fmcruelty 06.07.2004 13:38:14 | |
---|
Totuin aikoinaan siihen et kapulat/reenit, mut sit ku siirryin B-Stick Turboon, nii saatto mennä useitakin reenejä. Nyt Vaterin kepeillä saattaa paukuttaa jopa 2-3 viikkoa Aiemmin testasin mm. Vic Firthit, Tamat, ja useammat halvemmat merkit, mutta pettymyksiä pettymysten jälkeen. Stay on the road, Beware the moonlight |
Drummer666 06.07.2004 13:59:59 | |
---|
No mää oon kans todennu noi Vic Firth american classic 5b helvetin hyviks... kestää parhaillaan pari kuukautta, riippuen kuinka usein saan "Teho Fiiliksiä"... Sitte toiset kapulat Vic Firth Steve Gadd Sig. kapulat, kevyet ja kestävät enemmän kuin ulkonäkö antaa uskoa, itte kuvittelin että "ja nää ei kestä kahta päivää kauvempaa" mutta perkeleet kesti kauvemmin melki ku American lassicit.... nuita S. Gadd Sig. keppejä ainakin suosittelen kokeiltaviksi... http://www.thelyricssite.com/song/Klamydia/Takapihojen+Rockt%E4Hdet |
JeeVes 06.07.2004 14:31:36 | |
---|
nuita S. Gadd Sig. keppejä ainakin suosittelen kokeiltaviksi... Jep mulla on kanssa noi toimii kuin hirvi. Gadd ite soitteleepi niillä vielä väärinpäin. Se on sellainen jäppinen, että huhu. Carma - Butterfly Ep (out now!)
Myyn: Istanbul Alchemy Prof. 20" medium ride ja 13" sweet hihat!! |
DimensionZ 06.07.2004 16:24:36 | |
---|
Dave Weckl Evolution ja Vic Firthin 5At ja 5Bt on ollu eniten käytössä viime aikoina. ''He jumped right out of a building!!'' |
Frequency 06.07.2004 23:16:41 | |
---|
Vic Firthin American Classic on olul käytössä alusta asti. En oo ees miettiny mitään muuta mallia, kun senverta hyvät nuokin on. tukutäkä. |
Lord Torment 06.07.2004 23:34:58 | |
---|
jotkut taman kapulat kesti aika mimon kauan. nykyään käytän zildjianin 5a:ta, hikkoria, ja kestävät. kohta lähtee nuppi irti toisesta. mutta ne on hyvät. ja vaterin jotkut mulla on kanssa. |
Alpha 06.07.2004 23:38:44 | |
---|
jotkut taman kapulat kesti aika mimon kauan. nykyään käytän zildjianin 5a:ta, hikkoria, ja kestävät. kohta lähtee nuppi irti toisesta. mutta ne on hyvät. ja vaterin jotkut mulla on kanssa. Kumma miten joillain kestää nuo Zilkun palikat...ja monet on taas (itseni mukaan lukien) haukkunut ne alimpaan helvettiin... |
mufaza 06.07.2004 23:43:03 | |
---|
Mäkään en perusta Zildjianin kapuloille. Ostin aikoinani Virosta yhen parin, en muista enään minkä malliset mutta koko taisi olla 5A sellasset missä on keltaset muovikahvat joista ei ote pitäisi lipsua. Mutte ne meni ja hajosi heti ekoissa harkoissa ja ote ei pitäny mitään. Punk is dead,
But we're still dying... |
Mikko A 07.07.2004 00:28:05 | |
---|
Ihme homma kun tää _taas_ meni tähän Zildjianin dissaamiseen... No, enpä halua olla pekkaa pahempi, joten sanon että Zildjianin karahkoihin ei tässä talossa kosketa enää pitkällä rumpukapulallakaan. I hate your sex! |
fmcruelty 07.07.2004 09:56:51 | |
---|
Ite ostin joskus taannoin kokeeksi yhet Zildjianin "monsterkepit". Oletin et kyl noi paksujen palikoitten pitäs kestää. Nooh, kylhän ne kesti (on vieläki ehjät), mut ei niil voin kuvitellakaan soittamista. Oli nii hel.. raskaat, et kepit melki ite ohjas kokoajan omaa liikettään. Ja alkaspa siinä ranteetki "hieman" väsähtämään. Minä uskon Vateriin, kapulaan kaikki valtiaaseen, rumpalin kaveriin, joka tehty pyhästä puusta jne... :) Stay on the road, Beware the moonlight |
pasij66 07.07.2004 10:26:55 | |
---|
On kiva rovasti, sanoi onkiva rovasti ja onki varovasti |
Oli vielä pakko kirjoittaa tää: Mitä kapuloita käytät?. V: rumpukapuloita öhö-öhö Carma - Butterfly Ep (out now!)
Myyn: Istanbul Alchemy Prof. 20" medium ride ja 13" sweet hihat!! |
Saukki 07.07.2004 12:17:57 | |
---|
Mulla on tuossa Taman kapuloita ja jotku naurettavat hiilikepit joilla oon soitellu. Taman käpit on yllättävän kestäviä ja ne kuluu siististi toisin kuin eräät Vaterit jotka taanoin ostin. Ne meni melkein heti säleiksi... www.stigmatize.greatnow.com |
afro 07.07.2004 18:09:02 | |
---|
B-Stick on hyvä. Vaahteraiset (Queen) ja hikkoriset (King) 7A palikat kestäneet tosi kauan, ja aika reilulla kädelläkin soitettu. Vater on hyvä myös. Rumpusoolo on kuin kusi pakkasella. Lämmittää vähän aikaa, mutta kaduttaa jälkeenpäin. -Antti Lehtinen |
totomiettinen 07.07.2004 18:14:02 | |
---|
Ne queen b-stickit ei tuntunu mulla kestävän sekuntiakaan. Ei oikein miellyttäny. Mut perhana ne regal tipit, niissä on kyllä sellanen kerros sitä lakkaa päällä, että kyllä kestää! Pakko saada niitä! |
Paas 07.07.2004 18:53:23 | |
---|
Ne queen b-stickit ei tuntunu mulla kestävän sekuntiakaan. Ei oikein miellyttäny. Mut perhana ne regal tipit, niissä on kyllä sellanen kerros sitä lakkaa päällä, että kyllä kestää! Pakko saada niitä! Hoho! Mutta millainen tatsi niissä mahtaa olla? Onkohan nämä juuri niitä joissa on sellainen alumiinitappi siellä puun sisällä varmistamassa että kapula pysyy suorana? The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
totomiettinen 07.07.2004 20:50:00 | |
---|
Hoho! Mutta millainen tatsi niissä mahtaa olla? Onkohan nämä juuri niitä joissa on sellainen alumiinitappi siellä puun sisällä varmistamassa että kapula pysyy suorana? En tiedä kenellä on tappi ja missä... no niin no... Mutta ei se toki niin paksu ole se kerros, että ainakaan soundit muuttuu, mutta pysyvät kädessä erittäin hyvin (ainakin minulla) ja jotenkin vaan jämäkästi. Optimaalinen kapulan paksuus ja malli on löytynyt REMin rumpalilta, Joey Waronkerilta. On kyllä hyvät ne sen signaturekapulat. Prkl, kun ei oo koulu vielä alkanu, pöllisin niitä lissää, jos se avuton on hankkinu vielä niitä itelleen... mitäs jättää kuljeksimaan kapuloitaan... :) |
Paas 07.07.2004 21:28:31 | |
---|
Mikäköhän liike noita regal tippejä myy pääkaupunkiseudulla? Vois joskus ostaa parin testattavaksi. The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Mikko A 07.07.2004 23:10:04 | |
---|
Mutta ei se toki niin paksu ole se kerros, että ainakaan soundit muuttuu Mulla oli kerran yhdet regal tipit. Ne oli kyllä muuten hyvät, mutta symbaalisoundi niillä oli aika karsea... I hate your sex! |
Mörre 07.07.2004 23:59:35 | |
---|
Ite käytän Nykyään Vaterin Manhattan 7A:ta. Sain pari paria Lontoosta ja on ollu helkkarin hyvät. Tajuttoman kestävät, hyvin muotoillut päät jotka nekin kestää pidempään kuin Vic Firtheissä ja varsinkin Pro Markeissa ja vähän normaalia kapulaa pidemmät. Noi Vic Firthin American Classicit oli ennen ihan jees mutta ei enää. Oon muuten huomannu, että mitä kauemmin soittaa ja kun tekniikka kehittyy, tarvitaan aina ohuempaa kapulaa. Noi 7A kapulatkin tuntuu välillä liian paksuilta. |