Lennu 28.09.2022 21:02:21 | |
---|
rintapek: Mullapa alkoi loma! Olen nyt ensimmäistä kertaa lomalla sitten vuoden 2012. Mitäs ihmiset lomalla ollessaan yleensä tekevät kun mulla on päässyt ihan kokonaan unohtumaan? Joka toinen päivä kännissä ja loput krapulassa sängyn pohjalla. |
Ukko 29.09.2022 09:16:08 | |
---|
Lennu: Joka toinen päivä kännissä ja loput krapulassa sängyn pohjalla. Miksi hukata päivät krapulaan ? Voi sitä silloinkin ottaa. COVS jäsen nro 6 |
Lennu 29.09.2022 10:14:33 | |
---|
Ukko: Miksi hukata päivät krapulaan ? Voi sitä silloinkin ottaa. Ei sitä nyt ihan rentuksi piä ruveta |
rintapek 29.09.2022 10:24:18 | |
---|
Nääh... ammattilaisjuominen on niin kallista touhua, että mä en enää ala ainakaan ilman kunnon sponsorisopimusta. Ja sithän mä olisin töissä enkä lomalla. Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä.
Ei tarvitse soittaa huonoja eikä vaikeita. |
rintapek 29.09.2022 10:43:33 | |
---|
Taidan alkaa väkertämään pohjia trubaduomme uusille musanäytteille, naamasivuja pitäis varmaan joskus päivittääkin? Tai sit alan tekemään laulua miehestä joka osti vaimolle lahjaksi akkuporakoneen ja sai sen jälkeen huomata olevansa tarpeeton. Tai sit vaan otan pitkästä aikaa haitarin syliin ja soitan humppaa pikkutunneille... molemmat naapuriasunnot on valmiiks tyhjänä... Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä.
Kefiiri 30.09.2022 23:05:14 | |
---|
rintapek: Tai sit vaan otan pitkästä aikaa haitarin syliin ja soitan humppaa pikkutunneille... molemmat naapuriasunnot on valmiiks tyhjänä... Kannatan tätä. Naapurihuomio aiheutti väsyneen naurahduksen :) En ole musiikin asiantuntija. |
The 1 01.10.2022 00:48:57 (muokattu 01.10.2022 01:22:56) | |
---|
Luin Jari Korkin uutuden " Manserock jäi soimaan" |
The 1 01.10.2022 01:04:24 (muokattu 01.10.2022 01:19:42) | |
---|
Nyt jos koskaan Juice Leskisen musta aurinko nousee |
The 1 02.10.2022 20:09:52 (muokattu 02.10.2022 20:11:55) | |
---|
Kovasti minua mietittänyt se miten toiset lainaa toisiaan onko kukaan tekijä siltä välttynyt kysyn vaan? Mielestäni juuri toiselta lainaaminen on sitä mitä olemme oppineet mistä sen tiedon ja taidon muuten saisi joku sen on onkinut ja jakanut tietotaidon eteenpäin. Henki ja sydän tietysti muokkaa jokaisen tulkinnan ja käden jäljen. |
rintapek 02.10.2022 21:47:38 | |
---|
The 1: Kovasti minua mietittänyt se miten toiset lainaa toisiaan onko kukaan tekijä siltä välttynyt kysyn vaan? Yks keksii pyörän. Toinen sit keksii akselin. Jonka jälkeen ei o vaikee keksiä vankkuria, jota vetämään voi valjastaa hevosen, jonka joku on keksinyt kesyttää. Sit keksitään laakerit, jousitus ja teli kymmenen tuhannen vuoden päästä huristellaan hevosettomilla vankkureilla jotka osaa lentää. Ei pyörän keksijä lentokonetta keksinyt eikä se historian hämärissä siinä vaiheessa olis ollut mahdollistakaan. Silti jokaisessa lentokoneessa on pyörät jotka on muodoltaan ihan samanlaiset kuin se ensimmäisenä keksitty kivikautinen pyörä. Niin se kehittyy taiteetkin. Ei tuhat vuotta sitten ollut mahdollista, että joku olis sanonut, että minäpä keksin tämmöisen kuin rokkenroll. Se keksittiin sit kun oli keksitty paljon sellaista joka mahdollisti rokkenrollin. Ei kukaan oikeestaan voi tehdä mitään hyödyntämättä jotain jo aikaisemmin tehtyä tavalla tai toisella. Onneksi maailmassa on paljon hyviä ja helppoja biisejä.
