HaloOfFlies 10.06.2022 13:53:37 | |
---|
Running Up That Hill on myös tällä hetkellä Spotifyn kuunnelluin biisi koko maailmassa. Aika hyvä saavutus. Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Henri Henri Olavi 10.06.2022 14:50:52 | |
---|
Onpa mahtavaa että tuo aika kehno lastensarja sai aikaan nosteen Bushille. Miksi enää ei
tehdä kahvikuppeja jotka eivät tärisisi kädessä? |
Epämuusikko 10.06.2022 16:37:40 | |
---|
Mä tykkään Stranger Thingsistä, mutta on se melko lailla valmiiksi pureskeltua viihdettä juu. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Henri Henri Olavi 10.06.2022 17:27:04 | |
---|
Epämuusikko: Mä tykkään Stranger Thingsistä, mutta on se melko lailla valmiiksi pureskeltua viihdettä juu. Ai vähän? Olen katsonut ekan kauden ja tämän uusimman tähän saakka. Meneehän se loppuyöstä sohvalla pilkkien, mutta kyllä se valmiiksi pureskeltu ja kliseinen meininki on huvittavaa. Ei täytä hyvän sarjan kriteerejä mielestäni alkuunkaan, mutta jos alkaa katsomaan niin onhan se pakko aina se seuraava jaksokin katsoa. Ja seuraava. Miksi enää ei
Henri Henri Olavi: Ai vähän? Olen katsonut ekan kauden ja tämän uusimman tähän saakka. Meneehän se loppuyöstä sohvalla pilkkien, mutta kyllä se valmiiksi pureskeltu ja kliseinen meininki on huvittavaa. Ei täytä hyvän sarjan kriteerejä mielestäni alkuunkaan, mutta jos alkaa katsomaan niin onhan se pakko aina se seuraava jaksokin katsoa. Ja seuraava. Tää on vähä ku popmusa, iso enemmistö tykkää ko hullu puurosta. Ehkä ne ekat kellaridemot on sua varten? |
Henri Henri Olavi 10.06.2022 20:53:50 (muokattu 10.06.2022 20:55:22) | |
---|
Kaikki joka ei ole valmiiksi pureskeltu ja samasta muotista. Olen kyllä jo tähän kypsään ikään ehtiessäni todennut moneen kertaan ettei se josta massa pitää ole juuri koskaan mua varten. Se on tosi ok, jokaiselle jotain. Kate Bush on mua varten vaikka onkin mainstreamia ja massojen suosiossa. Eli on poikkeuksia säännössä. Miksi enää ei
Nuages 12.06.2022 10:33:55 | |
---|
Henri Henri Olavi: Ai vähän? Olen katsonut ekan kauden ja tämän uusimman tähän saakka. Meneehän se loppuyöstä sohvalla pilkkien, mutta kyllä se valmiiksi pureskeltu ja kliseinen meininki on huvittavaa. Ei täytä hyvän sarjan kriteerejä mielestäni alkuunkaan, mutta jos alkaa katsomaan niin onhan se pakko aina se seuraava jaksokin katsoa. Ja seuraava. Eikös se kasarinostalgia ja kliseillä leikittely ole ihan tuon sarjan keskeinen idea? Vähän kuin kuuntelisi viulukonserton ja kommentoisi, että liikaa viulua. "Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Eino Kyrköösjärvi |
Henri Henri Olavi 12.06.2022 10:39:03 | |
---|
Nuages: Eikös se kasarinostalgia ja kliseillä leikittely ole ihan tuon sarjan keskeinen idea? On. Ja se on sarjan heikoin puoli. Miksi enää ei
The 1 13.06.2022 00:27:25 | |
---|
Nais ääni on niin lumoavaa miehistä siihen ei ole kai se johtuu että pidän naisista nytkin odottelen josko se Posti toisi postia " Laila Kinnunen" muistojen kyyneleet. |
The 1 13.06.2022 00:37:04 (muokattu 13.06.2022 18:54:07) | |
---|
Kate Bush laulajaan tutustuin tietysti Wuthering Haignts levyn myötä ja ihailin laulantaa mitä hän edusti mutta jäi siihen yhteen levyynsä mitä kuuntelin en tiedä mistä johtui oliko keikkoja niin paljon että ei jäänyt aikaa musan kuunteluun enää. Minulla on vieläkin Maaritin ensimmäinen levy joka on Loven yksi parhaista tuotoksista olin ensimmäisiä jotka Epes muusiikista sitä jonottivat kun Helenius liikkeen avasi. |
Epämuusikko 13.06.2022 13:24:39 | |
---|
Nuages: Eikös se kasarinostalgia ja kliseillä leikittely ole ihan tuon sarjan keskeinen idea? Vähän kuin kuuntelisi viulukonserton ja kommentoisi, että liikaa viulua. Juurikin näin. Varmana joku psykologien tiimi ollu kys. sarjaa tekemässä, saadaan vedettyä oikeista synapseista. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Danko 13.06.2022 23:35:42 | |
---|
"Tätä palvelua selaillessani olen tullut siihen tulokseen että täällä liikkuu enimmäkseen alle 20-vuotiasta heviporukkaa." -Chrometta |
The 1 14.06.2022 03:45:41 (muokattu 14.06.2022 04:29:16) | |
---|
The shadow of Your Smile tekee poikkeuksen soittamisessa kai johtuu hyvästä piisistä niin ei sitä voi vetää ihan miten sattuu,kai |
lukethesis 14.06.2022 18:02:59 (muokattu 14.06.2022 18:03:41) | |
---|
Nuages: Eikös se kasarinostalgia ja kliseillä leikittely ole ihan tuon sarjan keskeinen idea? Vähän kuin kuuntelisi viulukonserton ja kommentoisi, että liikaa viulua. Ohi aiheen, mutta sarjan luojathan ovat syntyneet 1984, eli ovat olleet kumpikin 80-luvulla vauvoja ja korkeintaan eskari-ikäisiä eli ovat todennäköisesti pureutuneet vuosikymmeneen vasta 90-luvulla, VHS-kaseteilla toimitettujen sen ajan leffojen katselun myötä. Ja sieltähän se estetiikka ainakin kumpuaa kärjistettyä elokuvakasaria. Mitä Bushiin tulee, niin ei muuta kuin Babooshka soimaan. Ite pidän myös Cloudbustingista Hiliä enemmän. Se Houndsin jälkeen tullut kokoelma on kova, saiskohan siitä hyvän vinyylin. |
Humanoid 09.07.2022 23:30:16 | |
---|
|
HaloOfFlies 03.05.2023 16:18:18 (muokattu 03.05.2023 16:19:17) | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Epämuusikko 04.05.2023 10:58:34 | |
---|
lukethesis: Ohi aiheen, mutta sarjan luojathan ovat syntyneet 1984, eli ovat olleet kumpikin 80-luvulla vauvoja ja korkeintaan eskari-ikäisiä eli ovat todennäköisesti pureutuneet vuosikymmeneen vasta 90-luvulla, VHS-kaseteilla toimitettujen sen ajan leffojen katselun myötä. Ja sieltähän se estetiikka ainakin kumpuaa kärjistettyä elokuvakasaria. Mitä Bushiin tulee, niin ei muuta kuin Babooshka soimaan. Ite pidän myös Cloudbustingista Hiliä enemmän. Se Houndsin jälkeen tullut kokoelma on kova, saiskohan siitä hyvän vinyylin. Cloudbusting aukes ihan eri lailla kun luki Wilhelm Reichistä tarinaa. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |