Mahti 09.07.2022 15:35:01 (muokattu 09.07.2022 15:40:46) | |
---|
Täällähän onkin monessa mielessä samanlainen meno, ku Andy McCoyn ketjussa joskus 2011. Kuulun muuten myös siihen porukkaan, jonka mielestä Jerusalem Slim oli musiikillisesti ihan toimiva juttu. Jokainen paistaa omat makkaransa |
Guildfinger 09.07.2022 17:31:33 | |
---|
Mun mielestä Hanoit onnistuivat päivittämään Up Around The Bendin. Vähän rivakampi, skulaavat sen C:stä, koko levyllä on hyvät soundit ja biisi rullaa. Skeban lavoista: Taisi olla Gloriassa kauan sitten, kun kitaristilla oli räikeän viheriäinen Steve Vai Ibanez, jonka väriä Michael kauhisteli välispiikissä. Treeneissä sillä on kieltämättä tarkka korva poimia yksityiskohtia kaiken tuuttauksen seasta ja ääni kantaa paskojenkin laulukamojen läpi. Sen muutaman kerran kun olen herran kanssa kohdannut, niin noita juttuja arvostin. Taistelu tylsää tavismaailmaa vastaan jatkuu. |
Lunnu 09.07.2022 18:21:37 | |
---|
Guildfinger: Mun mielestä Hanoit onnistuivat päivittämään Up Around The Bendin. Vähän rivakampi, skulaavat sen C:stä, koko levyllä on hyvät soundit ja biisi rullaa.
Eikös niillä ollut siinä sellainen nerokas modulaatio joka nosti ko biisin ihan uusiin sfääreihin. Kukahan noista hanoirocks-neroista sen olikaan kehittänyt - oli joka tapauksessa eittämättä ponnahduslauta kuuluisuuksiin. Nostalgy is not what it used to be |
Guildfinger 09.07.2022 18:38:38 | |
---|
On siinä ainakin modulaatio. Ei se paha siinä ole, vaikka modulaatiot vähän epäilyttäviä ovatkin. Taistelu tylsää tavismaailmaa vastaan jatkuu. |
sirdickyj 09.07.2022 21:24:20 | |
---|
Guildfinger: Mun mielestä Hanoit onnistuivat päivittämään Up Around The Bendin. Vähän rivakampi, skulaavat sen C:stä, koko levyllä on hyvät soundit ja biisi rullaa. Skeban lavoista: Taisi olla Gloriassa kauan sitten, kun kitaristilla oli räikeän viheriäinen Steve Vai Ibanez, jonka väriä Michael kauhisteli välispiikissä. Treeneissä sillä on kieltämättä tarkka korva poimia yksityiskohtia kaiken tuuttauksen seasta ja ääni kantaa paskojenkin laulukamojen läpi. Sen muutaman kerran kun olen herran kanssa kohdannut, niin noita juttuja arvostin. Olen antanut itselleni kertoa että todellakin hän liidaa hommaa mitä milloi kin vedetään, ja poimii kaikenlaiset jutut ja ehdottaa/ vaatii muuttamaan hommia jos ei toimi. Laulusta.....hänhän on vanhan liiton solisti joka on opetellut sen laulamisen ihan muulla tavoin kuin in-earit aivoihin asti upotettuina ja täysillä. Minusta Monroe on pelimanni, ja vaikuttaa siltä että hån on n.s.aina sama, eli perustaso tekemisessä on vankalla pohjalla. Tavallaan siinä akkarihomassakin oli perusasiat kohdallaan, vaikka se olikin tldelma typerästi toteutettu, se oli bändi ilman rumpalia. Kaikki soitti niin perkeleesti ilman mitään nyansseja. Mutta Monroe on sellanen ku on, ja jutut tulee itsevarmasti, vaikka sitten nuotin vierestä ja falskisti. |
skebailkka 05.08.2022 18:16:05 | |
---|
Onkos kui moni menossa tuonne jäähallikeikalle? Itseä ei niinkään tämä nyky Monroen vouhotus nappaa, lähinnä menossa katsomaan ketä sinne eksyy samaan aikaan lavalle. Ja suuri toivehan se ois, että sinne astelee muuan Stenfors ja Hulkko, mahdollisesti myös Sporre? Tätä pidän myös ihan mahdollisena, oriental beat uudelleen julkaisu, kaikki miehet julkaissut uutta musiikkia yms. Monroella ensi lauantaina keikka Tampereella niin käytävä se katsomassa. Klubilla en miestä ole nähnyt, pari kertaa festareilla ja niistäkin toinen oli se trio-kokoonpano. Mitä settilistaa katsonut niin aika tasapaksua jöötiähän se on... |
Mahti 05.08.2022 20:39:56 | |
---|
skebailkka: Onkos kui moni menossa tuonne jäähallikeikalle? Itseä ei niinkään tämä nyky Monroen vouhotus nappaa, lähinnä menossa katsomaan ketä sinne eksyy samaan aikaan lavalle. Ja suuri toivehan se ois, että sinne astelee muuan Stenfors ja Hulkko, mahdollisesti myös Sporre? Tätä pidän myös ihan mahdollisena, oriental beat uudelleen julkaisu, kaikki miehet julkaissut uutta musiikkia yms. Monroella ensi lauantaina keikka Tampereella niin käytävä se katsomassa. Klubilla en miestä ole nähnyt, pari kertaa festareilla ja niistäkin toinen oli se trio-kokoonpano. Mitä settilistaa katsonut niin aika tasapaksua jöötiähän se on... Oon menossa, ja oikeastaan samalla ajatuksella. Aika monta kertaa on ukko tullu aikanaan nähtyä, mutta nyt on useemman vuoden tauko. Oisko ollu Sensory Overdriven aikaan viimeks. Kuulemma setissä on biisejä, joita ei oo ennen livenä vetäny. Tuon tuoreen Jason Greenin Youtube-haastiksen perusteella ihmettelisin, jos Andy ja Gyp tulis lauteille. Jokainen paistaa omat makkaransa |
Boyakasha 05.08.2022 22:00:10 | |
---|
Mahti: Oon menossa, ja oikeastaan samalla ajatuksella. Aika monta kertaa on ukko tullu aikanaan nähtyä, mutta nyt on useemman vuoden tauko. Oisko ollu Sensory Overdriven aikaan viimeks. Kuulemma setissä on biisejä, joita ei oo ennen livenä vetäny. Tuon tuoreen Jason Greenin Youtube-haastiksen perusteella ihmettelisin, jos Andy ja Gyp tulis lauteille. Itse uskon, että Megamakeen 60v-juhlakeikalla nähdään ainakin seuraavat vierailijat: - Metallica - Foo Fighters - Alice Cooper - Lemmy - Slash - Axl Rose - Saara Aalto - Kaikki muut Voice Of Finland -osallistujat - Lenni-Kalle Taipale - Urho Kekkonen - Timo Taikuri - Maukka Perusjätkä - Seppo Vesterinen - Sepi Kumpulainen - Veijo Mäki - Stevie Stevens - Bruce Springsteen - Remu - Sirdickyj, "vanha pillunvinguttaja" Mahtava keikka siis varmasti tulossa! |
kaljataiteilija 06.08.2022 06:31:05 | |
---|
Boyakasha: Itse uskon, että Megamakeen 60v-juhlakeikalla nähdään ainakin seuraavat vierailijat: - Metallica - Foo Fighters - Alice Cooper - Lemmy - Slash - Axl Rose - Saara Aalto - Kaikki muut Voice Of Finland -osallistujat - Lenni-Kalle Taipale - Urho Kekkonen - Timo Taikuri - Maukka Perusjätkä - Seppo Vesterinen - Sepi Kumpulainen - Veijo Mäki - Stevie Stevens - Bruce Springsteen - Remu - Sirdickyj, "vanha pillunvinguttaja" Mahtava keikka siis varmasti tulossa! Unohdit vielä Johnny Thundersin ja Stiv Batorsin ! had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man...
