Hannubal 26.03.2022 17:09:18 | |
---|
Matti Eskon Rekkamiehen kertsin kuulen usein: Viikkoja tiellä, saan rasvaa pian niellä. Vaikka asfalttia siinä nielläänkin. Pukki on sammunut, se tänään dokas horjuen. |
Yallup 28.03.2022 13:12:59 | |
---|
Radiosta tuli Dingon autiotalo. Ihmettelin vaimolle, että mitähän tuokin oikeastaan merkitsee: Mä reppuselässä sinua vien Sä naurat ja sun naurus kukkii koko tien Vaimon mielestä se "sun naurus tukkii koko tien" Ja niinhän se taitaa oikeasti mennäkin. Näin kauan kuullut väärin. "Tosta se taitaa lähteä.." |
NHR 28.03.2022 13:26:27 | |
---|
Yallup: Radiosta tuli Dingon autiotalo. Ihmettelin vaimolle, että mitähän tuokin oikeastaan merkitsee: Mä reppuselässä sinua vien Sä naurat ja sun naurus kukkii koko tien Vaimon mielestä se "sun naurus tukkii koko tien" Ja niinhän se taitaa oikeasti mennäkin. Näin kauan kuullut väärin. "Hiuksiini kupista seppeleen teet"? :D "That's what." - She |
s151669 28.03.2022 15:32:52 | |
---|
Riffi Raffi se velhojen vuorella kaakelin reunalla hurjana soittaa. Pitäisi tietty olla Riffi Raffi se velhojen vuorella kraaterin reunalla hurjana soittaa. Kaipa sitä kaakelin reunallakin voisi kitaraa rouhia. Huomaa kyllä mitä on saanut kuulla. Antikitarasankari. Siis basisti. |
Yallup 28.03.2022 20:42:00 (muokattu 28.03.2022 20:43:19) | |
---|
T-Rex Metal guru. En kuule sitä ollenkaan, vaikka sitä hoetaan alituiseen. Jotakin "melburuu" tms. Enkä tosin tajua mitä se metalguru edes meinaa? "Tosta se taitaa lähteä.." |
NHR 30.03.2022 00:41:24 | |
---|
Väärinymmärryitä jälleen: "Purtes on heikko, aaltoihin jää" Jäätyvätkö aallot, vai jääkö heikko pursi aaltoihin? Kumpainenkaan ei tuntune loogisemmalta toista... toista... toista... toista... "That's what." - She |
NHR 30.03.2022 00:51:10 (muokattu 30.03.2022 00:56:56) | |
---|
Yallup: Enkä tosin tajua mitä se metalguru edes meinaa? Metalli(sta valmistettua) gurua kaiketi? Guru piti kovinkin pian kertoa merkityyltään, vaan se lienee vain guru? Sellainen shamaaninomainen (ainakin tietystä aiheesta) kaiken tietävä entiteetti (tai henkilö), tässä tapauussa kenties jopa jonkinlainen kone? Huom! En ole lukenut ko. txt lain... E: Luin, eipä auttant lain... :/ "That's what." - She |
jyrivaan 30.03.2022 12:45:53 | |
---|
Yallup: T-Rex Metal guru. En kuule sitä ollenkaan, vaikka sitä hoetaan alituiseen. Jotakin "melburuu" tms. Enkä tosin tajua mitä se metalguru edes meinaa? Mä vasta aikuisiällä löysin tämän kappaleen tosin olin kuullut jossain kokoelmalevyn mainoksessa tämän lapsena. Silloin kuulin vain, että Never the look is it you. Tuommoista siansaksaa. Mysteeri selvisi myöhemmin kun tätä jossain radion sävellahja-ohjelmassa toivottiin. Samaan syssyyn toinen väärinkuulemani. Joskus mulla soi radio hiljaisella taustalla ja tuli tämä Bill Withersin Lovely day. Kuulosti aivan selvästi kun hieman ajatuksissa ja radio tosiaan hiljaisella niin kun olisi laulettu Taatelei taatelei taatelei taatelleei. |
Yallup 30.03.2022 20:15:57 | |
---|
