Aihe: Rotten Sound live dvd
1 2
eleeton
01.07.2004 20:01:42
Kuulin eilen että tällainen tulee, spine julkaisee. Kuulemma useampi keikka. Siis varsinainen tapaus jos soundit vielä toimii niinkuin uskoisi. Ja en siis ole niinkään RS fani, mutta hahto on kyllä aika uskomaton soittaja ja kunnon kotimaisia meteli-DVD:eitä ei olekaan vielä tullut.

Pakkohankinta siis.
Super-Jari
01.07.2004 20:28:04
Eipä ole lisättävää. Paitsi että Rotten Sound on maailman paras bändi.
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
jigsore
01.07.2004 21:02:11

Siis tuohan on ostettava vaikka väkisin! Melkoinen tapaus grindosastolla. Ja Rotisko on vielä alan vakuuttavimpia bändejä. Onkohan kellään tarkemmasta julkaisuajankohdasta tietoa? Tässä kuussahan sen pitäis tulla.
DVD:llä on vissiin viime kesän Tuskaa & Vaasan keikkaa vuodelta 2001, boonuksena Kaitsun soittoa ym..! ahhh..

näissä vähän lisää:
http://www.imperiumi.net/int_2.php?id=50
http://www.imperiumi.net/int_2.php?id=325
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8
Ben_D
01.07.2004 21:26:45

Siinähän on muistaakseni viime vuoden Provinssista kuvattu yksi keikoista. Meikäläinen voi heilua siellä neljässä promillessa ;)
Veco
01.07.2004 22:53:38
Jos nyt en muista väärin niin julkastaan 12.7 tai jollonkin tollon. Spinen sivuilla lukee kyllä. Pakkohankinta ei voi muuta sanoa. Jos siinä on viimevuoden provinssin keikka, niin meikä voi näkyä myös siellä:) Oli kyllä ihan hullu meininki, kaikkia ei ees päästetty sisään ketkä halus tulla...
Erittäin tosi ison järkyttävän kokoisen valtava.
Clayrooster
02.07.2004 00:05:27
Tämä DVD on kirjattu jonkin aikaa sitten jo ostettavien palstalle.
Pampampaa.
-Mickill-
02.07.2004 13:43:52 (muokattu 02.07.2004 13:44:08)
Jos siinä on viimevuoden provinssin keikka, niin meikä voi näkyä myös siellä:) Oli kyllä ihan hullu meininki, kaikkia ei ees päästetty sisään ketkä halus tulla...

Sama täällä, itsekin saatan näkyä siellä pälyilemässä. Oli kyllä hirveä tungos sinne, järkkärit pitelivät meitä jotain 15 minuuttia siinä ovella että ei mahdu ja sitten vähän aikaa kuuntelivat meidän kännistä paskanjauhamista niin päästivät sisään.
Jos mä sanon et tappakaa mut ei se tarkota sitä että teidän pitää kastella miun housut -Tuntematon, Ilosaarirock 2003-
gheisari
03.07.2004 02:49:01
Kuinkahan Rotten Soundin ukkeleita vituttaa kun "puolet" porukasta tulee katsomaan pelkkää rumpalia keikoille? Mua ainakin ketuttais ihan homona.
salmivaara
05.07.2004 13:09:51

Kuinkahan Rotten Soundin ukkeleita vituttaa kun "puolet" porukasta tulee katsomaan pelkkää rumpalia keikoille? Mua ainakin ketuttais ihan homona.

Heh, just lauantaina baarissa jauhettiin samaa.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
jigsore
07.07.2004 19:00:27

Tuskin sitä rumpaliukkelia suunnatomasti vituttaa! Kaitsuhan se bändin tähti on, nimenomaan keikoilla. Väkisinkin sitä alkaa sellaista äärimmäistä naputusta pälyilemään. Mutta nykyään kuulemma yhtyeen keikoilla alkaa olemaan porukkaa, joka seuraa myös muuta bändiä(!).
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8
Super-Jari
07.07.2004 19:02:28
Tuskin sitä rumpaliukkelia suunnatomasti vituttaa! Kaitsuhan se bändin tähti on, nimenomaan keikoilla. Väkisinkin sitä alkaa sellaista äärimmäistä naputusta pälyilemään. Mutta nykyään kuulemma yhtyeen keikoilla alkaa olemaan porukkaa, joka seuraa myös muuta bändiä(!).

Kyllä ainakin minä sain koko bändistä kiskit livenä. Ei juuri heikkoja lenkkejä ole.
Miten mulla on semmonen tunne, että olit se pelleilijä ala-asteella joka käski mua potkasemaan munille ja syljit sitten luumukivet suusta?
jigsore
07.07.2004 21:17:21

Hahto fanien kannattaa varmaan odottaa Hahto Dvd:tä...
http://www.kaihahto.com/

Jälleen yksi pakkohankinta. Mieshän näyttää sessioivan kuin Dave Lombardo konsanaan. Eikös K soita myös ...and Oceansissa?
P2
08.07.2004 16:19:56
Eikös K soita myös ...and Oceansissa?

Ei enää, parilla ekalla muistaakseeni. Ja soitti myös Enochian Crescentin Telocvovimilla ja babalon patrale blaablaa minicd:llä.
Shagrion
08.07.2004 17:14:08

Ei enää, parilla ekalla muistaakseeni. Ja soitti myös Enochian Crescentin Telocvovimilla ja babalon patrale blaablaa minicd:llä.
sessioi myös Wintersunin debyytillä..
Christians to ashes, angels to dust
BenGlenton
09.07.2004 09:56:58
sessioi myös Wintersunin debyytillä..

...ja Arthemisian tulevalla levyllä...
http://www.supremecourtband.fi
SiwamieS
09.07.2004 17:42:21 (muokattu 09.07.2004 17:42:40)
ingenting
There's too much caffeine in your blood stream and a lack of real spice in your life..
jigsore
13.07.2004 19:34:11

Here's the full info about the DVD:
MURDERLIVE
1 VACUUMWORKS, PARDUBICE(CZ), 2002
2 SEEDS*
3 DOOM*
4 GÜNTHER, LEIDEN(NL), 2002
5 VOID**
6 REVENGE**
7 LIES*
8 STRONGMAN*
9 ALCO-ZOMBIE, CALAIS(FRA), 2002
10 IQ**
11 DRAIN**
12 Q ON TOUR, CALAIS(FRA), 2002
13 SUFFER 2.0*/**
14 OBEY**
15 PERFECTION**
16 CONTROLLED MIND
17 G ON TOUR, TRUTNOV(CZ), 2002
18 INSANE**
19 CHAINSAW IS GOD*
20 TARGETS*
21 K ON TOUE, TORGAU(GER), 2003
22 CORPORATE @#%$**
23 DISINTEREST**
24 STAGES**
25 T ON TOUR, NEAR BERLIN(GER), 2003
26 WALKING CORPSE*
27 REEK OF PUTREFACTION*
28 BURNING UNDERWEAR, PARDUBICE(CZ), 2002

BONUS MATERIAL:
1 TARGETS, PROMO, 2002
2 OBEY, K CLOSE-UP***
3 DOOM, K CLOSE-UP***
4 PERFECTION, K CLOSE-UP***
5 DRUM SOLOS, FINLAND 2004

PRODUCED BY ROTTENSOUND
G - VOCALS, Q - GUITAR, K - DRUMS, T - BASS IN TUSKA, H - BASS IN CLUB 25

* FROM TUSKA METALFEST, HELSINKI(FIN), 2003
** FROM CLUB 25, VAASA(FIN), 2001
*** FROM PROVINSSIROCK, SEINÄJOKI(FIN), 2003

CLUB 25 CAMERAS BY RAMI KALLIO, MARKUS NIEMINEN AND VOIONMAAN CAMERA CREW - TUSKA CAMERAS
BY YLE -CLUB 25 AUDIO BY SAMI KOIVISTO - TUSKA AUDIO BY YLE - TARGETS PROMO EDITED BY RAMI KALLIO AND MARKUS NIEMINEN - PROVINSSIROCK CAMERA AND AUDIO BY JANI VISKARI - MISC CAMERAS BY ROTTENSOUND - EDITING BY MARKUS NIEMINEN AND RAMI KALLIO - CLUB 25 AUDIO MIXED AT FANTOM STUDIOS WITH SAMU OITTINEN - TUSKA AUDIO MIXED AT TUSKA METALFEST BY SAMI KOIVISTO (LIVE STEREO MIX) CLUB 25 GUITAR RE-RECORDED BY SAMI KOIVISTO - VIDEO FINALIZATION BY RAMI KALLIO - AUDIO MASTERING BY SAMI KOIVISTO - DVD FINALIZATION AT MIDAS STUDIOS BY SAMI KOIVISTO AND MARTIN KANTOLA COVER LAYOUT BY SAMI KAUNISVIRTA - INNER SLEEVE AND DISC LAYOUT BY G AND Q MUSICAL DESTRUCTION LOGO BY VILLE ANGERVUORI

ALL MUSIC AND LYRICS BY ROTTEN SOUND EXCEPT FOR "WALKING CORPSE" WRITTEN BY BRUTAL TRUTH,
(C) COPYRIGHT CONTROL, "REEK OF PUTREFACTION" WRITTEN BY WALKER/STEER/OWEN, (C) EARACHE SONGS
UK LTD. 1988. (P) PUBLISHED BY SPINEFARM RECORDS 2004.

by: RSn messulauta

Ahh!1! "Hieman" himottaa jo päästä katselemaan tuota. Pitänee Tuska-reissulla jostain kaapata mukaan.
Phobophile
13.07.2004 19:55:01
by: RSn messulauta

Vittu onko niillä jo semmonenki? Eikä mulle oo kerrottu mitään!
Love Subverted, Lust Perverted
jigsore
13.07.2004 20:00:46

Vittu onko niillä jo semmonenki? Eikä mulle oo kerrottu mitään!

Siellähän se linkki möllöttää suoraan etusivulla! Tosin keskustelu ei ole kovin kuumana käynyt, vielä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)