Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Bassot »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Samick Greg Bennett Delta DB-104 -bass
1
Syfilis
19.05.2022 16:51:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen ajatellut ostaa 4- kielistä passiivi basson lähinnä studio-käyttöön, mutta bassossa saisi olla silti heavy-lookkia. Kärkkäinen myy kyseistä Samick Greg Bennett Delta DB-104 -bassoa 360€ hintaan. Hieman mietityttää, että voiko kyseinen peli olla laadukas, kun sitä myy Kärkkäinen? =) Onko porukalla kokemusta kyseistä bassosta?
 
Saa laittaa ehdotuksia myös muista bassoista hintaluokassa 300-800€ (4 kieltä, passiivi)
 
bassopekka
20.05.2022 00:38:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Syfilis: Olen ajatellut ostaa 4- kielistä passiivi basson lähinnä studio-käyttöön, mutta bassossa saisi olla silti heavy-lookkia. Kärkkäinen myy kyseistä Samick Greg Bennett Delta DB-104 -bassoa 360€ hintaan. Hieman mietityttää, että voiko kyseinen peli olla laadukas, kun sitä myy Kärkkäinen? =) Onko porukalla kokemusta kyseistä bassosta?
 
Saa laittaa ehdotuksia myös muista bassoista hintaluokassa 300-800€ (4 kieltä, passiivi)

 
Osta täältä torilta 80-luvun käytetty Japanilainen. Ei noilla halpisbassoilla tee muuta kuin seinäkoristeena.
 
Voi kissanpieru sentään
vt_17
20.05.2022 08:17:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Syfilis: Olen ajatellut ostaa 4- kielistä passiivi basson lähinnä studio-käyttöön, mutta bassossa saisi olla silti heavy-lookkia. Kärkkäinen myy kyseistä Samick Greg Bennett Delta DB-104 -bassoa 360€ hintaan. Hieman mietityttää, että voiko kyseinen peli olla laadukas, kun sitä myy Kärkkäinen? =) Onko porukalla kokemusta kyseistä bassosta?
 
Saa laittaa ehdotuksia myös muista bassoista hintaluokassa 300-800€ (4 kieltä, passiivi)

 
Ostaisin mielummin jonkun laadukkaamman käytetyn. Torilla on vaikka kuinka tarjontaa tuohon hintaluokkaan, esimerkiksi tällainen: https://muusikoiden.net/tori/ilmoitus/1738293
 
Modernimmankin näköisiä tuolla on mutta ovat sitten aktiiveja.
J.Nikkanen
20.05.2022 09:52:12 (muokattu 20.05.2022 09:52:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi Samick basso ollut, Corsair ehkäpä ja 3/4 koossa koska oli muksun basso. Ei maksanut juuri mitään ja oli paljon bassoa sillä rahalla. Piti vireen, säädöt toimi ja kuulosti bassolta. Joskus kun täällä oli bassolinjaskaboja niin muutamaan pompottelin sillä koska osui ensimmäisenä kouraan, ei kukaan saundia haukkunut ja äänitys oli mallia bassosta piuha suoraan äänikorttiin.
 
anapena
20.05.2022 15:45:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei Kärkkäinen varmaan sinänsä bassosta huonoa tee, tsekkaa vain ettei maksa liikaa verrattaessa muihin kaupustelijoihin. Pääsiskö sitä jopa testaamaan? Kärkkäinen ei varmaan säätele soittimia parempaan soittokuntoon, ne hommat kannattaa enivei opetella itse. Samick on merkki muiden budjettivehkeitten joukossa.
 
TommiW.- Autot, kämpät ja piparit.
raunoeerik
25.05.2022 19:22:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No minulle tuli vaihdossa 30- 40 v vanha kovia kokenut samikin basso
kahden viikon remontin jälkeen sain kolhut ja muut viat korjattua ja tänään säägöt kohdalleen
nyt on aika mukava soitella ja saundit ihan kohillaan
tuosssa vuosimallissa ainakin hinta laatu suhde kohillaan
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «