McLeach 23.09.2022 19:37:35 | |
---|
HaloOfFlies: Nyt julkaistiin Eddie Van Halenista kertova kappale Eddie. https://youtu.be/pXMEXCT5ohY Kertsiin asti parasta peppersiä Johnin paluun jälkeen. Sitten Kiedis tuo kertsissä riman taas aika alas. Voi voi... |
jassi 23.09.2022 22:51:43 | |
---|
Jetsulleen samaa mieltä ylläolevan kanssa. |
Hannubal 23.09.2022 23:24:04 | |
---|
jassi: Jetsulleen samaa mieltä ylläolevan kanssa. Kyllä, tässä oli potentiaalia, mutta tuo kertsi on vain jotenkin liian laiska ja yksinkertainen. Pukki on sammunut, se tänään dokas horjuen. |
Muovinen 26.09.2022 10:54:16 | |
---|
Tuo säkeistökö sitten ei ole laiska ja yksinkertainen? Kertsissä sentään soittimet ja laulu löytää omat eriävät polkunsa. Tämä biisi ei sentään ole aivan höpö höpöä, kuten muu mitä olen viime aikoina kuullut. Koitin tätä bändiä pitkästä aikaa tuon uuden levyn kuuntelun muodossa mutta on tästä kyllä vaikea saada mitään mielenkiintoista irti. Nuorempana vielä ilahduin kun RHCP:tä tuli esim radiosta, koska se oli erilaista, eikä Kiediskään vielä ärsyttänyt mutta nyt on kaikin puolin vaikeaa. Mutta ei kai sitä väkisellä kannata. |
McLeach 26.09.2022 12:02:31 | |
---|
Muovinen: Tuo säkeistökö sitten ei ole laiska ja yksinkertainen? Kertsissä sentään soittimet ja laulu löytää omat eriävät polkunsa. Tämä biisi ei sentään ole aivan höpö höpöä, kuten muu mitä olen viime aikoina kuullut. Mun mielestä säkeistö toimii tosi hyvin. Yksinkertaisuushan se peppersin juju on aina ollut. Kertsin laulut on taas ihan yhdentekevää hoilotusta. Olis kaivannu koko biisin läpin vahvat Johnin taustalaulut. Tietty ei toi Johnin outrosoolokaan paras ole. Joku juoni pitäisi ehkä noin pitkässä vinguttelussa olla. |
Kefiiri 26.09.2022 12:47:15 (muokattu 26.09.2022 12:48:58) | |
---|
McLeach: Mun mielestä säkeistö toimii tosi hyvin. Yksinkertaisuushan se peppersin juju on aina ollut. Kertsin laulut on taas ihan yhdentekevää hoilotusta. Olis kaivannu koko biisin läpin vahvat Johnin taustalaulut. Tietty ei toi Johnin outrosoolokaan paras ole. Joku juoni pitäisi ehkä noin pitkässä vinguttelussa olla. Mulle upposi se lopetussoolokin ihan kybällä heti :) Olipas tunnelmallinen kappale. Meni oikein silmät kiinni kun uppouduin. En ole musiikin asiantuntija. |
Seba 15.10.2022 22:54:04 | |
---|
Eikö uudesta albumista ole mitään mielipiteitä? |
Henri Henri Olavi 15.10.2022 23:00:25 | |
---|
Seba: Eikö uudesta albumista ole mitään mielipiteitä? Milloin sellainen on tullut? CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Seba 15.10.2022 23:07:56 | |
---|
Henri Henri Olavi: Milloin sellainen on tullut? Onhan se nyt jo monta päivää ollut ulkona uus tupla :) |
Henri Henri Olavi 15.10.2022 23:08:47 | |
---|
Seba: Onhan se nyt jo monta päivää ollut ulkona uus tupla :) Ok, en ole huomannut. Pitääpä jossain välissä yrittää muistaa kuunnella. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
Seba: Eikö uudesta albumista ole mitään mielipiteitä? meinasin parin avausnumeron jälkeen jättää loput kuuntelematta, mutta Reach Out olikin aivan kappale "Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta |
McLeach 16.10.2022 02:55:17 (muokattu 16.10.2022 03:00:52) | |
---|
Koskaan en ole ennen peppersin levyä jättänyt kesken. Nyt oli pakko. Ei pysty. Ihan ok sävellyksiä siellä täällä, mutta kiedis vetää lähes jokaisen odotetusti vihkoon. Mikki lyöty päälle varmaan samalla kun mies kuulee biisit ensikertaa. Aivan kamalan kuulosta settiä. Kai näissä levyissä joku pointti oli, mikä ei mulle koskaan auennut. Johnin pisteet laski mun kirjoissa ja klinghoffer puolestaan alkaa olla tällä hetkellä mielenkiintoisempi artisti. |
jassi 16.10.2022 09:52:46 | |
---|
En ymmärrä miksi eivät oo satsanneet noihin Kiedisin lauluhin näillä parilla uudella levyllä. Jos vaikka vertaa sen edellisen kitaristin kanssa tehtyihin pitkäsoittoihin, niin olihan niillä jo pelkästään laulettu ne biisit paremmin. Puhumattakaan selkeästi funtsitummista melodioista. Näissä on ihan eka otolla hoiloteltuja tekeleitä. |
Henri Henri Olavi 16.10.2022 11:35:26 | |
---|
Vitun surkea levy. Kuunteli yöllä alun ja aamulla loput. En taatusti kuuntele uudestaan. Hyi sattana. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |
sirdickyj 16.10.2022 11:40:08 | |
---|
jassi: En ymmärrä miksi eivät oo satsanneet noihin Kiedisin lauluhin näillä parilla uudella levyllä. Jos vaikka vertaa sen edellisen kitaristin kanssa tehtyihin pitkäsoittoihin, niin olihan niillä jo pelkästään laulettu ne biisit paremmin. Puhumattakaan selkeästi funtsitummista melodioista. Näissä on ihan eka otolla hoiloteltuja tekeleitä. Kiedis ja melodiat ei sovi samaan lauseeseen. |
McLeach 16.10.2022 13:22:46 | |
---|
sirdickyj: Kiedis ja melodiat ei sovi samaan lauseeseen. Sopi erittäin hyvin vuosina 91-06. |
sirdickyj 16.10.2022 15:17:49 | |
---|
McLeach: Sopi erittäin hyvin vuosina 91-06. Ei sopinut silloin, eikä sovi nytkään. |
Juhani 16.10.2022 16:21:29 | |
---|
McLeach: Sopi erittäin hyvin vuosina 91-06. Totta, ilman Kiedisia ei tätäkään ketjua olisi eikä kukaan tietäisi bändiä vaan se olisi muiden lukemattomien bändien joukossa. Blood Sugar Sex Magic oli kyllä huippuaikaa bändillä. |
Piepe 16.10.2022 16:48:23 (muokattu 16.10.2022 16:48:35) | |
---|
Kuunnellut vähän rikkonaisesti pari biisiä kerrallaan. Fake As Fu@kissa meininki kohillaan. My Cigarette taasen silkkaa kidutusta ja veti fiilikset aivan nolliin. Muutoin soitannollisesti periaatteessa takuuvarmaa ear candyä, koska Chad ja Flea, mutta kieltämättä Kiedisin anti löysää. |
Henri Henri Olavi 16.10.2022 19:56:34 | |
---|
Juhani: Blood Sugar Sex Magic oli kyllä huippuaikaa bändillä. Näin on ja siihen se mielestäni jäikin. Pidin myös niistä aiemmista, mutta kun viime vuosina olen vähän niitä kuunnellut, niin ei putoa enää. CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia.
-Seksihullut |