EtG 08.07.2004 10:23:41 | |
---|
Hieno toi on. Mä en vaan tykkää tosta lavasta. Sehän on ainoa asia mitä on kokonaan muutettu gibsonista (ulkonäön perusteella). Mutta kitaraahan soitetaan eikä katota. Pakkanen karistaa nudistit |
Hieno toi on. Mä en vaan tykkää tosta lavasta. Sehän on ainoa asia mitä on kokonaan muutettu gibsonista (ulkonäön perusteella). Mutta kitaraahan soitetaan eikä katota. Olihan se hieno jos mun Epiphonesta puhut. Tosin se on jo myyty eli ei ole enään meikäläisen omistuksessa. |
tommi_899 21.07.2004 14:18:28 (muokattu 21.07.2004 14:22:48) | |
---|
hassua! soittelin tässä yks päivä ja sitten huomasin että volume potikka putosi lattialle! no sen sai painettua takaisin eikä sen jälkeen ole putoillut.. sain vielä rippilahjaksi CNB:n kovan laukun. aarre on siellä mistä sen löytää |
McNulty 21.07.2004 14:22:22 | |
---|
hassua! soittelin tässä yks päivä ja sitten huomasin että volume potikka putosi lattialle! no sen sai painettua takaisin eikä sen jälkeen ole putoillut.. no, sitä potikan hahlioo voi vaikka vähän ruuvarilla levittää, pysyy potikat varmemmin kiinni. Itselläni lähtee Lespasta tuo pickup-switching nuppi aina käveleen... pari kertaa se on myös haljennut... T-Bone |
tommi_899 21.07.2004 14:24:32 | |
---|
no täytää koittaa jos se vielä yrittää tippua. toistaiseksi on pysynyt. aarre on siellä mistä sen löytää |