Aihe: Star Trek - Next Generation SubTV:llä
1 2 3
Chrissie
07.07.2004 10:17:43 (muokattu 07.07.2004 10:18:43)
Niin, kuulin tällaisen maininnan tuossa ohimennen muutama päivä sitten ja se alkoi vaivata. Onko todella niin, että SubTV alkaa näyttää tätä sarjaa elokuun viimeisestä päivästä alkaen? Jos on niin hurraa!

Kaikki kunnia alkuperäiselle sarjalle, mutta kyllä tämä uusi sukupolvi on jotain ihan toista kuitenkin. Tehosteet parantuneet, samoin näyttelijäkyvyt, ideat yms. Tätä sarjaa olen todella odottanut.

Edit: Vielä kun saataisiin näitä ST:n Spin off-sarjoja kehiin niin hyvin menisi...
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Notefix
07.07.2004 11:22:56 (muokattu 07.07.2004 11:23:11)

Kaikki kunnia alkuperäiselle sarjalle, mutta kyllä tämä uusi sukupolvi on jotain ihan toista kuitenkin. Tehosteet parantuneet, samoin näyttelijäkyvyt, ideat yms. Tätä sarjaa olen todella odottanut.

Höpöhöpö!!! Original series on se ainoa oikea. :)

Mites se menikään.

Kun vihollinen uhkaa, niin Kirk sanoo "lasken kolmeen ja ammun jos ette ole pudottaneet aseita, 1, 2, 3, PUM".

Picard sanoo "lasken kolmeen ja ammun jos ette ole pudottaneet aseita, 1, 2...olen tosissani!"
My name is Baron, Notefix Baron "
Krice
07.07.2004 13:03:48

Molemmat on yhtä tylsiä, mutta kyllä niitä huvikseen kattelee.
lapio
07.07.2004 13:11:14

Heh, wanha kunnon star trek on rautaa, mutta uusi sukupolvi on loistava. Muistikuvani TNG:stä ovat hieman himmeät, sillä olin aika nuori kun se viimeksi esitettiin. Jotenkin tuntuu, että TNG:ssä käytettiin paljon saman kaltaisia juonia kuin alkuperäisessä. Peilimaailman pahis hahmot ym. Holokannella tapahtuvat jaksot ärsyttivät minua aina pienempänä kovasti.
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
G-mies
07.07.2004 13:56:58 (muokattu 07.07.2004 13:59:44)
Holokannella tapahtuvat jaksot ärsyttivät minua aina pienempänä kovasti.

Puhumattakaan siitä että kyseinen värkki hajosi aina säännöllisin väliajoin päästäen valloilleen milloin minkäkinlaisen aika-avaruusjatkumon repeämän tahi muun anomalian.

Jos minä olisin ollut Picard niin tuomio olisi selvä: holokannen värkeistä töpseli irti ja tilalle vaikka toinen baari ("Keulakymppi" kun näytti usein varsin täydeltä)!
"Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer
18is9
07.07.2004 14:27:01

Olisi kyllä aika mannaa saada TNG näkyviin telkusta taas. Toivottavasti tämä päiväuni toteutuu. Ja toivottavasti näyttävät jaksoja edes jotenkin loogisessa järjestyksessä.
"I listened hard but could not see" - YES, And You and I
Janus
07.07.2004 17:41:17
Ja toivottavasti näyttävät jaksoja edes jotenkin loogisessa järjestyksessä.

Esim. niin että jakso jossa olennainen päähenkilö Nönnön Nöö kuolee ja surunvalitteluin haudataan näytettäisiinkin koko roskan viimeisenä, ettei tarvitsisi ihmetellä seuraavan jakson alussa miten tämä onkin taas yhtäkkiä elävien kirjoissa? ;)

(Tuo taas ärsytti mua pienenä ihan suunnattomasti.)
"I've re-invented my image so many times that I'm in denial that I was originally an overweight Korean woman." -David Bowie
lapio
07.07.2004 19:22:52

Puhumattakaan siitä että kyseinen värkki hajosi aina säännöllisin väliajoin

Niin ja aina oli jotain gangsteri holopelejä tms. meneillään. Perhana Kirk ja kumppanit sentään matkustivat ajassa taakse päin tai toisille planeetoille leikkiäkseen gangstereita tai natseja.
G-mies
07.07.2004 20:31:04
Silti.. kukaan ei ole kai sitten tietoinen, onko tämä alkamistieto oikea vai pelkkä huono huhu.

