Keny 08.07.2004 08:42:09 | |
---|
Jess. Carlos oli ehottomasti paras. Varsinainen släpstick-koomikko vielä kaupan päälle. Harmitti kun oma etukäteissuosikkini släppääjä Keny S. jäi alkueriin, mutta taisi olla sen Warwick-kaapin syytä, vai mitä? Kovasti ainakin kannustin. 8-= Hauskaa oli. Ensi vuonna uudestaan? Joo hirvee kaappi se warwick,ei kuullu rumpali enkä mä ja tappo viel mun sbasson soundin. Carlos kova rocabilly släppääjä,muut tilutteli mitä sattu.;-) Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
absqua 08.07.2004 09:12:26 (muokattu 08.07.2004 09:20:06) | |
---|
Kiitos Kenylle ja kaikille muillekin rohkeille osallistujille! Olipa taas aivan mahtava ilta! Hauskuutta & viihdettä piisasi. Huippua. Omat suosikkini olivat Carlos sekä Smultron, the intergalactic killer robot from planet jupiter vai mitenkäs se nyt menikään... Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
balzary 08.07.2004 09:31:58 | |
---|
hieno meininki! olikos muita mnettiläisiä kuin keny siellä soittamassa? harmi ettet päässyt loppukilpailuun asti... avaruusmies oli kyllä timangia ja carloksen yhden nuotin soolo tiputti polvilleen! |
Keny 08.07.2004 09:53:34 | |
---|
hieno meininki! olikos muita mnettiläisiä kuin keny siellä soittamassa? harmi ettet päässyt loppukilpailuun asti... avaruusmies oli kyllä timangia ja carloksen yhden nuotin soolo tiputti polvilleen! Juu näin oli.Täytys vissiin kekka joku kammo shouwi niin toimis tollasissa skaboissa.Eli vähempii soittoo. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
absqua 08.07.2004 09:59:15 | |
---|
Juu näin oli.Täytys vissiin kekka joku kammo shouwi niin toimis tollasissa skaboissa.Eli vähempii soittoo. Mutta ei se pelkkä showkaan loppuun asti ketään auta - Carloksella esim. oli show-elkeiden ohella aivan järjettömän hyvä taimi ja svengi siinä släpissä. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Keny 08.07.2004 10:01:39 | |
---|
Mutta ei se pelkkä showkaan loppuun asti ketään auta - Carloksella esim. oli show-elkeiden ohella aivan järjettömän hyvä taimi ja svengi siinä släpissä. Juu näin oli soon myönnettävä vanhana kodra släppärinä. Heitin ton show jututun ihan läppänä. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
hemmo 08.07.2004 10:04:12 | |
---|
Mutta ei se pelkkä showkaan loppuun asti ketään auta - Carloksella esim. oli show-elkeiden ohella aivan järjettömän hyvä taimi ja svengi siinä släpissä. Ja hän myös lauloi ja heitti komiikkaa. Hemppan-Helliksen Ristsa, Pintsa, Remppa & Romance palvelee. "Mitä sais olla, niinku?" |
absqua 08.07.2004 10:06:10 (muokattu 08.07.2004 10:06:39) | |
---|
Juu näin oli soon myönnettävä vanhana kodra släppärinä. Heitin ton show jututun ihan läppänä. Jes. Vielä kerran kumarrus ja hatunnosto rohkeudelle osallistua tuohon leikkimieliseen kisaan. Respect. Tosiasiassa meillä katsomoon jääneillä muniinpuhaltelijoilla (including me) ei ole varaa piipittää yhtään mistään. Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy- |
Groove 2 08.07.2004 10:26:42 | |
---|
Mun mielestä ton kennyn ois pitäny päästä jatkoon... Rumpu ja basso juttu oli hyvä. Hip Hop homma toimi. Tosin raadissa istui Rantanen joten ei tainut släbäri iskeä. No itehän äijä tumputtelee,no tumppu on tumppu. Tosin arvostan Rantasta soittajana. Hyvä jees!! Ensi vuonna uudestaan. |
balzary 08.07.2004 10:30:31 | |
---|
