja kiertäny Skynyrd.Mutta myös Randall Hall (soitti tribute tourilla halvaantuneen Allen Collinsin tilalla) soitti jo aikanaan Skynyrdissä jossain kauppakeskuksen tms. pihalla soitetulla keikalla joskus muinoin ennen kuuluisuutta.Free Bird-The Moviella näkyy muuten muutaman sekunnin videopätkä siitä.Ja Eikös tää nykyinen kitaristi Hughie Thomassonkin kuulunu samaan kaveripiiriin silloin 60-70-luvun taitteessa.Että jotenkin ne on kaikki kuulunu enemmän tai vähemmän Skyyn joskus....
 
jotenko noin ae on että iha pikkyu kaveri piireistä se on liikkeelle männy.
 
Ihmiset (kaikki on kusipäitä kunnes toisin todistetaan). -Frank Zappa-
sirdickyj
05.07.2004 22:14:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Street survivors ja One more from the road-live, siinä hienoimmat Skynyrd-kiekot. Kummallakin levyllä kitarassa Steve Gaines, mies joka oli täysin eri luokan kitaristi kuin muut keppimiehet Skynyrdissä. Toi sointiin hienoa uutta musikaalisuutta ja komeita country-juttuja.
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Mage
06.07.2004 09:10:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Street survivors ja One more from the road-live, siinä hienoimmat Skynyrd-kiekot. Kummallakin levyllä kitarassa Steve Gaines, mies joka oli täysin eri luokan kitaristi kuin muut keppimiehet Skynyrdissä. Toi sointiin hienoa uutta musikaalisuutta ja komeita country-juttuja.
 
Gaines oli harvinaisen tyylitajuinen ja monipuolinen kitaristi harmi että miehen panos jäin noin pieneksi Lynyrdissä. Miehen soololevy One in the sun on myös mukavaa kuunneltavaa.
 
I don't like it but I guess things happen that way.
oulukyllosa
06.07.2004 22:58:20
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Street survivors ja One more from the road-live, siinä hienoimmat Skynyrd-kiekot. Kummallakin levyllä kitarassa Steve Gaines, mies joka oli täysin eri luokan kitaristi kuin muut keppimiehet Skynyrdissä. Toi sointiin hienoa uutta musikaalisuutta ja komeita country-juttuja.
 
Jep...moni on samaa mieltä.Itse tykkään eniten kahdesta ekasta levysta ja kitarakokoonpanosta Rossington - Collins - King.
 
Gaines oli helvetin taitava kitaristi,oikea jonglööri,mutta minuun vaan jotenkin iskee tunnepohjalla enemmän muut.Ts.Gainesin soittoa voi ihailla muttei kuulosta korvaan niin hyvältä kuin muut.
 
Sinänsä ihmeellistä että kitaristina ehkä kaikkein taitamattomin eli Gary Rossington soitti noin näppituntumalla eniten sooloja vanhan Skyn aikaan.
 
Collins on kuitenkin minun suosikki.Toisti itseään pahasti samoilla tilutuksillaan vaan siinä on sitä jotain ku vetää hampaat irvessä Stratolla sooloja esim Alabamaan tai Every Mothers soniin.Niin ja soittihan se sen yhden kuuluisimmista sooloista,Free Birdin soolon.
 
Ed Kingissä taas ihastuttaa ne ulahdukset mitä se sai aikaan Stratollaan ilman mitään efektejä.Käy ilmi hienosti esim. kaikissa niissä filleissä "Second Helping"-levyllä.
 
-play some skynyrd, man!-
Jani The Rock
06.07.2004 23:30:23
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Collins on kuitenkin minun suosikki.
 
Kuin myös.
 
Don`t mess with the countryboys
Keke Urlaub
07.07.2004 15:28:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gaines oli harvinaisen tyylitajuinen ja monipuolinen kitaristi harmi että miehen panos jäin noin pieneksi Lynyrdissä. Miehen soololevy One in the sun on myös mukavaa kuunneltavaa.
 
Eikös I Know a Little ole Gainesin käsialaa? Loistava!
 
If you can't beat the silence, be quiet.
oulukyllosa
07.07.2004 23:41:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös I Know a Little ole Gainesin käsialaa? Loistava!
 
Onpi...samoin kuin ensimmäinen soolo biisissä Honky tonk night time man...Se on aivan fuckin`unbelievable...yritin tässä sitä tapailla... vaan ei onnistu lauloi Eino Grön
 
-play some skynyrd, man!-
sirdickyj
08.07.2004 11:16:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoa, meikä ei ole yksin Gaines-diggailunsa kanssa! Onko muita, joiden mielestä Street Survivors- levyn "I never dreamed" on jos ei nyt ihan hienoin, niin ainakin yksi hienoimpia slovareita ikinä? Ja yllätys yllätys, siinäkin kitarointi kruunaa muutenkin hienon kipaleen!
 
WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED
Mage
08.07.2004 13:15:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoa, meikä ei ole yksin Gaines-diggailunsa kanssa! Onko muita, joiden mielestä Street Survivors- levyn "I never dreamed" on jos ei nyt ihan hienoin, niin ainakin yksi hienoimpia slovareita ikinä? Ja yllätys yllätys, siinäkin kitarointi kruunaa muutenkin hienon kipaleen!
 
Toi on kyllä hieno biisi.
 
I don't like it but I guess things happen that way.
Jani The Rock
08.07.2004 15:13:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienoa, meikä ei ole yksin Gaines-diggailunsa kanssa! Onko muita, joiden mielestä Street Survivors- levyn "I never dreamed" on jos ei nyt ihan hienoin, niin ainakin yksi hienoimpia slovareita ikinä? Ja yllätys yllätys, siinäkin kitarointi kruunaa muutenkin hienon kipaleen!
 
On ehdottomasti hienoimpia biisejä mitä olen ikinä kuullut. Ja vaikka Collins onkin mun suosikki, niin olihan se älyttömän hienoa kun bändissä oli kolme niin erilaisen tyylin omaavaa kitaristia eikä hommasta siitä huolimatta tullut mitään sillisalaattia. Kaikkien soitosta kuitenkin välittyi sama intensiteetti ja soittamisen ilo. Siinäpä olisikin pureskeltavaa nykybändeille ja soittajille.
 
Don`t mess with the countryboys
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 514 15 16 17 18

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «