Aihe: Ruisrokkiin!
1 2 3
Rocher
30.06.2004 11:38:47
Samoin täällä, kaveri jänisti ja lippuon ehditty hankkia. Kovasti vituttaa sinne yksin lähteä palloilee, saa nähdä jos sais lipun myytyä jotenkin. Sitten kyllä vituttaa vieläkin enemmän. :) Kiva kuitenkin kuulla että muitakin yksinäisiä lähtijöitä täällä on.
I'm a fucking star
Johtaja
30.06.2004 15:36:42
Ruisrockin sivuillle on nyt näemmä päivitetty myös ohjelma. Sitten vaan katsomaan meneekö omat suosikit päällekkäin..
MV
30.06.2004 17:37:58
Ruisrockin sivuillle on nyt näemmä päivitetty myös ohjelma. Sitten vaan katsomaan meneekö omat suosikit päällekkäin..

Näin on ja lauantaille on lisätty Mokoma.
mitä tähän pitäis laittaa perkele?
Rasvaton
01.07.2004 00:31:13
Ja vielä sen majoituksen kanssa on pähkäiltävä. Turkuhallin vieressä on kai ruisrockin oma leirintäalue, josta pitää maksaa vielä erikseen. Noh, on tässä vielä yli viikko aikaa miettiä...

Makuupussi vaan mukaan ja luontoon. on muuten outoja lintuja siel lähimetsissä, jotka on aivan täynnä porukkaa.. huonoista järjestelyistä ei viitti maksaa.
Ussr
01.07.2004 08:54:15

Prkl, Backyard Babies ja Tehosekoitin päällekkäin sunnuntaina... Muuten näyttää ihan hyvältä.
Maa - tuo jumalan golfpallo.
The Freakdolls
kiukutus
02.07.2004 15:17:07
Minäkin tulossa, täytyy vain toivoa ettei tämä festarireissu kusisi kuten Provinssin suhteen kävi.

Juomien viemistä en joudu huolehtimaan, matkakaverina nimittäin se kaveripiirini ainoa absolutisti :<
Eli selvä festari tulee olemaan.
Jaettu ilo on itseltä pois.
Rocher
02.07.2004 16:24:10
Selvä festari, huono homma.:) Vituttaa kun Babies soittaa jo niin aikasin, sitä oon vähän menossa kattomaan ja saa nyt nähdä kerkeekö edes siihen aikaan paikalle. Huonoja sitten illasta....Onko kukaan menossa kattomaan takapihan beibejä ankkarokkiin kenties?
I'm a fucking star
Prowleri
04.07.2004 11:18:24
Noni, kahden päivän tiketti taskussa. Ruikkumiitissä tavataan!
Eläkeläiset Euroviisuihin!
poko
06.07.2004 11:36:17

Tohon viina hommaan mulla on ehdoton kikka.

Edellis vuonna kaadoin viinat pakastepussiin ja sitten kalsareihin. Paljon luonnollisemman näkönen ku pullo. Mitään ei törrötä housujen ulkopuolella. Ja jos ottaa pirtuu tai muuta myrkkyy ni eihän sitä tartte ees niin paljon.
Kannattaa vaan pitää mieles ettei käytä boxerei sinä päivänä, kaveri matkis mua mut ei tajunnu et bokserit ei oo paras asu tähän hommaan.

Siihen ranneke hommaan sen verran et miks sielt alueelt pitäis pois lähtee. Jos kiinnostaa leirintäalueel ryyppääminen on niit paskempiikin festarei sitä varten.
Basistin kulli / 4 = kitaristin kikkeli
Dunga
06.07.2004 13:30:22
Perkele, tahtoisi tuonne... Stray Cats, byhyy. Jos joku näkee Setzerin niin sanokaa sille, että tulee soittamaan meiän pihaan.
Ota kiri, ota kiri, loppukiri, harakiri kiri kiri kiri kiri... IMIK #4 [Kyllä lähtee]
MV
06.07.2004 16:01:47
Eihän ne muuten siellä tee semmosta turvatarkastusta niin kuin metallican konsertissa? Siis semmosta että käydään jalat ja kaikki läpi käsillä. Oon kaks vuotta ruisrokissa käyny mut en muista.
vanttera
06.07.2004 17:11:25
Eihän ne muuten siellä tee semmosta turvatarkastusta niin kuin metallican konsertissa? Siis semmosta että käydään jalat ja kaikki läpi käsillä.

Riippuu, näteille tytöille tekee, sulle ei.

Oon kakskyt vuotta ruisrokissa käyny mut en muista.
"Muista et mä tuun kahes minuutis." K100#5
Bonham
07.07.2004 14:39:27
Lauantai alkaa olemaan loppuunmyyty... kipin kapin kauppaan, jos ei vielä pilettiä ole...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Billsner
07.07.2004 17:02:44
Tehkää Wallut ja laittakaa kossupullo pringlespurkkiin.
You must gather your party before venturing forth.
Pitkavirta
07.07.2004 17:08:16
Ruisrokkiin?
Tietenkin!
MV
07.07.2004 19:47:40
Toivon mukaan meteorologi puhui äskön paskaa. Oli meinaan helvetillinen saderintama turun yllä lauantaina. Kävin tänään katsomassa mikäs meininki siellä ruissalossa nyt on. Niittylava oli jo aika valmiin näköinen....Fiilis nousee.
Dr. Muff
07.07.2004 20:16:45
Kerran meni vodkapullo meni sukanvarressa (ei ollu sortsit), viime vuonna muistaakseni ihan repussa. Ei ne tarkastanu kun olin siististi.

Limpparipullosta korkki pois niin ettei se muovirinkula mene rikki ja osa pois und viinat sisään. Kandee nyt katsoa että vielä jotain väriä jää ettei herätä huomiota. " Ai sulla on veden väristä kokista?".

Tai sitten vetäsee sen eurokossupullon portilla ja heti sisään nauttimaan noususta.
Viikon linkkivinkki: http://www.hut.fi/~jparkkar/Demi/
Lähikauppias
07.07.2004 21:27:20

Toivon mukaan meteorologi puhui äskön paskaa. Oli meinaan helvetillinen saderintama turun yllä lauantaina.

Jos on, tapan.

Kerran meni vodkapullo meni sukanvarressa (ei ollu sortsit), viime vuonna muistaakseni ihan repussa. Ei ne tarkastanu kun olin siististi.

Näitä keinoja olen itsekin käyttänyt.

Limpparipullosta korkki pois niin ettei se muovirinkula mene rikki ja osa pois und viinat sisään. Kandee nyt katsoa että vielä jotain väriä jää ettei herätä huomiota. " Ai sulla on veden väristä kokista?"

Viime vuonna ainakin haistelivat pullot. Vai olikos se niin, että toissavuonna haistelivat ja viime vuonna ei saanut pulloja viedä laisinkaan..?
PomppoK
07.07.2004 21:32:02

Tehkää Wallut ja laittakaa kossupullo pringlespurkkiin.

WANHA!!1

Vieläkin avoinna lähtö. Vähän tekis mieli, kun näemmä Hanoi Rocks'kin on mukana menossa.
"I've been busier than a one-armed bass player."
    Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)