mua alko vituttamaan se Ripperin telominen sen tytön toimesta. ettei ollu vielä sen bätmän-pukusen tyypin basso sillä lainassa... |
KooMikko 08.07.2004 10:49:32 | |
---|
Onkohan missään saitilla kuvia, videonpätkiä tai jotain muuta materiaalia ko. tapahtumasta? Myy bassosi minulle, vasuri! |
balzary 08.07.2004 10:54:04 | |
---|
Onkohan missään saitilla kuvia, videonpätkiä tai jotain muuta materiaalia ko. tapahtumasta? heh, ekan kerran en saanu mennä kameran kanssa sisään. "käytäntö on aina ollut tämä". kummasti siellä vaan kameroita näky kaikilla... |
Sähköjänis 08.07.2004 11:04:20 | |
---|
Mun mielestä ton kennyn ois pitäny päästä jatkoon... Rumpu ja basso juttu oli hyvä. Hip Hop homma toimi. Tosin raadissa istui Rantanen joten ei tainut släbäri iskeä. No itehän äijä tumputtelee,no tumppu on tumppu. Tosin arvostan Rantasta soittajana. Hyvä jees!! Ensi vuonna uudestaan. musta taas rumpalin käyttö oli heti piiiiitkä miinus kun on kuitennii kyse bassosoolosta. mautonta. plus että palmeri oli ihan ylivoimaisesti paras släppääjä, siis ihan totaalisen ylivoimaisesti. esim sen porran sinänsä etevä tilusläppi hajosi käsiin vähän väliä mutta palmerin time/groove ei järkkynyt. musta jatkoon pääsi kuitenkin ihan oikeat tyypit, paitsi että viimevuoden mestarit olisi voinut pitää ulkopuolella. uusia naamoja kehiin vaan. finaali olisi pitänyt olla carlo vastaan avaruusmies. siinä olisi ollut tyyltä. sen tyttöbasistin soolo oli musta soolona hieno. siinä oli jo vähän draaman kaartakin mukana. muutenkin harmillisen vähän oli ketään jotka soittivat melodisia asioita tai muuta sellaista. jehna. hiano ilta kuitenkin oli, ensi vuonna taas. |
Keny 08.07.2004 11:43:17 | |
---|
musta taas rumpalin käyttö oli heti piiiiitkä miinus kun on kuitennii kyse bassosoolosta. mautonta. plus että palmeri oli ihan ylivoimaisesti paras släppääjä, siis ihan totaalisen ylivoimaisesti. esim sen porran sinänsä etevä tilusläppi hajosi käsiin vähän väliä mutta palmerin time/groove ei järkkynyt. musta jatkoon pääsi kuitenkin ihan oikeat tyypit, paitsi että viimevuoden mestarit olisi voinut pitää ulkopuolella. uusia naamoja kehiin vaan. finaali olisi pitänyt olla carlo vastaan avaruusmies. siinä olisi ollut tyyltä. sen tyttöbasistin soolo oli musta soolona hieno. siinä oli jo vähän draaman kaartakin mukana. muutenkin harmillisen vähän oli ketään jotka soittivat melodisia asioita tai muuta sellaista. jehna. hiano ilta kuitenkin oli, ensi vuonna taas. Ok,mut minkä takia rumpalista miinus kun toi bass&drums juttu on aika suosittua muualla että saa grooven toimimaan vai onks niin et tää suomi on vaan niin takapajula. Samaa mieltä oon siitä että palmeri sekä porra ei ois saannu tänä vuonna osallistua. Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
JPL 08.07.2004 12:03:26 | |
---|
harmillisen vähän oli ketään jotka soittivat melodisia asioita tai muuta sellaista. jehna. hiano ilta kuitenkin oli, ensi vuonna taas. Juu, en yhtään ihmettele että eivät soittaneet. Aika moni veti "arvotaan seuraava nuotti" periaatteella. Palmerin ja Kenyn slapit olivat varmaan siltä saralta illan parasta antia. Raati ei ilmeisesti pitänyt peukkuhommista. Makuasioita toki. Mitä rumpalin käyttöön tulee niin ehkä noihin groove-juttuihin se on nimenomaan paikallaan. Nauhattomalla maalaillessa sitä ei tarvita. Tuntuvat myös show-asiat painavan kokonaisuuden arvioinnissa. Toki sekin puoli on hyvä olla mutta sen varaan ei kannata pelkästään turvautua. Jotenkin nää avaruusasuiset eivät kyllä vakuuttaneet soitollaan. E=mc2? No way!E=e,g#,b |
