Stone 02.05.2022 15:35:10 (muokattu 02.05.2022 15:38:15) | |
---|
Tappajabanaani: Itselläni kokemusta yhden tilauksen verran. Hieman epämääräinen kuva jäänyt nettisivujen perusteella, mutta päädyin testiksi tilaamaan pikkusälää, jota ei siihen hätään muualta löytynyt. Perille tuli, mutta toimitus kesti noin kolme kertaa pidempään, kuin firman antama arvio. Näyttää tosiaankin kestävän. Minulle tuli 22/4 ilmoitus, että "tilauksenne on lähetetty ja toimituspäivä: 26/04/2022 - 28/04/2022". Nyt on 2/5 ja ei toistaiseksi ole kuulunut. Voipi olla hyvinkin, että vastedes tilaan tuotteeni muualta vaikka kalliimmalla sitten. Eihän tämä kovin hyvää kuvaa anna toimitusajoista. "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
Itse olen kymmenkunta kertaa tilannut gear4musicista, eikä mitään erityistä ole noussut. Tavarat on aina tulleet kuten piti, usein myös nopeammin kuin muualta, jos tuote lähetetään ruotsin varastosta. Myös reklamaatio ja palautus tuli kertaalleen testattua kitaralla, sekin toimi moitteettomasti. Hilpeyttä herättää nettisivujen translatella käännetyt suomisivut, en ihmettele, jos epäilyttää Mutta itse en ainakaan voi moittia kyseistä kauppaa mistään oikeastaan. Kaikki mitä olen tilannut on tullut ja palautuskin pelasi kun tilasin kitaran, jota en sitten halunnutkaan. Enemmän valittamista mulla on thomannin tilauksista kun on tullut ihan sutta ja paskaa sieltä, mutta toisaalta tilausmäärät sieltä myös moninkertaisia suhteessa gear4musaan. Huteja sattunee joka paikassa. "If a record takes more than a week to make, somebody's fucking up." - Steve Albini |
Stone 03.05.2022 10:55:38 | |
---|
peterbang: Itse olen kymmenkunta kertaa tilannut gear4musicista, eikä mitään erityistä ole noussut. Tavarat on aina tulleet kuten piti, usein myös nopeammin kuin muualta, jos tuote lähetetään ruotsin varastosta. Myös reklamaatio ja palautus tuli kertaalleen testattua kitaralla, sekin toimi moitteettomasti. Hilpeyttä herättää nettisivujen translatella käännetyt suomisivut, en ihmettele, jos epäilyttää Mutta itse en ainakaan voi moittia kyseistä kauppaa mistään oikeastaan. Kaikki mitä olen tilannut on tullut ja palautuskin pelasi kun tilasin kitaran, jota en sitten halunnutkaan. Enemmän valittamista mulla on thomannin tilauksista kun on tullut ihan sutta ja paskaa sieltä, mutta toisaalta tilausmäärät sieltä myös moninkertaisia suhteessa gear4musaan. Huteja sattunee joka paikassa. Noh... 4 päivällä ylitti tilauksen saapuminen luvatusta ajasta lopulta, joten voinen siis katsoa vielä "sormieni lävitse" , kun ei ollut kyse mistään akuutista tavarasta kuitenkaan ;) "If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour"! - Keith Richards |
dDevil 03.05.2022 13:07:42 | |
---|
Loppuhuipentuma tuossa aiemmin kirjoittamaani on se, että myös toinen lähetys ilmaantui viimein. Gearsin toimesta julistettu hukatuksi ja lasku mitätöity aikaa sitten koska ko. tavaraa ei heillä varastossa ollutkaan mistä uudelleen lähettää. Paketti vielä postissa, saapa nähä mitä siel... :D Lopun viimein asiakaspalvelu rokkas vallan mainiosti, mutta lienee korona ja Putlerin touhut mitkä pistää toimituksia viivästymään. Kepukat mennöö, ja kepukat tulloo! |
vaaniva heinäpaali 16.08.2023 12:35:34 (muokattu 21.08.2023 18:53:40) | |
---|
Joo eli tässä OLI teksti jossa moitin Gear4Musicia koska kitaraa ei oltu säädetty kunnolla eli kaula oli liian suora ja siksi kieliä piti nostaa ettei ne särise. Sen takia ne piti nostaa niin ylös että intonaatiota ei enää saanut kohdilleen. Sitä vaan että olisivat voineet 1322 euroa maksavan kitaran ollessa kyseessä, säätää toiminnan kuntoon tuohon hintaan. Mutta kuitenkin, sain sitten ohjeet miten toimia ja asia kunnossa. Plääh, antaa olla. Opinpahan jotain. |
Jeszse 16.08.2023 13:10:47 (muokattu 16.08.2023 13:11:08) | |
---|
Vie se jollekki soitinrakentajalle joka siirtää floikan tolppia vähän taaksepäin. Ei oo mahdottoman iso remppa. Eikö siinä ollu palautusoikeutta? Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Tympee Huttunen 16.08.2023 13:16:22 | |
---|
vaaniva heinäpaali: Kato linkki: https://www.youtube.com/watch?v=Em_EQjpwgjM ELI: Youtube: "Gear4Music & Jackson Guitas cheated me" Ostin Jacksonin - 1322 euroa. Nyt matalan b -kielen tallapala ääriasennossa ei siis voi enää pidentää kieltä. Kuinkas ollakkaan, painettu B kuuluu edelleen aivan liian korkealta. On se vaan sairasta että tuli heitettyä 1322 euroa hevon perseeseen. Gear4Musicin asiakaspalvelu pyysi lähettään sen ruotsiin "tutkittavaksi" ja vastaus oli että "kitara on täydellisessä kunnossa". Mun viritysmittari tässä on täydellisessä kunnossa! Kuka suostuu kuunteleen muusikko a jonka kitara on epävireessä tuon intonaatio ongelman takia...??? Jos sä ostat auton ja käy ilmi että ohjaus on vaarallisen huono, niin silloinhan se varmasti korjataan. Mutta kun on kysymys kitarasta niin ei niitä vois vähempää kiinnostaa...ketään...onhan kysymys vain harrastuksesta...johon just upotin kaikki säästöni. Elämä on sairasta paskaa! Voitko ottaa kuvan tuosta tallastasi? Tuntuu nyt tosi oudolta, että B-kielen intonaatio ei osuisi kohdilleen ja kaikkien muiden osuu. Tuossa videossa ei oikein tuo talla näy, paitsi sivuprofiilissa ja kielikohtaisesti siinä näyttäisi olevan tilaa vielä säädölle. |
vaaniva heinäpaali 16.08.2023 15:11:36 | |
---|
Tympee Huttunen: Voitko ottaa kuvan tuosta tallastasi? Tuntuu nyt tosi oudolta, että B-kielen intonaatio ei osuisi kohdilleen ja kaikkien muiden osuu. Tuossa videossa ei oikein tuo talla näy, paitsi sivuprofiilissa ja kielikohtaisesti siinä näyttäisi olevan tilaa vielä säädölle. Nyt on pakko vastata että oppia ikä kaikki - siis minulla. Talla oli liian korkealla. Siksi huono intonaatio. Korkealla siksi että nauhat särisi. Olisi pitänyt tajuta löysätä kaulaa jotta saa sopivan notkon. Nyt kun nauhojen väliin menee ohut paperi nauhoilla 3-9 niin kaikki onkin hyvin. Ei särise ja intonaatio kohdillaan. (lääkitys ei) Kiitos terveistä kommenteista. Tässä nimenomaisessa oli kyllä pointti. Kiitos! |
vaaniva heinäpaali 16.08.2023 15:16:28 | |
---|
vaaniva heinäpaali: Nyt on pakko vastata että oppia ikä kaikki - siis minulla. Talla oli liian korkealla. Siksi huono intonaatio. Korkealla siksi että nauhat särisi. Olisi pitänyt tajuta löysätä kaulaa jotta saa sopivan notkon. Nyt kun nauhojen väliin menee ohut paperi nauhoilla 3-9 niin kaikki onkin hyvin. Ei särise ja intonaatio kohdillaan. (lääkitys ei) Kiitos terveistä kommenteista. Tässä nimenomaisessa oli kyllä pointti. Kiitos! Mutta se mitä ne ois voinu siellä ruotsissa tehdä niin ekku kerralla kun se meni sinne hoitoon niin oisivat voineet laskea tallaa ja laittaa kaulan sopivan notkolle...jännä ettei ne viittiny. Mutta vasta nyt aloin saamaan ohjeita kun aloin postaileen videoita (jotka nyt kyllä poistettu). Eli opetus: teknista asiakaspalvelua pitää vaan osata vaatia niin että saa tarpeeksi tarkat ohjeet. |
Jeszse 16.08.2023 17:01:10 | |
---|
Ei se varsinaisesti oo jälleenmyyjän tehtävä säätää niitä kitaroita myydessä. Jossain kivijalkakaupassa varmaan voi pyytää semmosta mut nettikaupassa aika turha odottaa. Tässä keississä näemmä tuli hiukan hätäiltyä. :) Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku. |
Tympee Huttunen 16.08.2023 17:29:30 | |
---|
Jeszse: Ei se varsinaisesti oo jälleenmyyjän tehtävä säätää niitä kitaroita myydessä. Jossain kivijalkakaupassa varmaan voi pyytää semmosta mut nettikaupassa aika turha odottaa. Tässä keississä näemmä tuli hiukan hätäiltyä. :) No so not, kunhan tuli kepakko kuntoon. |
Durty 16.08.2023 22:22:56 | |
---|
Jeszse: Ei se varsinaisesti oo jälleenmyyjän tehtävä säätää niitä kitaroita myydessä. Jossain kivijalkakaupassa varmaan voi pyytää semmosta mut nettikaupassa aika turha odottaa. Tässä keississä näemmä tuli hiukan hätäiltyä. :) No kyllä se on. Asiakkaan pitää saada soittokuntoinen kitara. |