The 1 05.10.2022 22:53:31 | |
---|
Olen menettänyt uskoni jopa jääkiekkoseuraan. Joskus pikkupojat pelasivat kiakkoa pihassa ja yhdellä pojalla oli Ilveksen paita päällä niin kehaisin sinulla on oikean seuran paita niin tämä nosti helmaa ja sanoi on täällä Tapparankin paita. |
The 1 05.10.2022 22:59:52 | |
---|
Joskus 1962 pelasimme pihassa kans kiekkoa niin pelin jälkeen kotona Isä totesi että pojat minä en halua millään tavalla puuttua teidän seuraanne mitä kannatatte mutta tässä on molemmille Ilveksen verkkarit. |
The 1 05.10.2022 23:22:53 | |
---|
rintapek: Yks keksii pyörän. Toinen sit keksii akselin. Jonka jälkeen ei o vaikee keksiä vankkuria, jota vetämään voi valjastaa hevosen, jonka joku on keksinyt kesyttää. Sit keksitään laakerit, jousitus ja teli kymmenen tuhannen vuoden päästä huristellaan hevosettomilla vankkureilla jotka osaa lentää. Ei pyörän keksijä lentokonetta keksinyt eikä se historian hämärissä siinä vaiheessa olis ollut mahdollistakaan. Silti jokaisessa lentokoneessa on pyörät jotka on muodoltaan ihan samanlaiset kuin se ensimmäisenä keksitty kivikautinen pyörä. Niin se kehittyy taiteetkin. Ei tuhat vuotta sitten ollut mahdollista, että joku olis sanonut, että minäpä keksin tämmöisen kuin rokkenroll. Se keksittiin sit kun oli keksitty paljon sellaista joka mahdollisti rokkenrollin. Ei kukaan oikeestaan voi tehdä mitään hyödyntämättä jotain jo aikaisemmin tehtyä tavalla tai toisella. Kyllä hullunjytkettä on aina ollut se on vain saanut uusia muotojaan. |
The 1 05.10.2022 23:29:22 (muokattu 05.10.2022 23:44:30) | |
---|
Pikkuviiksi berry saikin honkkelit sekoamaan kappaleella Jonny be good soinut kierrollansa E A D G B E hullunjytke oli saanut alkunsa. |
The 1 05.10.2022 23:50:38 (muokattu 14.10.2022 21:44:49) | |
---|
Luin Jay Lewis "Yöstä Valoon" elämäkerran. Tuli jotenkin tyhjö olo tämäkö nyt oli kaikki siitä muusikon työstä. Jotenkin siinä puhuu paremmin elävän poika rokista. Naisia naisia ja pettymyksiä . Miksi pitää haalia naisia niin paljon että sekoaa rakkauden määrään ja ei pysty tekemään työtänsä vaan pitää lahteä jenkkeihin tai thaimaaseen tai mihin vaan saadakseen päänsä taas kuntoon. Ainoa minkä uskon tästä kirjasta on että, Markku Petander on mailman paras kitaristi. |
|
WanhaWetäjä 15.10.2022 22:35:41 (muokattu 15.10.2022 22:36:32) | |
---|
Prophet: Syksyn sävel finaali Alfa TV klo 21.00. Kovaa oli Markkinaraon taonta joskus. https://www.iltalehti.fi/telkku/ohj … n-savel-2022/633222/alfatv/12939892 https://www.youtube.com/watch?v=3fxCL9cMKzQ Kisastudiosta iltaa! 5 biisia takana ja 5 pitäs vielä jaksaa, huh. Kolmeen sanaan voisin tiivistää tähän astiset biisit lähes kaikki mutta käytetään lyhynnettä VVMP, ja tuomariston kommenteista nyt ei voi sanoa oikeastaan kuin että joopa joo tyhjää jorinaa ja muka muka kivaa meininkiä, ja tuo Ile Vainio...no comments. No nyt...Jiri Nikkisen biisisssa on jo jotain mielenkiintoisia musiikillisia elementtejä, kaveri voisi pärjätä myös Jeff Beck yhdennäköisyysskaboissa. Nai nai nai nunnuka lailaa X 2 laulaa Reetu...tämä on skandaali! Heti anteeksipyyntö alkuperäiskansalta, täh? Ei tähän voi oikeen mitään lisätä, karmeeta. No joo, tämä sai tuomaristonkin humoristisiiin kommentteihin. ..ttu eikö tää jo lopu, vielä 2 biisia...voihan vee tuota Ile Vainiota. Lefa vetää tapansa mukaan melkoisen laajalla vibraatolla, etten sanoisi, biisi on kuin Rainer Frimania jostain menneisyydestä, voihan helvata, saattaa kyllä faneille kelvata! Vielä yksi eli Kurre, nyt kuulemme varmaan hiukan tiheämpää vibraattoa. No joo, ihan ok ralli joka on jo sävelletty ja monta kertaa, kiva foni. Nyt riitti! Lopputulemana sanoisin että Jiri Nikkisen veto oli oikeastaan ainut minkä voisi kuulla toisenkin kerran, muut olivat niin moneen kertaa kuultua huttua tai tylsän tappavaa kone"poppia", mutta sitähän tämä laji on. Ollaan hiljaa saadaan kalaa...ei sovi mulle eli perseitä ei nuolla! |
The 1 15.10.2022 23:19:27 (muokattu 15.10.2022 23:20:23) | |
---|
Minulle jäi vain kuuntelupuoli koska minulle ei näy tv,stä Alfa tv mutta aika samoilla linjoilla olen Vanhan Vetäjän kanssa Tero Vaaran kappale oli niin ylitse muiden että Tero oli varmasti joutunut miettimään miten teen sen rimaa hipoen että säilyy taso vähänkuin pyrkiessä opiskelemaan ja hoitaa pisteet kotiin. Kurren kappale nauratti mikä sekamelska jenkki meininkä foneineen joka kuitenkin kaatui laulun puutteiseen ja toteutukseen. Jiri Nikkinen oli ok. Olisiko Leiffi kuunnellut Raikkua ja miten voitto viedään kotiin ja tassi yleisön sydämmiin. Nyt riitti! |
The 1 21.10.2022 23:27:00 (muokattu 27.10.2022 23:30:43) | |
---|
Alatalon Mikko kovasti onnittelut sinulle T.hj Aamulehti näyttää sen joten sunnuntaihin sitten sen myötä. |
The 1 27.10.2022 23:36:35 (muokattu 28.10.2022 19:41:32) | |
---|
Alatalon Mikolle ja Harri Rinteelle eikö elämästä jäänyt muuta kuin Sauli Niinistön kanssa kapakkaan pääsy ravintola Tillikkaan. Voi voi sitä meriitin tärkeyttä ihmisen elämässä. |