Aihe: Rosteri nauhat
1
Amatööri muusikko
08.09.2022 21:14:58 (muokattu 08.09.2022 21:56:45)
Meikä on miettinyt kitaraa jossa olisi rosteri nauhat, onglema on että meikä on aika vitun köyhä :,)
Halusin kysyä että onko mitään muita vaihoehtoja kuin jollakin 300€ harley bentonilla meno vai pitäisikö yrittää ite vaihtaa jostain halpiksesta nauhat?
dajackal
08.09.2022 21:28:05
Mene sillä harleybenttonilla.

/ketju

:)
empires
09.09.2022 15:38:20
Pakko kysyä miksi ne pitää olla rosterit?. Itselläni on neljässä kitarassa SS-nauhat, mutten ole ostanut niitä sen takia, enkä näe niissä juurikaan eroa norminauhojen kanssa ja jos meinaa kulumisen kannalta niin hiominen ei paljon maksa ja jos meinaa jumbonauhat soittaa loppuun niin kyllä siinä tulee aika pirun monta soittotuntia.
Lights are on but nobody is home..
msalama
10.09.2022 06:47:08

Joo, mun -74 Tele Deluxe menee kanssa kohta nauha- ja kaularemppaan ja mahdollisimman alkuperäisten kaltaiset rosterit mä ajattelin siihenkin pyytää. Ovatten hyvä valinta ja kestävä!
Tuuttiin tää tehtiin. Eli yx urbaano 70-luvun ikikakara jälleen vauhdissa: https://freesound.org/people/msalama123/
Haeroe
10.09.2022 19:33:01

empires: Pakko kysyä miksi ne pitää olla rosterit?. Itselläni on neljässä kitarassa SS-nauhat, mutten ole ostanut niitä sen takia, enkä näe niissä juurikaan eroa norminauhojen kanssa ja jos meinaa kulumisen kannalta niin hiominen ei paljon maksa ja jos meinaa jumbonauhat soittaa loppuun niin kyllä siinä tulee aika pirun monta soittotuntia.

Tähän tulikin jo vastaus, mutta tuonpa oman mielipiteeni myös. Minä en enää hanki kitaraa, jossa ei ole rostereita. Sen verran helpompaa on bendailu etc. Tämä ei ole edes pelkästään oma fiilis, vaan kun olin hankkinut tyttärelle mehikon straton lahjaksi, kysymys oli: "Isä, miksi tää ei tunnu ollenkaan samalle kuin noi sun kitarat?". Vaihdatin sepällä rosterit tytön kitaraan, ja nyt kuulemma tuntuu riittävän samalta.
Minkä tahansa piisin voi soittaa miten tahansa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)