Sähköjänis 08.07.2004 12:19:09 (muokattu 08.07.2004 12:22:09) | |
---|
Ok,mut minkä takia rumpalista miinus kun toi bass&drums juttu on aika suosittua muualla että saa grooven toimimaan vai onks niin et tää suomi on vaan niin takapajula. täähän on vaan mun oma mielipide, mutta musta noissa kisoissa stage pitää ottaa haltuun ihan omin avuin. ei se rumpali tuo mitään lisäarvoa musta. aika vakuuttavasti ne muutamat jätkät groovasi ihan ilman rumpujakin.sit jos kyseessä olisi ollut bass&drums-solo contest '04 niin tilanne olis toinen. mutta tosiaan kilpailukutsussakin mainittiin jo että rumpalin käyttö on mahdollista jne joten ei siitä voi ketään soimata. ja joo, suomi on takapajula. siitä ollaan samaa mieltä. edit: ja keny hei, mä en tosiaan ollut ite vetämässä siellä yleisön edessä, joten voit jättää tän mun paskanjauhannan ihan omaan arvoonsa. |
Keny 08.07.2004 12:36:27 | |
---|
täähän on vaan mun oma mielipide, mutta musta noissa kisoissa stage pitää ottaa haltuun ihan omin avuin. ei se rumpali tuo mitään lisäarvoa musta. aika vakuuttavasti ne muutamat jätkät groovasi ihan ilman rumpujakin.sit jos kyseessä olisi ollut bass&drums-solo contest '04 niin tilanne olis toinen. mutta tosiaan kilpailukutsussakin mainittiin jo että rumpalin käyttö on mahdollista jne joten ei siitä voi ketään soimata. ja joo, suomi on takapajula. siitä ollaan samaa mieltä. edit: ja keny hei, mä en tosiaan ollut ite vetämässä siellä yleisön edessä, joten voit jättää tän mun paskanjauhannan ihan omaan arvoonsa. Eiku juu ihan nasta keskustella tästä.Nää on oikeesti hauskoja nää mielipideerot mitä tulee esille ja näistä on hyvä vääntää.;-) Blow wind blow, where ever you may go... - Tom Waits |
käki 08.07.2004 12:45:59 | |
---|
Eiku juu ihan nasta keskustella tästä.Nää on oikeesti hauskoja nää mielipideerot mitä tulee esille ja näistä on hyvä vääntää.;-) O, mä olen sitä mieltä että kumpikin on hyvä. Jos vedät ilman rumpuja, se kysyy pokkaa, taimia ja groovea, samalla olet vapaampi koukuttamaan omia juttuja. Jos taas soitat killerisoolon rumpujen kera, olet myös velho, jos saat aikaiseksi hyvät rytmivariaatiot, jotka sopivat rumpalin fillien lomaan. Jälkimmäistä vaikeuttaa vielä se, jos b ja r eivät ole harjoitelleet sooloa isku iskulta ja nuotti nuotilta. Improvisoitu istuva svengi bassolla ja rummuilla on kai niitä kaikkein vaikeimpia asioita, mitä voi tehdä. Oli miten oli, näin on. |
Improvisoitu istuva svengi bassolla ja rummuilla on kai niitä kaikkein vaikeimpia asioita, mitä voi tehdä. koitappa olla naiselle mieliks ja syödä purkkaa samaan aikaan... |
sirdickyj 08.07.2004 12:51:57 | |
---|
Ok,mut minkä takia rumpalista miinus kun toi bass&drums juttu on aika suosittua muualla että saa grooven toimimaan Niin just, eikös se bassonsoitto ( ja minkä muunkin soitto hyvänsä) ole aika turhanaikaista ilman jotain rytmiä, jota vasten nojata? Vaikka tottakai on asia niinkin, että yksinkin pitää homman toimia, ei siinä mitään. Niin, kyseessähän oli leikkimielinen kisa, joten eipäs olla turhan vakavia. Mutta ainakin mulle basistin meininki selviää kyllä parhaimmin juuri rumpalin kanssa soitettaessa. Harmi etten ollu paikalla (siis katsomassa, ei lauteilla). WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |