Aihe: Juhannuskeikka
1 2
Kukko
24.06.2004 01:32:47 (muokattu 24.06.2004 01:33:32)

Tähän väliin toivotellaan kaikille hudan vääntäjille hyvää juhannusta - me tehdään arvokasta työtä...
EDIT:(hirveessä' flänässöeioi)
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
M.i.k.key
24.06.2004 01:41:20
Tähän väliin toivotellaan kaikille hudan vääntäjille hyvää juhannusta - me tehdään arvokasta työtä...
EDIT:(hirveessä' flänässöeioi)

Mäkin toivotan vaikka vedän rokii. Oon silti kans flänät...
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
Kukko
24.06.2004 01:52:56

Muistaakseni sun lanseeraama juttu oli aikanaan:"off-sober"
"Viihdetaiteilijan työssä on ikävintä, kun joutuu selvinpäin mikrofonin takaa katselemaan, kun amatöörit ryyppää" -Irwin-
M.i.k.key
24.06.2004 02:03:45
Muistaakseni sun lanseeraama juttu oli aikanaan:"off-sober"

Just, taas sitä ollaan kukkona tunkiolla
My name is Baron, M.i.k.key Baron. Oho, melkein musiikkia!?
isojussi
07.07.2004 23:12:43
... Kyllä mä ens juhannuksen taidan olla vaan mökillä,ei järjen häivää tollasissa vedoissa,näillä liksoilla...

Lupaat vaan...;-)
Muistakaa, millä soittimella Jerikon muurit murrettiin!
WanhaWetäjä
10.07.2004 12:28:59

Lupaat vaan...;-)

Sanotaan nyt vaikka näin...jos vaimolla on kesäloma ens juhannuksesta niin en stana lähe keikalle...jos lähden enää ollenkaan.............mä olen nimittäin nyt ollut viikon Itä-Suomen "kiertueella"...on pojaat outoa meininkiä,vakavasti pistää miettiin kahta vaihtoehtoo;pillit pussiin tai sekukauppaan,kaikki koneelle,tuntuu olevan ihan sama mitä vetää,jengiä ei kiinnosta pätkääkään mitä siellä lavalla tapahtuu,jos siellä ei ole joku laulunlyömä kekkuli ulvomassa=TV:stä tuttu solisti ...siis kyseessä on tanssiravintola,ei lava ;-)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)