Olen pistämässä myyntiin 80-luvulla hankkimani Tama Imperialstar rumpusetin (setti on platinan värinen ja rummuissa zola coat pinnoite) , konserttitomit (platinan väriset) sekä Remon rototomit. Mulla ei ole harmainta aavistustakaan missä näiden hinnat liikkuvat? Olisiko täällä vintage rumpujen harrastajia tai muuten vain hintatietoisia jotka voisivat auttaa? Tässä tarkemmat specsit: Basari 22"x14"+pedaali , metalli virveli 14"x5"+ständi , tomit 13"x9" ja 14"x10" , lattiatomi 16"x16" , konserttitomit 12"x8" ja 15"x12"+ständi , rototomit 10" ja 12"+ständi , haitsuständi , 2kpl Taman puomiständiä , Taman suoraständi , Pearlin puomiständi , Ludwigin suoraständi. Lisäksi Soitin Laineella 80-luvulla teetetyt laukut basarille, tomeille ja lattiatomille ,virvelille sekä ständeille. Rummut ovat hyvässä kunnossa ikäisekseen. |
AVR: Olen pistämässä myyntiin 80-luvulla hankkimani Tama Imperialstar rumpusetin (setti on platinan värinen ja rummuissa zola coat pinnoite) , konserttitomit (platinan väriset) sekä Remon rototomit. Mulla ei ole harmainta aavistustakaan missä näiden hinnat liikkuvat? Olisiko täällä vintage rumpujen harrastajia tai muuten vain hintatietoisia jotka voisivat auttaa? Tässä tarkemmat specsit: Basari 22"x14"+pedaali , metalli virveli 14"x5"+ständi , tomit 13"x9" ja 14"x10" , lattiatomi 16"x16" , konserttitomit 12"x8" ja 15"x12"+ständi , rototomit 10" ja 12"+ständi , haitsuständi , 2kpl Taman puomiständiä , Taman suoraständi , Pearlin puomiständi , Ludwigin suoraständi. Lisäksi Soitin Laineella 80-luvulla teetetyt laukut basarille, tomeille ja lattiatomille ,virvelille sekä ständeille. Rummut ovat hyvässä kunnossa ikäisekseen. Jos vielä myymättä, niin voisit pyytää 900e. Tämä arvio 48 vuoden rumpukokemuksella. Let's groove tonite! |