Onko nuo Sunpointin mulkut nyt lopettaneet kaikki sivut jotka on rekisteröity sillon kun se oli vielä ilmaista? Eipä maistunut ilmoittaa ainakaan mulle. Siinä tuli se "uudelleenrekisteröinti". Nooh, minä rekisteröidyin uudelleen, mutta kuinkas sitten kävikään!?! -Kaverit ilmoittelivat, että sunpoint käännyttää kaikki minulle lähetetyt viestit takaisin ja kun yritin seuraavan kerran kirjautua sisään, niin se saatanan paska vaati minulta uudelleenrekisteröitymistä uudelleen. Noh, ajattelin että "mikäs siinä..susi mikä susi, ei toimi" ja vaihdoin jippii:hin. n.kuukausi(?) tuon jälkeen tulikin sitten postissa lasku 15euroa tyhjästä KIITTOOS!! En maksanut, mutta nyt on tullut jo pari karhua sun muuta uhkauskirjettä, eivätkä ne mulkut edes vastaa puhelimeen! Hieno homma, että kaikki vaan sunpoint.netin käyttäjiksi!! "Kaikki ovat niin kilttejä toisilleen, että alkaa vituttamaan!" -Hannu Penis |
Samaa mieltä. Sunpoint oli aivan paska ja ansaitsee tulla kuopatuksi saunan taakse. Ainakaan omalla kohdallani se uudelleenrekisteröinti ei edes onnistunut, koska se rekisteröinti-linkki latasi aina vaan uudelleen sen etusivun. En aikonut rekisteröityä, mutta kunhan kokeilin... ja vakuutuin siitä, että toimivuus on samalla tasolla kuin ennenkin. Tekemällä ei synny musiikkia. |
Mutta miksi tämä on "Yleistä" -palstalla? Siinä taas yksi forum poliisi? Mihinköhän tuo sitten ois kuulunut, Muusikkovitsit- palstalle vai? No sama lopputulos, Sunpoint on paska, ois vaan ollut kivaa kun oisivat ilmoittaneet niin ois voinut etukäteen siirtää muualle matskun, nyt niitä ei saa enää mistään "ulos" kun ei ole kaikkea tullu seivattuu levylle... I don't belive anything, if i don't see it first |