Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Media ja viihde »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ketkä julkkikset ovat tykänneet instagram-päivityksistäsi?
1
Welho-77
19.04.2022 11:10:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei ketään. Mutta Ressu Redford ja Anssi Kela -ovat katsoneet mun stoorin. Ja molemmat siis katsoneet eri storyn.
 
Archie Cruz oli yhdestä tutun päivityksestä tykänny.
 
Long live the King of Mercy.
Funkånaut
19.04.2022 12:56:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on kyllä sellainen aihe, että avaajan tiesi olevan joko reap... Welho tai RockFanatic.
 
Kaksi eri Suicidegirls-mallia ovat tykänneet päivityksistäni. Lisäksi muitakin naispuolisia (alaston)malleja on diganneet päivityksistäni.
 
Rumien ukkojen tykkäysillä ei ole paskankaan merkitystä.
 
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
Ali
19.04.2022 13:00:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jostain syystä kauhean moni vähäpukeinen nainen tykkää omista päivityksistäni -- tosin kukaan heistä ei tietääkseni ole vielä julkkis.
 
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs
Vessajono
19.04.2022 13:46:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ketkään, koska en oo vieläkään keksinyt yhtään järkevää syytä ruveta käyttämään Instagramia. Mutta Kari Ketonen on tykännyt Facebook-kommentistani, jossa ivasin Hurriganesia.
 
IF HE OPENS HIS BIG MOUTH AGAIN, IT'S LAMPSHADE TIME
Welho-77
19.04.2022 14:09:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Ei ketkään, koska en oo vieläkään keksinyt yhtään järkevää syytä ruveta käyttämään Instagramia. Mutta Kari Ketonen on tykännyt Facebook-kommentistani, jossa ivasin Hurriganesia.
 
Millanen kommentti se oli, muistatko?
 
Long live the King of Mercy.
pehko
19.04.2022 16:12:20 (muokattu 19.04.2022 16:12:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Al Dimeola! Se oli tosin vanhalla tilillä.
 
Dirk Verbeuren on tykkäilly parista. Ja kommentoikin. Eikä edes liittyny rumpuloihin.
 
Bullitt
19.04.2022 17:12:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: Ei ketkään, koska en oo vieläkään keksinyt yhtään järkevää syytä ruveta käyttämään Instagramia. Mutta Kari Ketonen on tykännyt Facebook-kommentistani, jossa ivasin Hurriganesia.
 
Mulla samat miinus tuo Kari Ketonen osio. Mutta eräs twiittini on luettu radiossa. Ja muistaakseni Jarla on saattanut joskus tykätä jostain kuvasta tai kommentista FB:n Mobilisti-ryhmässä.
 
Kiitos 19.2.2021 klo 13-21.30
Vessajono
19.04.2022 17:46:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Welho-77: Millanen kommentti se oli, muistatko?
 
En nyt tarkasti enää muista, mutta kerroin totuuden bändin musasta. Eli varmaan jotain sitä osastoa että "kännissä röydettyä I-IV-V -tuubaa".
 
IF HE OPENS HIS BIG MOUTH AGAIN, IT'S LAMPSHADE TIME
Boozer
19.04.2022 21:15:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Apetor ja Richie Faulkner
 
Let there be rock
Jeszse
19.04.2022 21:30:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mayhemin kitaristi.
 
Ja marty friedman seuras mua joskus, mutta on näköjään lopettanu semmosen hölmöilyn. :(
 
Hipelius: Olet hieno mies, mutta sulla on aivan ällistyttävän huono maku.
Funkånaut
19.04.2022 21:44:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Boozer: Apetor
 
Tämän myötä ketju voidaan sulkea.
 
"Lauserakenteesi on syvältä ja heppisi pieni."
Welho-77
20.04.2022 09:22:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vessajono: En nyt tarkasti enää muista, mutta kerroin totuuden bändin musasta. Eli varmaan jotain sitä osastoa että "kännissä röydettyä I-IV-V -tuubaa".
 
Hyvää rokkia!
Mutta ei siis toi juu totuudesta poikkea. Kännissä=bändissä kaks alkoholistia. Tosin esim. Onhan Cissen soitto tiukkaa kamaa. Sitten taas Remu röytää ja ei kännissä.
 
Hei tuli mieleen, että Aki Tykki tykkäs jostain mun vitsikommentista. Harmi ku en muista millanen oli.
 
Long live the King of Mercy.
Gary Enfield
20.04.2022 15:27:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Steven Wilson noteeras joskus yhen psykedeliafolkprogeproggiksen jossa olin mukana. En muista missä huomas, ehkä facessa tai soundcloudissa.
 
Henri Henri Olavi
20.04.2022 15:32:33 (muokattu 20.04.2022 15:33:17)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

E: Eiku kyse olikin instagramista.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «