Funkånaut 13.05.2022 22:31:21 | |
---|
Bongowing: Rakastan kansainvälistä jääkiekkoliittoa siitä että ovat kieltäneet kaukalon valomainokset. Samaan syssyyn saisivat kieltää Saukkosen. Saukkonen on vielä kevyttä Mertsiin verrattuna. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Funkånaut 13.05.2022 22:32:21 | |
---|
Henri Henri Olavi: Jaahas. Halloo Päästadi raiskaa maammelaulua. Tämän alustuksen perusteella odotin paljon pahempaa. Ei se erityisen häävi ollut, mutta silti. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Henri Henri Olavi 13.05.2022 22:34:12 (muokattu 13.05.2022 22:34:27) | |
---|
Aivan kamalaa kiekumista. Kuulostaako tuo laulaja aina tuolta? Time is too shallow to develope an attitude. |
Bongowing 13.05.2022 22:34:50 | |
---|
Henri Henri Olavi: Huomasin vasta kun sanoit. Ei tosin mua ole ne koskaan häirinneet koska en seuraa muuta lätkää. Esim. futiksessa ne ei haittaa yhtään. En oo muualla nähnyt kuin tolla uudella areenalla kun jostain Urheiluruudussa katsonut liigakoosteita. Hyi olkoon. But where the heck is magenta? |
Funkånaut 13.05.2022 22:38:00 | |
---|
Henri Henri Olavi: Aivan kamalaa kiekumista. Kuulostaako tuo laulaja aina tuolta? Käsittääkseni kyllä. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |
Henri Henri Olavi 13.05.2022 22:39:14 | |
---|
Funkånaut: Käsittääkseni kyllä. No sitten se on ominaisuus, ei vika. My bad. Time is too shallow to develope an attitude. |
Bullitt 13.05.2022 22:43:14 | |
---|
Ryöpytys = valtaisaa. Kiitos 19.2.2021 klo 13-21.30 |
Bullitt 13.05.2022 22:46:44 | |
---|
Bongowing: Rakastan kansainvälistä jääkiekkoliittoa siitä että ovat kieltäneet kaukalon valomainokset. Samaan syssyyn saisivat kieltää Saukkosen. No joo tämä kyllä. Mieluummin kuuntelisin jopa Mertarantaa. Opera-selain vain ei suostunut toimimaan niin ei VPN:llä onnistunut enkä löytänyt toimivaa striimiä. Kiitos 19.2.2021 klo 13-21.30 |
Bullitt 13.05.2022 22:47:24 | |
---|
Ali: Lähden tsekkaan ton huomisen Suomen avausmatsin. Ekaa kertaa livenä mömmömmiä, oujee. Onneksi olkoon, sait rahoille vastinetta! Kiitos 19.2.2021 klo 13-21.30 |
|
Henri Henri Olavi 13.05.2022 22:59:56 | |
---|
Mikä tuossa Saikkosessa on vikana? Mä en edes noteerannut koko selostusta missään vaiheessa. Eli just hyvä mielestäni. Time is too shallow to develope an attitude. |
Bongowing 13.05.2022 23:03:27 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mikä tuossa Saikkosessa on vikana? Mä en edes noteerannut koko selostusta missään vaiheessa. Eli just hyvä mielestäni. Sillä on aina se sama teennäinen nouseva kähinä kun jollain on maalipaikka. Säännöistä ja lajin hienouksista useimmiten täysin pihalla. But where the heck is magenta? |
Henri Henri Olavi 13.05.2022 23:05:34 | |
---|
Bongowing: Sillä on aina se sama teennäinen nouseva kähinä kun jollain on maalipaikka. Säännöistä ja lajin hienouksista useimmiten täysin pihalla. Mä en kiinnittänyt mitään huomiota. Mutta eihän se voi olla säännöistä tai lajinkaan hienouksista pihalla, jos se on jonkun 20 vuotta (?) tuota tehnyt. Time is too shallow to develope an attitude. |
