Aihe: Basson tilutus..
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Niskamies
25.06.2004 00:49:39
Uu... I'm so scared.
Äläs nyt Mr. Niskamies ala uhittelemaan. Tyyppi jonka kanssa nyt vänkäät on kuitenkin aloittelija.

No niinhän olen minäkin:)
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
DarkFace
25.06.2004 13:41:48
no siltä vähän vaikutatkin omasta kuvastas päätellen...
Slapit_87
25.06.2004 14:02:29
Onko joku asettanut jonkun uuden säännön, joka määrää, että jazzin on oltava teknistä suorittamista ja että jazzissa on soitettava nopeita kulkuja? Onneksi en vielä ole tuosta kuullut, toivottavasti en moiseen sääntöön koskaan törmääkään.

Zöö. Allekirjoitan. Kuunnelkaa nyt vaikka Milesia...
(Tosin bebop on juttu erikseen.)

MUTTA, miksei vois soittaa nopeita juttuja jos kerran pystyy, ja sen tekee tyylillä ja fiiliksellä oikeaan kohtaan?!!
Tietysti se on makuasia jos joku ei oikeesti tykkää soittaa nopeeta.

Tilutus on mun mielestä lähinnä "haukkumanimi" joka on keksitty kun joku on soittanut vaan itsetarkoituksellisesti nopeeta, liian paljon, ja tyylittömästi väärään kohtaan...
Live fast, die young!!
Epämuusikko
26.06.2004 14:34:46 (muokattu 26.06.2004 14:41:38)
Voitaisiinko tilutus-nimikkeen alle kerätä kaikki "vähemmän sopiva", "kappaleen tunnelmaan kelvoton", "mauton", "holtiton", "hutiloitu" ja kaikin puolin turha kamojen turboräpistely. Voisin mainita heti pari Stanley Clarken ja VWootenin sooloa tuon nimikkeen alle. Kaikki muu olisi sitten vain sitä soittoa..... käykö?
Svengi on vain tehokeino
Sammakko
27.06.2004 11:44:11

Niskamies-pelle ja tunteellinen bassotilutus.
lfc
27.06.2004 15:13:43
Helvetti, heti kun saan koneen pelaamaan ensi viikolla niin äänitän sulle tunteellista bassotilutusta, ja mä en oo läheskään ammattilainen.

Jäämme innokkaina odottamaan näytteitä.
Life is a game, that's never too lame.
Johannes_t
27.06.2004 16:01:58

Jäämme innokkaina odottamaan näytteitä.

En tiedä muista mnetin käyttäjistä, mutta ainakin mulle on tullut Niskamiehen kirjoituksista semmonen fiilis, että kyseessä on merkittävin lahjakkuus, noh, vaikkapa Mozartin jälkeen.

Näin ollen odotan tuota tunteella ladattua bassotilutusta kuin kuuta nousevaa, odottaen sen mullistavan käsitykseni basson soitosta ja länsimaisesta musiikista ylipäätään!
Niskamies
27.06.2004 17:42:30
En tiedä muista mnetin käyttäjistä, mutta ainakin mulle on tullut Niskamiehen kirjoituksista semmonen fiilis, että kyseessä on merkittävin lahjakkuus, noh, vaikkapa Mozartin jälkeen.

Näin ollen odotan tuota tunteella ladattua bassotilutusta kuin kuuta nousevaa, odottaen sen mullistavan käsitykseni basson soitosta ja länsimaisesta musiikista ylipäätään!

Sait mut hymyilemääm, hyvin kirjoitettu:) Mitään kovin taiteellista ei varmaan tule, mutta eiköhän parit naurut irtoa.
Pitää syödä paljon että jaksaa kantaa vahvareita.
JK
27.06.2004 22:26:12

Totta puhut, mutta oikeesti välillä lähinnä säälittää...
"Ei pitäisi nikkelikielien haittaa jos on nikkeliallergikko. Niissä on sen verran vähän nikkeliä."- Niskamies
Sammakko
04.07.2004 21:57:38 (muokattu 04.07.2004 21:58:01)

Niiiskaaamieees!!! Missä sun tunteellinen bassotilutus noloilu?
Niskamies
06.07.2004 08:49:29
Niiiskaaamieees!!! Missä sun tunteellinen bassotilutus noloilu?

Ei saatu konetta toimimaan ennekun vasta perjantaina, ja sitten launtaina piti lähteä mökille. Nauhottelen kun pääsen kotiin elokuun alussa.
Sbassossa on 4 kieltä. Tai 6.
balzary
06.07.2004 09:19:15

noh, kuunnellaans ny ensin ennenkuin julkinen tappotuomio langetetaan. propsit siitä että uskaltaa laittaa tuotostaan kuunneltavaksi.
tkbass
06.07.2004 12:38:37
Opettele Cliff Burtonin Anesthesia-Pulling teeth. Biisi löytyy metallican kill em all levyltä.
helvetin hyvä
onde
07.07.2004 00:05:59
Billy Sheehan on gurutilutusbasisti. Soittanut bändeissä David Lee Rothin ja Mr Bigin kanssa. Billyn bassotyöskentelyä voitte seurata Steve Vain ja G3:n uusilta dvd:iltä tai katsastaa G3:n livenä Helsingin Jäähallissa 18.6.

Stuart "Stu" Hamm on kanssa kova, soittanut mm. Joe Satrianin kanssa.

Näin on, jos ootte nähnyt Billy Sheehanin opetus videon niin olkaa hiljaa! Ja kyllä suomestakin löytyy kovia tilu miehiä Lauri Porra!!
But that´s the way I like it baby I don´t wanna live for ever
unable
18.12.2006 10:48:22
Onko bassoissa yleensä ostettaessa miten ohuet kielet? Mulla on alkuperäset kielet vieläkin ja tuntuu että varmaan on olemassa ohuempiakin.
J.Hollström
18.12.2006 10:57:07
noh, kuunnellaans ny ensin ennenkuin julkinen tappotuomio langetetaan. propsit siitä että uskaltaa laittaa tuotostaan kuunneltavaksi.

Ei oo tullu tätä näytettä sitte?
Karlsson
18.12.2006 10:57:49
Ei oo tullu tätäkään näytettä sitte?

Hyvää kannattaa odottaa.
"Erilliset bassokuviot sen sijaan on todella gay." -morb
Teijo K.
18.12.2006 10:59:37

kään

Hyvää kannattaa odottaa.

Jännittää kyllä kosolti että miten on asemasoitto paikallaan.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1

Silloin olet ajatteleva asioita, ja kun käsität basson Tieksi. olet ymmärtävä Tien bassona.

Älä klikkaa tät
leksi-B
18.12.2006 16:10:31
Basson tilutus on kivaa (itte tiluttelen yleensä) mut siinäki o joku raja esim. joku tilutus soolo on ainoo mut ei koko aikaa BASSO on rytmisoitin!
8v soitellu bassoa!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)