Aihe: Alice in chains live
1 2 3 4
madu
05.07.2004 12:59:54
Hyvä aihe nousi ylös! Tulis nyt perhana vielä tuo Live Facelift DVD:nä.
Nick East
05.07.2004 16:40:38

AIC:n music bank DVD:llä on jonkun verran livepätkiä ja sekoilua musiikkivideoitten välissä. Loistava paketti ja ennenkaikkea kovin bändi, mitä mieleeni tulee.
For worship of Leather and Steel!
paavi
05.07.2004 17:46:22
Jee! Pitäis kyllä ostaa noi DVD-jutut mitä kyseisestä bändistä löytyy. Madu, koska jammaillaan? :)
voltasparta
05.07.2004 19:33:23
tarttis kunnon live deeveedeen :(
Consume my love, devour my hate Only powers my escape The moon is out the, stars invite I think i'll leave tonight.
juuso a
05.07.2004 21:54:08

itsekin omistan ton facelift live hässäkän. hyvä meininki kautta linjan. pitänee taas kattoo se kun kotio pääsee.
Elämä on kivaa, jippii!!!
Mesikehrääjä
05.07.2004 23:23:36
Alice In Chains on kyllä yksi parhaista ikinä kuulemistani bändeistä. Kaikki kohdallaan, etenkin Layne Staleyn ääni on aivan mahtavaa kuunneltavaa. Minulle on Dirt albumi eniten sydäntä lähellä, koska se on ensimmäinen AiC levy jonka olen ostanut.
Tosiaan olisi mahtava kun tulisi jotain muutakin live matsua dvd:lle kuin Unplugged, joka kyllä kaapistani löytyy.
Unplugged on muuten hieno ja koskettava dvd, Layne on aika surullista katseltavaa, hyvä että pysyy penkillä kun on niin heikkona. Ääni on kuitenkin vielä varsin ihana.
miscage
06.07.2004 22:57:13
Alice In Chains on paras koskaan kuulemani bändi.

AIC = RELIGON
"A choice is made of free will, just like the choice to kill."
Mohla
06.07.2004 23:13:52

Kyllä. Loistava bändi.
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Deg
07.07.2004 00:15:56

Kyllä te ihmiset olette kauttaaltaan oikeassa tässä asiassa. Nimittäin minullekkin, paatuneena AIC ja Mad Season- fanina tuli tippa linssiin kun kuulin Staleyn poismenosta. Ei se Cantrellin soolotuotanto kuitenkaan niin hyvää ole.
Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11
madu
07.07.2004 13:01:03 (muokattu 07.07.2004 13:01:21)
Eipä Cantrellin uusissa biiseissä toisaalta vikaa ole, mutta laulut ja laulumelodiat ei kohtaa Laynen tasoa millään asteikolla.

Mad Seasonin Above on muuten yksi aikamme parhaista levyistä. Oikea klassikko!

Laittakaapas AIC:n lätyt vaikka top 3 järjestykseen.

Omani tässä:

1. Dirt
2. Facelift
3. Jar Of Flies

Onhan se tripod a.k.a alice in chains a.k.a selftitled myös loistolevy, mutta mulle nuo muut merkkasi aikoinaan paljon enemmän ja kolahti niin kovasti, että vieläki olen toipumassa. :)
miscage
07.07.2004 13:37:06
Ihan mahdoton....

1. Dirt
2. - 3. JOF /SAP/ AIC /Facelift (en osaa laittaa järjestykseen)
Jane
07.07.2004 13:52:25
Laittakaapas AIC:n lätyt vaikka top 3 järjestykseen.

Ei tuohon pysty. Aivot ylikuormittuu ja savu alkaa nousemaan korvista kun yrittää miettiä parasta levyä niin mahtavasta tuotannosta. Melkoisen voimakolmikon muodostavat Dirt, Jar of Flies ja Alice In Chains, joista en tosin voi nostaa yhtä yli muiden.
JM
07.07.2004 14:09:27
Kyllä se Dirt vie voiton muista. Tosin Jar of Flies on omalla tavallaan myös mahtava, samoin AIC sekä Facelift. Äääh, en osaa päättää. Dirt on paras, muut tulee perässä. Ja sekalaisessa järjestyksessä.
Copyright ©1999-2004, Oikeuksien.net. Kaikki muusikot pidätetään.
Zakk
07.07.2004 15:09:48
Joo, ei noita oikeen paremmussjärjestykseen saa, kaikki ihan helvetin hyviä. Välillä tuntuu että Dirt paras, mutta toisena päivänä taas Facelift vie voiton, itse oon nykyään alkanu tota Faceliftia digata ehkä eniten, ekat vuodet kyllä pidin Dirttiä ihan ykkösenä.
Dr. Muff
07.07.2004 16:32:19
Eniten tulee nykyään kuunneltua Faceliftiä joten rankkaan sen ekaksi.

1. Facelift
2. Dirt
3. Jar Of Lies / SAP

Kolmanneksi tuli Jar Of Flies / SAP koska taistelu S/T:n ja jof:in välillä oli liian tiukkaa, oikaisin ja lisäsin SAPin. Jar Of Liesilla ei ole minun mielestä kuin neljä tosihyvää kappaletta mutta S/T:ssä en ihan kaikilta osin pidä siitä miltä Laynen laulu kuullostaa noin niinkun saundin puolesta. Aikaisemmilla orgaanisempi ja muutenkin soitto on aikaisemmilla jotenkin energisempää.

AiC on kyllä mun yksi all time favouriteista. Sen jälkeen ei ole pompahtanut pinnalle kuin Tool josta pidän varauksetta.

Onko jollain Alice In Chainsin keikka dvd:itä? Bootleggeinahan niitä löytyisi. Onko mitään sivustoa missä olisi arvosteltu AiC:n bootleggeja myös DVDitten osalta? Voisi tarkastaa etukäteen kun monaasti noi on aikamoista huttua ja silti kalliita.
Viikon linkkivinkki: http://www.hut.fi/~jparkkar/Demi/
rockpock
07.07.2004 16:55:03
1. Jar Of Flies/Sap
2. S/T
3. Dirt

Jar Of Flies/Sap on eka AIC levy(t), jonka kuulin kokonaan ja ostin välittömästi pienistä säästöistäni keväällä 1994. Dirt tuntui liian raskaalta, joten siihen en juuri tutustunut kuin vasta myöhemmin...S/T:n kuulin syksyllä 1995 ja diggailin heti. Jos mukaan saa ottaa sivuproggikset niin:

1. Jar Of Flies/Sap
1. Mad Season - Above
2. S/T
3. Dirt
3. Jerry Cantrell - Degradation Trip vol. 1

Tuota Cantrellin Deg. Trip vol. 1 kuuntelin kesällä 2002 tauotta. Ostin sen ebay:sta jo ennen virallista julkaisua (joku promo) ja se toimi ihan älyttömän hyvin.
rockpock
07.07.2004 16:58:18 (muokattu 07.07.2004 19:30:15)
Onko jollain Alice In Chainsin keikka dvd:itä? Bootleggeinahan niitä löytyisi. Onko mitään sivustoa missä olisi arvosteltu AiC:n bootleggeja myös DVDitten osalta? Voisi tarkastaa etukäteen kun monaasti noi on aikamoista huttua ja silti kalliita.

http://www.seattle-sound.com/

Tuolta on löytynyt ainakin joskus jotain...
Mesikehrääjä
07.07.2004 19:36:19
Vaikea sittenkin laittaa näitä järjestykseen, tällä hetkellä eniten pidän kuitenkin tästä self-titled levystä, mutta kun kaikki levyt on niin ihania. Myöskin Mad Seasonin Above albumi on aivan uskomattoman hyvä, siis aivan mahtava levy.
miscage
07.07.2004 20:57:49
Pakko pistää tilaukseen tuo Music Bank-boxi.....

Sitten keräämään sinkkuja ja jotain muuta rarea....
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)