Aihe: Ruisrokkiin!
1 2 3
MV
08.07.2004 14:38:20
Kerran meni vodkapullo meni sukanvarressa (ei ollu sortsit), viime vuonna muistaakseni ihan repussa. Ei ne tarkastanu kun olin siististi.

Limpparipullosta korkki pois niin ettei se muovirinkula mene rikki ja osa pois und viinat sisään. Kandee nyt katsoa että vielä jotain väriä jää ettei herätä huomiota. " Ai sulla on veden väristä kokista?".

Tai sitten vetäsee sen eurokossupullon portilla ja heti sisään nauttimaan noususta.

Miten sen korkin saa pois ettei se rinkula mee rikki?
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Dr. Muff
08.07.2004 16:56:10
Viime vuonna ainakin haistelivat pullot. Vai olikos se niin, että toissavuonna haistelivat ja viime vuonna ei saanut pulloja viedä laisinkaan..?

Ei ne ainakaan mun pulloihin kajonnut kumpanakaan vuotena. Munsta se oli kolme vuotta sitten kun ei saanut viedä pulloja.

Mä luulen että ne haisteli avattuja pulloja, sempä takia me sekoitettiin juomat valmiiksi. Ollaan kyllä yleensä oltu sitä verta myöhään liikkeellä että voi olla että tarkastus on siinä vaiheessa ollut jo ylimalkaisempi. Saaneet ehkä käskyn toimia nopeammin kun jonot ei vedä tms.

Kisajuoma kannattaa valmistaa siten että pullo kossua ja pullo vissyä. Puolet vissystä janojuomana ja sitten kossut tilalle ja korkki kiinni ja auki niin että ei rikkoonnu, menee läpi kun väärä raha.
Viikon linkkivinkki: http://www.hut.fi/~jparkkar/Demi/
Lähikauppias
08.07.2004 19:10:58

Mä luulen että ne haisteli avattuja pulloja, sempä takia me sekoitettiin juomat valmiiksi. Ollaan kyllä yleensä oltu sitä verta myöhään liikkeellä että voi olla että tarkastus on siinä vaiheessa ollut jo ylimalkaisempi. Saaneet ehkä käskyn toimia nopeammin kun jonot ei vedä tms.

Voi olla. Kaverilleni nimittäin tehtiin viime vuonna ruumiintarkastuskin kahteen kertaan, jonka jälkiin tutkittiin vielä metallinpaljastimellakin. Sillä olikin silloin vielä rastat, mikä selittänee käytöstä.
Dr. Muff
08.07.2004 19:58:56
Kaverilleni nimittäin tehtiin viime vuonna ruumiintarkastuskin kahteen kertaan, jonka jälkiin tutkittiin vielä metallinpaljastimellakin. .

Ensin ulkopuolelta ja sen jälkeen sisäpuolelta?
Viikon linkkivinkki: http://www.hut.fi/~jparkkar/Demi/
Lähikauppias
09.07.2004 09:54:22

Ensin ulkopuolelta ja sen jälkeen sisäpuolelta?

Eww. Ei sentään.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)