Alfons Åberg 13.05.2022 23:09:02 | |
---|
Saukkosen opintomatka New Yorkissa nevö foget "Ei täällä MM-kisoista kirjoitella" tämä ei olekaan paska housuille |
Bullitt 13.05.2022 23:13:30 | |
---|
Henri Henri Olavi: Mä en kiinnittänyt mitään huomiota. Mutta eihän se voi olla säännöistä tai lajinkaan hienouksista pihalla, jos se on jonkun 20 vuotta (?) tuota tehnyt. Ehkä se on vain vähän tyhmä tai jotain. Jotenkin tuo on vain samaan aikaan niin epäinformatiivista, kuin myös epäviihdyttävää pölinää. Antsan mölinät ovat sentään edes joskus vähän kumpaakin. Kiitos 19.2.2021 klo 13-21.30 |
Bongowing 13.05.2022 23:15:00 (muokattu 13.05.2022 23:15:43) | |
---|
Henri Henri Olavi: Mä en kiinnittänyt mitään huomiota. Mutta eihän se voi olla säännöistä tai lajinkaan hienouksista pihalla, jos se on jonkun 20 vuotta (?) tuota tehnyt. Niinhän sitä tosiaan luulis. Tai jos tietää että on keväällä selostamassa lätkän änmänm kisoja koko kansan edessä, niin että syksyllä vähän tutustuisi sääntökirjaan. Mut taas oli sitä vaikka näissä tappelujäähyissä että ooteltiin ja kateltiin että mitä siellä tapahtuu ja aukeeko luukun ovia ja monta miestä jää kentälle. Kyllä tollasissa pitäis vähän avittaa katsojaa että mitä tapahtuu ja mitä tuomarit puntaroi, eli tuotam vittu selostaa. But where the heck is magenta? |
Henri Henri Olavi 13.05.2022 23:23:05 | |
---|
Bongowing: Niinhän sitä tosiaan luulis. Tai jos tietää että on keväällä selostamassa lätkän änmänm kisoja koko kansan edessä, niin että syksyllä vähän tutustuisi sääntökirjaan. Mut taas oli sitä vaikka näissä tappelujäähyissä että ooteltiin ja kateltiin että mitä siellä tapahtuu ja aukeeko luukun ovia ja monta miestä jää kentälle. Kyllä tollasissa pitäis vähän avittaa katsojaa että mitä tapahtuu ja mitä tuomarit puntaroi, eli tuotam vittu selostaa. Ymmärrän. Esim. tuossa tappelutilanteessa ihmettelen mitä tapahtuu ja yritän itse pähkäillä. Kuten tapahtuisi paikan päällä ilman selostusta. Tuo IIHF:n sääntö siitä, että jos hanskat putoaa, tulee siitä automaattisesti pelirangaistus, oli mulle uutta. Tai sanotaanko "taas uutta" koska unohdan tuollaiset asiat vuodessa. Sen verran mä seuraan lätkää. Se selostettiin jossain kohtaa ja se sai aikaan tilinpäätöksen tapahtumalle mun päässäni. Muuten en selostuksesta noteeraa juuri muuta kuin pelaajien nimet ja numerot. Alitajuisesti toki enemmän. Time is too shallow to develope an attitude. |
Hetfield 14.05.2022 01:01:39 | |
---|
Eipä toi Mertsi enää ole se pakollinen selostaja, joka pitää olla MAA_JOUKKUEEM taustalla, mutta mielummin Antero kö Saukkos-Mika. Suomelta maalihanat komeasti auki. Alright, alright, alright! |
Bullitt 14.05.2022 01:30:38 | |
---|
Hetfield: Eipä toi Mertsi enää ole se pakollinen selostaja, joka pitää olla MAA_JOUKKUEEM taustalla, mutta mielummin Antero kö Saukkos-Mika. Suomelta maalihanat komeasti auki. Juuri näin. Kiitos 19.2.2021 klo 13-21.30 |
Funkånaut 14.05.2022 09:23:04 | |
---|
Suomen pelejä pitäisi selostaa ainoastaan Kai Kunnaan sekä Ville Turvosalon yhdessä. "Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni." |