jyrivaan: Mä vasta aikuisiällä löysin tämän kappaleen tosin olin kuullut jossain kokoelmalevyn mainoksessa tämän lapsena. Silloin kuulin vain, että Never the look is it you. Tuommoista siansaksaa. Mysteeri selvisi myöhemmin kun tätä jossain radion sävellahja-ohjelmassa toivottiin. Samaan syssyyn toinen väärinkuulemani. Joskus mulla soi radio hiljaisella taustalla ja tuli tämä Bill Withersin Lovely day. Kuulosti aivan selvästi kun hieman ajatuksissa ja radio tosiaan hiljaisella niin kun olisi laulettu Taatelei taatelei taatelei taatelleei. Se toden totta kuulostaa edelleenkin juurikin tuolta "Never the look..." Itse Metal gurun merkitystä en edelleenkään tajua, vaikka siitä on jonkinlainen hutera jumal-selitys Wikipediassa. "Tosta se taitaa lähteä.." |
NHR 30.03.2022 20:36:21 | |
---|
Yallup: Itse Metal gurun merkitystä en edelleenkään tajua, vaikka siitä on jonkinlainen hutera jumal-selitys Wikipediassa. Lähes kaikki Wikiselityyt lienevät vähän kuin "meh" yleensäkin? Säkin tiät sen junou medlgruu, iiziduu, dzei en ei... "That's what." - She |
NHR 30.03.2022 21:00:04 | |
---|
"...ja hetken tie on kevyt taksin kulkea..." "That's what." - She |
Hargon 31.03.2022 07:56:08 | |
---|
Apulanta - Ei yhtään todistajaa: Onni löytyy divarista, taivas nahka-Fellinistä vs. Onni löytyy divarista taivaalta satelliitista Apulanta - Lokin päällä lokki: Pelastusta myyvät, on luvanneet sen Ei vaadi sulta muuta kuin koko elämän Juokse maraton vs. Pelastusta myyvät, on luvanneet sen Ei vaadi sulta muuta kuin koko elämän Kun se manataan Kaikki yllä esitetyt mielipiteet ovat fiktiivisiä. Viittaukset todellisiin asioihin tai henkilöihin ovat täysin sattumanvaraisia. |
NHR 08.04.2022 19:56:23 | |
---|
O: Kuuma hiekka varpaita kutittaa. V: Kuuna miekka hampaita kutistaa. Ehkä pikemminkin väärinajateltu, kuin -kuultu tämäkin. "That's what." - She |
NHR 18.05.2022 17:20:23 | |
---|
Mikko harju: Timantti "Mä olin hullu Nasusta..." Taas. "That's what." - She |
Kuullut väärin tämän parhaillaan telkkarissa pyörivän Pullava-mainoksen sanat. Oikeasti taidetaan laulaa, että Suosikin löydät takuulla, minä kuullut kuitenkin Suosikki-lehden takuulla. Ihmetellytkin mitä tekemistä tällä edesmenneellä lehdellä on Pullava-pullien kanssa. |
Alfons Åberg 24.05.2022 20:38:54 | |
---|
Hoi laari laari laa Kundi sun lautaas tämä ei olekaan paska housuille |
Epämuusikko 25.05.2022 10:37:38 | |
---|
NHR: Mikko harju: Timantti "Mä olin hullu Nasusta..." Taas. Mikko Harju on kamalaa musiikkia. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Tigerstedt 25.05.2022 15:30:07 | |
---|
Epämuusikko: Mikko Harju on kamalaa musiikkia. Näin on. Joskus mietin, että miksi hän on niin suosittu. Ei ole edes komea mieeeess. |
Yallup 14.06.2022 09:37:16 | |
---|
Tapani Kansan Delilah: kuulostaa: Kääntäen katsetta voinut jäin ikkunan ääreen oikeasti : Kääntää en katsetta voinut jäin ikkunan ääreen "Tosta se taitaa lähteä.." |
NHR 23.06.2022 19:21:55 | |
---|
Ja taas soi raadiossa Pikku-Rikun Kuka oli Miss Mooli? :D "That's what." - She |