The Big Lebowski |
Boyakasha 06.08.2022 11:12:55 | |
---|
kaljataiteilija: Unohdit vielä Johnny Thundersin ja Stiv Batorsin ! En unohtanut, mutta niille tuli riitaa Megamakeen kanssa, että kuka saa isoimman spotlightin, niin ne ei valitettavasti pääse. |
Dirtyh 06.08.2022 13:24:46 | |
---|
Boyakasha: En unohtanut, mutta niille tuli riitaa Megamakeen kanssa, että kuka saa isoimman spotlightin, niin ne ei valitettavasti pääse. Mutta Munamiehen unohdit! |
sirdickyj 06.08.2022 13:30:43 | |
---|
Eilen olin Mega-Makken keikalla. Bändi on todella hyvä, ja Mega esiintyy erinomaisesti. Laulukin on ihan riittävän ok, on siinä paljon sellaista tulkintaa ja itsetietoista röyhkeyttä jota keneltäkään muulta ei löydy. Biisit on ikävä kyllä todella tyhjänpäiväisiä,poikkeuksena Andyn biisit, ja Hammesmith Palaice sekä 1978 ja oisko ne jonkun Gingerin biisinkin soittaneet. Ero I can't get it:in,Motorwatinin ja Don't you ever leave me:n välillä mihin tahansa Mega Maikkelin soolobiisiin on surullisen megavaltavan suuri. Steve Conte on hyvä kitaristi, mutta lopulta vain viiden pennin Steve Stevens-pastissi. |
varakeef 06.08.2022 15:21:48 | |
---|
sirdickyj: vain viiden pennin Steve Stevens-pastissi. virvelinpäristystä tähän väliin, napakka symbaalinisku loppuun. Rosvovaltio pitäköön suolakurkkunsa |
varakeef: virvelinpäristystä tähän väliin, napakka symbaalinisku loppuun. Nomutta noin se menee, samanlaista perusrokkia höystettynä kohtalaisen hienoilla kikoilla. |
Dirtyh 06.08.2022 15:44:46 | |
---|
sirdickyj: Nomutta noin se menee, samanlaista perusrokkia höystettynä kohtalaisen hienoilma kikoilla. Jotenkin musta tuntuu ettet ole koskaan kuunnellut kumpaakaan noista kitaristeista... |
sirdickyj 06.08.2022 16:15:07 (muokattu 06.08.2022 16:48:16) | |
---|
Dirtyh: Jotenkin musta tuntuu ettet ole koskaan kuunnellut kumpaakaan noista kitaristeista... Millä ajatuksella tämä? Olen toki kuunnellut paljonkin. Stevens on Billy Idolin kanssa suhteellisen iisi verrattuna siihen fuusiotrioon, jota on vähån vaikea jaksaa. Sit taas omalla soolollaan, sillä jossa on se Fly of an eagle-versio, soittelee kainelaista musaa. Jerusalem Slimissä soitti nimenomaan noita perusjuttuja, helevtin hyvin ja maustettuna pienillä tilupätkillä tai doublestop ja oktaavikikoilla. Atomic Playboysissa soitti myös monenlaista kamaa, flamencosta alkaen. Hänhän myös vietti pitkän aikaa opiskellen flamencoa. Stevens on pohjimmiltaan katurokkari. Tätö viimeksimainittua toteutti myös Conte eilen, mutta ei yhtå hyvin. Mutta ihan yhtä tilusankari se on kuin Stevenskin. Huonompi vaan. Kuka tahansa on. |
varakeef 06.08.2022 18:27:45 | |
---|
Sana pastissi viittaa siihen, että pyritään tekemään tyylimukaelmaa jostakin aiemmasta. Väitätkö aivan tosissasi, että Conten tyylillisenä esikuvana olisi nimenomaan tuo ilmeinen suosikkikitaristisi? Rosvovaltio pitäköön suolakurkkunsa |
p130 06.08.2022 18:57:43 | |
---|
Tuskinpa Contea pestattiin Dollsiin ajatuksella, että pistetään Stevens-tyylinen heppu vetämään kuin Thunders-vainaa.... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |
varakeef 07.08.2022 00:08:40 | |
---|
p130: Tuskinpa Contea pestattiin Dollsiin ajatuksella, että pistetään Stevens-tyylinen heppu vetämään kuin Thunders-vainaa.... Ja sit Maikkeli sai saman idean. Rosvovaltio pitäköön suolakurkkunsa |
p130 07.08.2022 00:27:53 | |
---|
varakeef: Ja sit Maikkeli sai saman idean. Conte on mun mielestä tällä perusteella Stevensiä parempi muusikko. Vetää, kuten bändissä odotetaan. Eikö? Monroe oli Jerusalem Slimin kanssa Stevens-välirikkoon johtaneissa hommissa ajan hermolla. Kasarityypiset kitarasankarit olivat muuttumassa kovaa vauhtia epäkiinnostaviksi. Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. |