Aihe: Youtube #5
1 2 3 4 5195 196 197 198 199201 202 203 204 205
Henri Henri Olavi
07.10.2022 20:04:04
sub zero: feelgood-matskua

buddhist funeral in japan
https://www.youtube.com/watch?v=KwdUWXskZbc

Kaunis kuolema. Tuli hyvä mieli tätä katsoessa.
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia. -Seksihullut
Bongowing
07.10.2022 20:13:45
Cracking The Cryptic sudokupuzzlejen ratkontavideot on huippuja. Videon kuvauksesta löytyy linkki puzzleen jos haluaa itse yrittää. Näitä vaikeimpia ei välttämättä edes halua, mutta on siistiä seurata miten nerokkaasti tämä mestarit löytää ratkaisun.

https://youtu.be/5CafO_kB4ko
But where the heck is magenta?
M4ss3 m/
08.10.2022 00:55:56
sub zero: feelgood-matskua

buddhist funeral in japan
https://www.youtube.com/watch?v=KwdUWXskZbc

En kyllä ikinä tule ymmärtämään noita open casket-hommia. Luukku kiinni ennenkuin ees omaiset on nähneet.
Karkit seinään
M4ss3 m/
08.10.2022 12:05:36
Henri Henri Olavi: Pidä silmät kiinni äläkä tule kertomaan muille miten hommat hoidetaan.

Suomessa tuollainen tapa nyt sattuu olemaan suht harvinainen joten en ole mielipiteeni kanssa yksin.
Karkit seinään
Henri Henri Olavi
08.10.2022 12:16:15
M4ss3 m/: Suomessa tuollainen tapa nyt sattuu olemaan suht harvinainen joten en ole mielipiteeni kanssa yksin.

Riippuu aivan porukasta, uskonnosta jne. Perusluterilaiset hautajaiset ovat yleensä kyllä just sellaisia kuin tovot. Niissä piireiissä pelätään kuolemaa ja halutaan pitää se pois mielestä - jopa hautajaisissa.
CMX:ää kuuntelemalla sai ysärillä pillua. Nykyaikana hädintuskin kullia. -Seksihullut
Arkka
08.10.2022 17:14:27

Onko se muuten vaan mun Google-tili vai onko muillakin Youtuben haku nykyään iham paska? Äsken hain musateoriavideoita ja sain mm.
"Why did I move to Australia"
"Ukraine: 'Special forces operation' may be behind Crimea bridge blast"
"Cold Fusion is Back (there's just one problem)"
...niin, että kiitos näistä :D

Sitten sinne on ängetty mukaan häiritsemään ne "People also watched", "For you" ja "Previously watched". Kinosti.

Hämmentävästi Googlella tuntuu usein löytävän oikean videon nopeammin - jotenkin tuo Youtube rankkaa tuloksia vielä ihmeellisemmin.
Henri Henri Olavi
08.10.2022 17:54:34
Arkka: Onko se muuten vaan mun Google-tili vai onko muillakin Youtuben haku nykyään iham paska? Äsken hain musateoriavideoita ja sain mm.
"Why did I move to Australia"
"Ukraine: 'Special forces operation' may be behind Crimea bridge blast"
"Cold Fusion is Back (there's just one problem)"
...niin, että kiitos näistä :D

Sitten sinne on ängetty mukaan häiritsemään ne "People also watched", "For you" ja "Previously watched". Kinosti.

Hämmentävästi Googlella tuntuu usein löytävän oikean videon nopeammin - jotenkin tuo Youtube rankkaa tuloksia vielä ihmeellisemmin.

Kokeilin hakusanoilla "music theory" ja tuli pelkkiä musateoriavideoita tulokseksi. Oletko siis kirjautunut YouTubeen?
Arkka
08.10.2022 19:36:29

Henri Henri Olavi: Kokeilin hakusanoilla "music theory" ja tuli pelkkiä musateoriavideoita tulokseksi. Oletko siis kirjautunut YouTubeen?

Myönnetään, että hain vähän spesifimpää asiaa, hakulause oli:
"harmonic stress" music theory

Nauratti vaan kun tulokset oli melko random ja mainitsin kun sattuivat osumaan mun agendaan kritisoida hakua. Aina välillä käy niinkin, että haulla, joka on ollut suurin piirtein videon otsikko, Youtube ei ole löytänyt (mulle) asiaa, mutta Google on hoksannut heti mitä haen.

Tulikin mieleen, että tarvisko tavallaan "resetoida" Youtube, eli poistaa katseluhistoria tai käyttää useampaa tiliä, koska tää mun päätili osaa kuitenkin ehdottaa videoita hyvin viihdetarkoituksessa ja suositella yllättävänkin hyvin musaa jne. Toinen olis tietty käyttää hakua incognito-moodissa, mikäli se nyt auttaa kun Google kyllä silti tietää kuka on kyseessä. Mutta jos se edes teeskentelis.
Henri Henri Olavi
08.10.2022 19:38:04 (muokattu 08.10.2022 19:39:07)
Arkka: Myönnetään, että hain vähän spesifimpää asiaa, hakulause oli:
"harmonic stress" music theory

Nauratti vaan kun tulokset oli melko random ja mainitsin kun sattuivat osumaan mun agendaan kritisoida hakua. Aina välillä käy niinkin, että haulla, joka on ollut suurin piirtein videon otsikko, Youtube ei ole löytänyt (mulle) asiaa, mutta Google on hoksannut heti mitä haen.