Asiasta ei kai vielä ole varmistusta tullut eli huhuasteella vielä ollaan. http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=23334
"Every breath you take, every move you make, I'll be watching you. That's police talk." -Sledge Hammer
progeny
08.07.2004 14:52:43

TNG on ihan ruoska! ...voyager on ainoa hyvä trekkisarja. Tuli tossa keväällä katottua 7 kautta (yht. 180) jaksoa ja hyvä oli. Nyt menee Deep Space 9 kolmatta kautta, mutta ei oo ainakin vielä yltänyt Voyagerin loistoon.
"Elämä on kuolemaan johtava tauti joka tarttuu kahden eri sukupuolen yhdynnästä." -Knossos
Dunga
08.07.2004 14:54:21
"Beam me up Scotty"
Ota kiri, ota kiri, loppukiri, harakiri kiri kiri kiri kiri... IMIK #4 [Kyllä lähtee]
Krice
08.07.2004 20:17:19

Nyt menee Deep Space 9 kolmatta kautta, mutta ei oo ainakin vielä yltänyt Voyagerin loistoon.

DS9 on ihan kökkö. Voyageria en edes muista, liekö sitten olen edes nähnyt sitä.
lapio
08.07.2004 23:31:47

TNG on ihan ruoska! ...voyager on ainoa hyvä trekkisarja. Tuli tossa keväällä katottua 7 kautta (yht. 180) jaksoa ja hyvä oli. Nyt menee Deep Space 9 kolmatta kautta, mutta ei oo ainakin vielä yltänyt Voyagerin loistoon.

Vääräuskoinen! Ainakin Suomessa näytetyt jaksot olivat ihan tylsiä. Olisvatko ne sitten parantuneet myöhemmissä jaksoissa? DS9 ainakin parani loppua kohti huomattavasti, kun Worf tuli ja paljastui, että Gowron onkin pahis muodonmuuttaja.
Chrissie
09.07.2004 00:05:55
Vääräuskoinen! Ainakin Suomessa näytetyt jaksot olivat ihan tylsiä. Olisvatko ne sitten parantuneet myöhemmissä jaksoissa? DS9 ainakin parani loppua kohti huomattavasti, kun Worf tuli ja paljastui, että Gowron onkin pahis muodonmuuttaja.

Se syötävän himottava borg-neito (en muista rooli- enkä näyttelijättären oikeaa nimeä) liittyi ainakin mukaan Voyageriin :) Niitä jaksoja vaan ei ole vielä Suomessa nähty...
Ei musiikkia ilman hiljaisuutta.
Krice
09.07.2004 20:58:01

DS9 ainakin parani loppua kohti huomattavasti

Jotenkin en pitänyt Benjamin Siskonmakkarasta. Ei kertakaikkiaan sopinut siihen osaan.

kun Worf tuli ja paljastui, että Gowron onkin pahis muodonmuuttaja.

Tämän varmaan kaikki tiesivätkin jo...
lapio
09.08.2004 23:21:54 (muokattu 12.08.2004 11:54:42)

31.8! Silloin alkaa, juuri äsken oli mainos TV:ssä! HAHAA!

Edit: väärä päivämäärä...
Heissi
10.08.2004 00:34:16
Mulle tuo Next generation on se ainoa oikea Star Trek. Sen jälkeen tulleet Deep space 9 ja muut mitä olivatkaan olivat ihan munasta. Joskus pienenä kovasti ihmettelin kun jossain puhuttiin Star Trekin Kapteekin Kirkistä tms. kun ei sarjassa ikinä mitään Kirkkiä näkynyt, Picard vaan. Noh, myöhemmin on toki sitten tämäkin asia selvinnyt. Nostalgiamielessä pitää kyllä kahtella nämä TNG:n uusinnat Subukalta, vaikka oonkin varmaan kaikki jaksot nähnyt silloin nassikkana kun sarjaa 90-luvun alkupuolella PTV:llä näytettiin.
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
lapio
30.08.2004 18:16:22

Huomenna 21.00.
VÄKIPÄÄ
30.08.2004 19:55:01
Huomenna 21.00.

Take us out, Mr. Zulu... Warpspeed, Mr. Zulu.
Tämä on minun osuteeni mukanokkelien allekirjoitusten suohon. Paina tästä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)