Aihe: Michael Monroe
1 2 3 4 594 95 96 97 98100 101 102 103 104
sirdickyj
07.07.2022 11:46:07
AoA: Hyvinpä tiedät toisten teostotulot.

Aika helppoa ne on tietää.

Mistä sun näkemyksen mukaan niitä kertyisi?
J.Hollström
07.07.2022 12:42:36
The Jack: Tässä nähdään juuri Fagerholmin suuruus. Elvis, mitäs siitä? Äijä pukkaa nytkin uutta kokopitkää Hollywood-leffaa tulille, mutta ketään ei kiinnosta ja sivumäärä palstalla vain 35.

Meinaat että Mike on isompi stara kuin Elvis kun m.netissä on enemmän sivuja? Aukotonta logiikkaa. Täällähän jauhetaan paskaa enemmän kuin missään ihan mitättömistä aiheista muutaman nimimerkin voimin.
Boyakasha
07.07.2022 14:41:27 (muokattu 07.07.2022 15:00:15)
Mutta nyt olisi uskomattoman huikea sauma pitää kaikkien aikojen M.Netin Michael Monroe -ketjun mestareiden, päälliköiden, voittajien ja vihaajien iloiset kokoontumisajot Helsingin Jäähalliin Makke Megamakee Makkosen 60-vuotissynttäreille perjantaina 23.9.2022 yhteisten ilotteluiden merkeissä vain 3666, 72 euroa!!! KAIKKI MUKAAN!!!

VIP PRIVATE BOX & SHOW
Vip Private Box (sis. 10 vierasta)
3 666,72 €

VIP PRIVATE BOX & SHOW
Helsingin jäähalli, yksityisaitio
(aikataulu varmentuu myöhemmin)
- yksityinen edustusaitio Helsingin Jäähallista sis. 10 VIP-vierasta
- konsertti seurataan omasta aitiosta sekä osittain aition sisäpuolelta
- oma VIP-sisäänkäynti ja VIP- vastaanotto
- edustusaitio käytössä jo hyvissä ajoin ennen konserttia
- buffettarjoilu ennen konserttia
- VIP Hostit palvelevat tilaisuutenne ajan
- Michael Monroen juhlakonsertin VIP-tunnisteet muistoksi

SYDÄMELLISESTI TERVETULOA JA MEGALOMAANISESTI ONNEA MEGAMAKEELLE!

LÄHDE: https://www.lippu.fi/event/michael- … -jaeaehalli-yksityisaitio-15267191/
2randpo
07.07.2022 16:31:24

Maikkelista on muuten kahden aukeaman eli neljän sivun juttu uudessa Classic Rock-lehdessä.

Llewellyn numeron esipuheessa: "...; go record shopping in Helsinki with the force of nature also known as Michael Monroe..."

Saahan tällä näkyvyyttä, tosin kyseistä aviisia eivät lue kuin kuolemaa ja avioeroa pelkäävät rokki-isit ja -papat.

Uusi levy on kyllä parempi kuin uskalsin odottaa.
Levysoitin on laite, jolla toistetaan 33, 45 tai 78 kierrosta minuutissa pyöriviä äänilevyjä.
Pinewood
07.07.2022 16:52:04 (muokattu 07.07.2022 16:53:16)
2randpo: Saahan tällä näkyvyyttä, tosin kyseistä aviisia eivät lue kuin kuolemaa ja avioeroa pelkäävät rokki-isit ja -papat.

Niillä on rahaa ja ne ostaa fyysisiä levyjä. Ja lehtiä.
Mikko_AAA
07.07.2022 17:43:21 (muokattu 07.07.2022 17:45:48)
sirdickyj: Eihän tossa ole kyse mistään vihasta tai katkeruudesta tms.vaan julkisuuden henkilöstä ja muusikosta, joka on jollain tasolma kiinnostava, aiemmin se taso on ollut joku muu ja nyt se on tuo mikä on. Siis kiinmoatuksen taso. Hanoi-vuosina se oli se myytti, ja se MUSA, miten hieno olikaan Back To Mystery City-albumi, ja myös ne muut, Two Steps From the Move ja eka lätty hyvinä kakkosina, Oriental Beat jäi vähän vähemmälle.

Sitten Hanoin hajottua ja nuoren miehen uskoessa kaikenlaisia tarinoita oli olemassa luja usko siihen että maailmalla oikeasti tapahtuikin jotain. Myöhemmin alkoi ymmärtää sitä stailia missä tarinoista on puolet liioittelua ja neljäsosa valetta. Mutta ai että ne stoorit kuulosti hyvältä. Ja kuulosgaa edelleen..

Pikkuhiljaa se taipumattomuutena ja tinkimättömyytenä esitetty "asenne" alkoi tuntua hassulta ulospäin, ja etenkin Monroen puheisiin alkoi ilmaantua mitä erikoisimpia syitä asioiden pieleen menemiselle, Not faking it-floppaus kaupallisesti (syy oli mainonnassa) ja Jerusalem Slim- katastrofi jota paikkaamaan tuli Demolition 23, esim. Tavastialle, jossa yhteydessä Monroe syytti Nassea siitä että tämä oli ängennyt båndiin. Tavastialla muuten oli lavalla nelikko Andy-Mike- Nasse- Sami.

Sitten tuli milloin mitäkin sekoilua, myös kulissien takaista, ei-uutisoitua, josta voisi sanoa kauniisti, että suomen mukavin rokkari ei aina ole niin mukava.

Kun sitten looulta ura alkoi olla enemmän kaikenmaailman sekoilua kuin mitään oikeaa tapahtumaa, niin tottakai siitä tulee tietynöainen kuva tekemisistä. Vaikka kuinka olia fani. Ja sitten pikkuhiljaa alkaa muodostua erikoinen kuva herrasta jonka suuruutta ei tunnu kukaan muu ymmärtävän kuin herra itse. Ei kaikilla artisteilla ole tollasta määrää hämäräperäisiä projekteja jotka tuntuu kaatuvan milloin kenenkin tekemisiin, ei koskaan kuitenkaan omiin.

Olen seurannut aika tarkasti podcasteja ja haastatteluita sekä lukenut tärkeimmät asiaa koskevat kirjat, kyllä se kuva sieltä muodostuu ilman erityistä katkeruuttakin.

Nyt taas joku tämmönen dokumenttikohu. Ei yllätä.

Kyllä ja kyllä ja kyllä. Olet tätä asiaa toistanut tosiaan sen 12 vuotta. Uskon, että kaikki jopa fanitkin tämän tietää, mutta oletko miettinyt että vaikka esittäisit oikeussalillisen dokumentteja, todisteita ja näkemyksiä niin moneilel faneille se merkkaa aika lailla nollaa?

Ne jotka kuuntelee niin tykkää hänen musiikistaan. Se miten tyyppi on elämäänsä hoitanut tai sopimuksiaan tuskin kiinnostaa kovinkaan montaa ihmistä loppupeleissä. Pois lukien sinä ja pari muuta jotka jaksaa jankuttaa asiasta. Kyse ei ole siittä etteikö ihmiset näitä asioita tietäisi tai ymmärtäisi jne. Vähintääkin outoja on Monroen sekoilut olleet ja ongelmat historiassa. Sitä tuskin kukaan kieltää? Tarinat on tarinoita. Osassa liioittelua osassa ei. Näin se musamaailma toimii. Paskapuhetta ja väritettyä totuutta riittä. Koska musiikin myyminen on myös mielikuvien myymistä. Siihen sortuu kaikki artistit. Melkein kaikki julkisuus aina plussaa.

Esim itse olen aina ollut suuri SRV, Allman Brothers ja Slash fani. Kaikilta noilta löytyyy vähintään yhtä epäilyttävää toimintaa menneisyydestä. Jatkuva huumeiden käyttö, epämääräiset sopimukset, koijaavat managerit, hyötyvät managerit. Allmaneiden eräs manageri istu taposta vankilassa jonkun aikaa. SRV oli raivomustasukkainen muijastaan. Tekivät isoja sopimuksia ja rahat tuhlattiin huumeisiin velaksi asti ja sama mantra löytyy huijaavista managereista vaikka itse hölmöilleet myös paljonkin. Lisäksi siviilielämän jutut ovat myös hyvin kyseenalaisia monella. Miles Daviskin tais piestä muijaansa huolella.

Lopputulos: Miksi olet ottanut Monroen pihteihin erityisesti kun melkein jokainen menestynyt artisti perseilee jossain vaiheessa tai on perseillyt? Kaikilta löytyy epämääräisiä juttuja menneisyydestä. Löytyykö yhtään täysin puhdasta pulmusta musamaailmasta? Ei tule ihan heti mieleen.
2randpo
07.07.2022 18:49:23

Ehkä tossa on se ristiriita sen välillä, mitä MM puhuu ja esittää olevansa ja kuinka hän tosiasiallisesti usein suhtautuu asioihin (ja kollegoihin) ristiriitatilanteissa.

Itseä häiritsee hiukan sen toistelu, kuinka on nyt "clean" (myös CR:n jutussa) jne, kuitenkin käytös viittaa ihan muuhun. Sitä sitten selitellään kilpirauhasen liikatoiminnalla ynnä muulla.

Toki taiteilija voi olla kuinka huono/feikki ihminen tahansa, ei se silti hänen taiteestaan/musiikistaan huonoa tee.

Ja, onhan nämä asiat jauhettu moneen kertaan.
Levysoitin on laite, jolla toistetaan 33, 45 tai 78 kierrosta minuutissa pyöriviä äänilevyjä.
Guildfinger
07.07.2022 19:20:37
Ehkä otin, ehkä en!
Taistelu tylsää tavismaailmaa vastaan jatkuu.
sirdickyj
07.07.2022 19:43:16
Mikko_AAA: Kyllä ja kyllä ja kyllä. Olet tätä asiaa toistanut tosiaan sen 12 vuotta. Uskon, että kaikki jopa fanitkin tämän tietää, mutta oletko miettinyt että vaikka esittäisit oikeussalillisen dokumentteja, todisteita ja näkemyksiä niin moneilel faneille se merkkaa aika lailla nollaa?

Ne jotka kuuntelee niin tykkää hänen musiikistaan. Se miten tyyppi on elämäänsä hoitanut tai sopimuksiaan tuskin kiinnostaa kovinkaan montaa ihmistä loppupeleissä. Pois lukien sinä ja pari muuta jotka jaksaa jankuttaa asiasta. Kyse ei ole siittä etteikö ihmiset näitä asioita tietäisi tai ymmärtäisi jne. Vähintääkin outoja on Monroen sekoilut olleet ja ongelmat historiassa. Sitä tuskin kukaan kieltää? Tarinat on tarinoita. Osassa liioittelua osassa ei. Näin se musamaailma toimii. Paskapuhetta ja väritettyä totuutta riittä. Koska musiikin myyminen on myös mielikuvien myymistä. Siihen sortuu kaikki artistit. Melkein kaikki julkisuus aina plussaa.

Esim itse olen aina ollut suuri SRV, Allman Brothers ja Slash fani. Kaikilta noilta löytyyy vähintään yhtä epäilyttävää toimintaa menneisyydestä. Jatkuva huumeiden käyttö, epämääräiset sopimukset, koijaavat managerit, hyötyvät managerit. Allmaneiden eräs manageri istu taposta vankilassa jonkun aikaa. SRV oli raivomustasukkainen muijastaan. Tekivät isoja sopimuksia ja rahat tuhlattiin huumeisiin velaksi asti ja sama mantra löytyy huijaavista managereista vaikka itse hölmöilleet myös paljonkin. Lisäksi siviilielämän jutut ovat myös hyvin kyseenalaisia monella. Miles Daviskin tais piestä muijaansa huolella.

Lopputulos: Miksi olet ottanut Monroen pihteihin erityisesti kun melkein jokainen menestynyt artisti perseilee jossain vaiheessa tai on perseillyt? Kaikilta löytyy epämääräisiä juttuja menneisyydestä. Löytyykö yhtään täysin puhdasta pulmusta musamaailmasta? Ei tule ihan heti mieleen.

Kaikki edellä mainitsemasi artistit ovat antaneet musiikin puhua puolestaan. Heillä on substanssia sen verran että ei ole tarvinnut selitellä tai syyttää ketään muuta, eikä kukaan ole heidän omien tarinoidensa mukaan pilannut heidän uraansa.

Samaan aikaan he eivät ole julistaneet omaa aitouttaan ja tinkimättömyyttään ja olleet sitten television viihdeohjelman tuomareita. Nuo kaikki Makken puheet ja teot on niin ristieiidassa keskenään että se on huvittavaa.

Kuten jo aiemmkn todettu, niin Aito ja Mukava ja Punk ja Attitude Monroe kuitenkkn puuttui bändimäistensä kitaroiden lapojen malliin jne.

Yleensä aitoutta julistavat ovat eniten tuotteita. Niin myös tässä tapauksessa.
jassi
07.07.2022 21:17:07
No ohan tämä nyt älytöntä, etteikö Sirdickie sais tuoda omaa, mun mielestä varsin perusteltua kritiikkiään esille. Ei ole mennyt kahtatoista vuotta. Noin minuutti - pari silloin tällöin, mitä näihin napsutteluihin nyt aikaa menee. Pysy bassotaiteilija lujana =)
sirdickyj
07.07.2022 22:19:39
PsychedelicWarlord: Naurattaa setämiehen katkeruus kun oma "muusikon" ura on coverbändeissä kädenlämpöistä tissinläpsyttelyä tai sitten vaan muuten kamaa joka ei menesty. Ei allekirjoittaneen muusikon ura ole todellakaan kaksinen mutten kuitenkaan jaksa purkaa sitä Monroen tekemisiin. Jumalauta aikuiset miehet tuhlaa tähän12 vuotta :-D

Miten sä olet tullut johtopäätökseen että esim.mä olisin jonkun muusikon uran perässä? Ja että sen sun päätelmän myötä olisi jotain katkeruutta?
sirdickyj
07.07.2022 22:22:14
jassi: No ohan tämä nyt älytöntä, etteikö Sirdickie sais tuoda omaa, mun mielestä varsin perusteltua kritiikkiään esille. Ei ole mennyt kahtatoista vuotta. Noin minuutti - pari silloin tällöin, mitä näihin napsutteluihin nyt aikaa menee. Pysy bassotaiteilija lujana =)

Emmä tiedä onko tässä mitään sen kummempaa kritiikkiä. Musahommat on muutakin kun musaa, ne on julkisuutta ja itsestä ulospäin annettja kuvaa jne. Kaikkeen mahtuu monta puolta asioihin.

Mulle on sinänsä ihan sama mitä joku spede on mieltä siitä, mitä mieltä mä olen..
Boyakasha
08.07.2022 12:25:15
sirdickyj: Miten sä olet tullut johtopäätökseen että esim.mä olisin jonkun muusikon uran perässä? Ja että sen sun päätelmän myötä olisi jotain katkeruutta?

Nää on kyllä parhaita huumoriveijareita nää spedet jotka aina automaattisesti sössöttää ja itkee jostain kritiikistä sitä, että se olisi jotain KATKERUUTTA!?!? :D Jotenkin ihan vitun sairas ja absurdi kela kaikin tavoin. Siis, jos mä olen silloin tällöin eri artisteista sellaista mieltä, että ne pystyisi parempaan mikäli keskittyisivät olennaiseen eikä esim. joihinkin spagaatteihin ja fiittauksiin, niin mikä tästä kritiikistä tekee KATKERAA???

Tä? Tä? Tä? Tä? Tä?

Katsokaa tekin peiliin, senkin höppänät hönöt. :D
sirdickyj
08.07.2022 13:10:15
Boyakasha: Nää on kyllä parhaita huumoriveijareita nää spedet jotka aina automaattisesti sössöttää ja itkee jostain kritiikistä sitä, että se olisi jotain KATKERUUTTA!?!? :D Jotenkin ihan vitun sairas ja absurdi kela kaikin tavoin. Siis, jos mä olen silloin tällöin eri artisteista sellaista mieltä, että ne pystyisi parempaan mikäli keskittyisivät olennaiseen eikä esim. joihinkin spagaatteihin ja fiittauksiin, niin mikä tästä kritiikistä tekee KATKERAA???

Tä? Tä? Tä? Tä? Tä?

Katsokaa tekin peiliin, senkin höppänät hönöt. :D

Tai sillä että esim. tienaa osan leivästään vaikkapa tekemällä cover-keikkoja automaattisesti on alentanut itsensä sille tasolle, että mitään ei ole syytä ihmetellä enää, koska on niin katekra asiasta.

Useimmiten tällaisia asioita hölöttää ne, jotka ei itse selviäisi EDES noista cover-keikoista.
Boyakasha
08.07.2022 13:22:40
sirdickyj: Tai sillä että esim. tienaa osan leivästään vaikkapa tekemällä cover-keikkoja automaattisesti on alentanut itsensä sille tasolle, että mitään ei ole syytä ihmetellä enää, koska on niin katekra asiasta.

Useimmiten tällaisia asioita hölöttää ne, jotka ei itse selviäisi EDES noista cover-keikoista.

Eiks se Makke Megamakee Makkonenkin esitä suurimmaksi osaksi muiden tekemiä sävellyksiä ja biisejä ELI covereita!?!?! Ja eikös sen Megamakeen vanhan bändin suurin hittikin ole COVERI!?!?! Niin mitä helvettiä nää tyypit oikein mussuttaa ja vetää?!?
The Jack
08.07.2022 13:40:09
Boyakasha: Eiks se Makke Megamakee Makkonenkin esitä suurimmaksi osaksi muiden tekemiä sävellyksiä ja biisejä ELI covereita!?!?! Ja eikös sen Megamakeen vanhan bändin suurin hittikin ole COVERI!?!?! Niin mitä helvettiä nää tyypit oikein mussuttaa ja vetää?!?

Eihän se mikään coveri silloin ole, jos Fagerholm laulaa stygen ensimmäisenä levylle eli on original performer. Ei coveria määrittele se kuka kirjoittaa biisin, vaan se kuka on ensimmäinen levyttäjä.

Mutta joo Up Around The Bend. Siinä on nolo coveri. Ei Hanoi tuonut biisiin edes mitään uutta, vaan vetivät identtisesti alkuperäisen mukaan. Alkuperäinen oli ehkä parempikin, mutta nyt nämä jäbät ovat omineet biisin. Mahtoiko Makkonen kertoa edes Slashille Turun keikalla, ettei ole oma biisi? Huuliharppukostajahan iski silloin aikanaan Slashin Ruisrock-keikallekin häiriköimään ja vielä useamman biisin ajaksi.
sirdickyj
08.07.2022 15:04:04
The Jack: Eihän se mikään coveri silloin ole, jos Fagerholm laulaa stygen ensimmäisenä levylle eli on original performer. Ei coveria määrittele se kuka kirjoittaa biisin, vaan se kuka on ensimmäinen levyttäjä.

Mutta joo Up Around The Bend. Siinä on nolo coveri. Ei Hanoi tuonut biisiin edes mitään uutta, vaan vetivät identtisesti alkuperäisen mukaan. Alkuperäinen oli ehkä parempikin, mutta nyt nämä jäbät ovat omineet biisin. Mahtoiko Makkonen kertoa edes Slashille Turun keikalla, ettei ole oma biisi? Huuliharppukostajahan iski silloin aikanaan Slashin Ruisrock-keikallekin häiriköimään ja vielä useamman biisin ajaksi.

Nalle on juksapelle, esittää että luulee COVERIKSI.

Hanoin ainoa listoilla käynyt biisi on cover, jomka Ville Valo muisti mainita isottelevalle Andylle.

Huuliharppukostaja nimenomaan änkeää lavoille.
Boyakasha
08.07.2022 17:32:38 (muokattu 08.07.2022 17:33:13)
sirdickyj: Nalle on juksapelle, esittää että luulee COVERIKSI.

Hanoin ainoa listoilla käynyt biisi on cover, jomka Ville Valo muisti mainita isottelevalle Andylle.

Huuliharppukostaja nimenomaan änkeää lavoille.

Eikä sovi unohtaa, miten HUULIHARPPUKOSTAJA änkesi väkisin Motörheadin vikalle Stadin Jäähallin keikalle toinen jalka haudassa vetäneen Lemmyn rinnalle harppunoitumaan kaikki fiittauksensa kyseisellä keikalla VÄÄRÄN SÄVELLAJIN harpulla. ROCK LIKE FUCK IT ALL UP, todellakin!!!
Mikko_AAA
08.07.2022 23:06:05
sirdickyj: Tai sillä että esim. tienaa osan leivästään vaikkapa tekemällä cover-keikkoja automaattisesti on alentanut itsensä sille tasolle, että mitään ei ole syytä ihmetellä enää, koska on niin katekra asiasta.

Jälleen kerran pointit menee ohi. Ei kait kukaan ole kieltänyt kritiikkiä esittämästä? Nyt puhutaan siittä, että molemmat bokojaska ja sirdikke käyttää huomattavan määrän aikaa päivästä urputtaakseen samasta asiasta. Se ei ole tervettä jos siihen kuluttaa 12 vuotta aikaa. Normaalisti ihmiset toteaa jonku faktan ja väittelee siittä jonku aikaa ja sitten annetaan olla.

Jos ei katkeruus tai kateus ole syynä niin mikä sitten? :D Tai mikä tästä asiasta tekee niin älyttömän tärkeän teille että sitä pitää jauhattaa ja todistella ihan kokoajan kaikille, että JU NÄIN ON MAKKE NÄIN ON MAKKE OMA VIKA MAKKE. Joo joo. Kaikki tietää, eikä ketään edes noi asiat kiinnosta.

Kyse on vain musiikiista, eikä haitallisesta uskonnosta josta pitää porukkaa käännyttää pois. Noh siinäpä kuluttakaa aikaanne. Omapa on elämänne.

Mitä makkosen substanssiin tulee niin jollain tavoin on onnistunut viihteellä elättään ittensä. Ei tietenkään samalla tasolla kuin edellä mainitut nimet, muttta elättääpä kuitenkin. Kannattaisi myös tutustua muiden "kovien nimien" historiaan. Sieltäkin löytyy kyllä lievää syyttelyä milloin mitäkin kohtaan kun rahat on vedetty nenään ja suoneen ja se on tietenkin välistä vetäjien vika eikä oman huumeongelman.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)