Tulikin mieleen, että tarvisko tavallaan "resetoida" Youtube, eli poistaa katseluhistoria tai käyttää useampaa tiliä, koska tää mun päätili osaa kuitenkin ehdottaa videoita hyvin viihdetarkoituksessa ja suositella yllättävänkin hyvin musaa jne. Toinen olis tietty käyttää hakua incognito-moodissa, mikäli se nyt auttaa kun Google kyllä silti tietää kuka on kyseessä. Mutta jos se edes teeskentelis.

Tuollakin haulla tuli pelkkiä asiaan liittyviä ehdotuksia. Ei kande käyttää heittomerkkejä hakiessa.

Kokeile TORin yli, sitä Google ei pysty seuraamaan. Kai.
NHR
11.10.2022 19:41:18

Ramones eunt domus!
Alfons Åberg
17.10.2022 16:38:48 (muokattu 17.10.2022 16:39:48)
Tämän on kaikki nähneet juum

https://www.youtube.com/watch?v=k27DmMWS2Po

Mutta tuolla kommenteissa Sanos mulle joku Antin ja Vexin veronen combo? Vittu huuuhhuuh

Antti. Ja persu-tyyliin kolme itkunauriota
tämä ei olekaan paska housuille
Henri Henri Olavi
17.10.2022 17:03:39
Tuo on kyllä pohjanoteeraus. Vittu mitä kysymyksiä ja mitä paskaa koko ajan. Kaikkii paitsi Kikka voisivat painua järveen.
Burn
19.10.2022 08:08:37

https://www.youtube.com/watch?v=NOzxDNdXmUA

Videopelimusan kanssa häärivä Gigamen-pariskunta julkaisi eilen uuden tulkinnan, jossa sukellellaan ikoniseen SMB2:n Owerworld-tunnariin 1930-luvun hengessä!
https://perennialreturn.hearnow.com/
NHR
28.10.2022 13:21:07 (muokattu 28.10.2022 13:21:32)

Saaneekohan nuo "shortshit" poistetuiksi jostakin? Haluan tuubini ihan au naturel...
Ramones eunt domus!
Danko
28.10.2022 21:48:02

NHR: Saaneekohan nuo "shortshit" poistetuiksi jostakin? Haluan tuubini ihan au naturel...

https://youtubedownload.minitool.co … youtube/disable-youtube-shorts.html
"Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta
M4ss3 m/
29.10.2022 16:19:44 (muokattu 29.10.2022 16:23:48)
NHR: Saaneekohan nuo "shortshit" poistetuiksi jostakin? Haluan tuubini ihan au naturel...

Kukaan ei pakota katsomaan niitä.

Itse taas haluaisin auto-playn vittuun, mutta ei, Youtube pakottaa katsomaan seuraavan videon automaattisesti. Koita siinä sitten nukahtaa jonkun videon parissa, kun seuraavaa lähtee pyörimään ja sieltä tulee jotain korvaraiskausta.

Aikaisemmin tuota pystyi vielä kiertämään sillä, että tuo ominaisuus rajoittui vain playlisteihin, muttan nykyään on ihan sama oliko video playlistillä vai ei niin seuraava "suositeltu" video lähtee pyörimään.

Edit: No katos perkele, on ne näköjään lisänneetkin napin auto-playn poisottamiseen, mutta vaan normaalivideoihin. Minkä helvetin takia sitä ominaisuutta ei saa myös play-listeihin???
Karkit seinään
NHR
29.10.2022 16:29:22

Danke, Danko. ;) Pitänee myöhemmin tutustua noihin vaihtoehtoihin, vaikka luulisinkin, ettei ainakaan "algoritmin kouluttaminen" toimine. Tai sitten mennään vain jäsen Massemin tyylillä jatkossakin...

Masselle muuten sen verran, että itse olen ainakin saanut tuon automaattitoiston joskus asetuksista poiskytkytetyksi, vaan enpä tietenkään enää muista miten sekään tehtiin. :(
Ramones eunt domus!
M4ss3 m/
29.10.2022 16:31:29
NHR: Danke, Danko. ;) Pitänee myöhemmin tutustua noihin vaihtoehtoihin, vaikka luulisinkin, ettei ainakaan "algoritmin kouluttaminen" toimine. Tai sitten mennään vain jäsen Massemin tyylillä jatkossakin...

Masselle muuten sen verran, että itse olen ainakin saanut tuon automaattitoiston joskus asetuksista poiskytkytetyksi, vaan enpä tietenkään enää muista miten sekään tehtiin. :(

Joskus sai. Nyt, kun katselin asetuksia niin siellä ei ollut mitään. Vois varmaan laittaa omalla keskenjääneellä ammattisurkean it-trade tutkinnolla laittaa työhakemusta vetämään Jewtubelle jos on noin paskat koodarit ettei saa noin yksinkertaista toimintoa tehtyä.
Karkit seinään
Henri Henri Olavi
29.10.2022 16:31:32 (muokattu 29.10.2022 16:32:07)
Kyllä sen autoplayn saa pois asetuksista. Joskus otin. En muista miten. Saattoi vaatia muutakin kikkailua FF:ssa.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)