Hei musiikkialaa enemmän tuntevat, Olen ensimmäistä kertaa Muusikoiden netissä. En ole varma, miten täällä tulisi käyttäytyä. Olen yrittänyt etsiä biisiin Tuomittuna kulkemaan pianonuotteja sanoineen - onnistumatta. Mitenkä ylipäätään voi parhaiten hankkia/ostaa pianonuotteja sanoineen? Olisin kiitollinen avaustanne. |
Hei! Helpoimmin nuottipyyntösi menee oikeaan kansioon kun valitset tanssimusiikin alta kansion NUOTTEJA + SOINTUJA + SANOJA + APUA, kun olet oikeassa kansiossa niin mene viimeiselle sivulle (taitaa olla nyt sivu 51 ja kirjoita sinne oman pyyntösi viimeiseksi. Jos lisäät pyyntöösi sähköpostisoitteesei suoraan, niin se saattaa nopeuttaa hiukan. Tosin sähköpostiosoitteesi löytyy myös, kun klikkaa käyttäjänimeäsi... Ulkomaisia nuotteja löytää yllättävän paljon suoraan netistä, kirjoittamalla laulun nimen ja perään vaikka free sheet music. Silloinkin saattaa tulla hakutulokseksi myös maksullisia, voit itse valita otatko maksullisen (ei niistä montaa euroa kannata maksaa, max 2-5 euroa minusta) tai sitten löydät suoraan ilmaisen. Kotimaisia nuotteja löytää aika mukavasti myös kirjastosta, useimmilla alueilla on laaja aluekirjasto, jolloin hakusi kattaa monen kirjaston nuotit. Muistaakseni pääkaupunkiseudulla taitaa olla Helmet nimellä, Pirkanmaalla se on PIKI. Jos haluat koko maan kattavan kirjaston nuottihaun, niin sen löydät taas FINNA kirjastopalvelusta. Siellä näet löytyykö nuottia ylipäätään kirjastoista. Jos löytyy jostain kauempaa, niin voit tilata nuotin oman kirjastosi kautta ns. kaukolainana, joskus voi tilata myös pelkän nuotin sähköpostilla, kannattaa kysyä.,. Maksaa vähän tapauksesta riippuen 4 -6 euroa, oman kokemukseni mukaan. Suoraan kaupallisia nuotteja löydät esim F-Musiikin verkkosivuilta tai sitten muistaakseni nettinuotti.fi osoitteesta. Mukavia soittohetkiä! Laitoin tuon Tuomittuna kulkemaan nuotin sähköpostiisi... t. Jukka |