Jaristoteles 06.07.2004 22:40:14 | |
---|
Ystävämme Mikko Alatalohan teki jo vuonna 1981 yhdessä Harri Rinteen kanssa laulun "Mistä minä oon tullut?". Löytyy lastenlevyltä Eläimiä suomalaismetsissä. Tästä on tietääkseni liikkellä kaksi versiota, joista se rivompi löytyy vain C-kasetilla. Laulussa poika kysyy isältään, että mistä minä olen tullut ja isäpä kertoo rakastelemisesta ja äidin masusta. Siinä C-kasettiversiossa mainitaan tietääkseni Pimppi & Pippelikin. Myöhemmin se sensuroitiin? Ja nyt jos joku tietää tästä paremmin niin kertokoon heti. Asia on tärkeä. Olen metsästänyt tuota C-kasettia jo aika pitkään. Tietoni perustuu viimekesäiseen kohtuullisen perusteelliseen Mikko Alatalo -tutkimukseeni läpi kirjastojen. Juhannuksena löysin kaverini porukoiden vinyylihyllystä tuon Eläimiä suomalaismetsissä. Riemullani ei ollut rajaa! Kaverit tosin olivat vaan että "So?". Eivät perkeleet tajua Asioita. Ehkäpä joskus kiinnostun normaaleistakin jutuista. Naama ei mahdu päähän! |
sub zero 07.07.2004 10:36:24 | |
---|
"Eläimiä suomalaismetsissä" löytyy kasettiversiona pääkaupunkiseudun kirjastojärjestelmästä kymmenen kappaleen voimin. Yksi kappale on "poistettu" ja yksi on "laskutettu" (eli lainaaja on joutunut korvaamaan sen). Muut kahdeksan kasettia ovat lainattavana seuraavista kirjastoista: Hakunila, Hämeenkylä, Hämeenkylä, Herttoniemi, Itäkeskus, Kalajärvi, Kauniainen, Espoon kirjastoauto. What's there to live for? Who needs the peace corps? |
"Eläimiä suomalaismetsissä" löytyy kasettiversiona pääkaupunkiseudun kirjastojärjestelmästä kymmenen kappaleen voimin. Yksi kappale on "poistettu" ja yksi on "laskutettu" (eli lainaaja on joutunut korvaamaan sen). Muut kahdeksan kasettia ovat lainattavana seuraavista kirjastoista: Hakunila, Hämeenkylä, Hämeenkylä, Herttoniemi, Itäkeskus, Kalajärvi, Kauniainen, Espoon kirjastoauto. -viuh- Naama ei mahdu päähän! |
VÄKIPÄÄ 07.07.2004 19:45:08 | |
---|
Niin, mikähän tää on? Soinut kuulemma radiossa, vissiin jotain räpäytystä joka kertoo vauvojen tekemisestä. WASP: Animal (Fuck Like a Beast)???? Tämä on minun osuteeni mukanokkelien allekirjoitusten suohon. Paina tästä. |
rockpock 07.07.2004 19:57:01 | |
---|
WASP: Animal (Fuck Like a Beast)???? harhar (= |